eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › WYKONANIE PROJEKTU NA PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 2149E i 2150E NA TRASIE KROŚNIEWICE-DĄBROWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Kutno: WYKONANIE PROJEKTU NA PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 2149E i 2150E NA TRASIE KROŚNIEWICE-DĄBROWICE
Numer ogłoszenia: 36907 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax 024 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU NA PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 2149E i 2150E NA TRASIE KROŚNIEWICE-DĄBROWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu na przebudowę dróg powiatowych: Nr 2149E Krośniewice -Dąbrowice km od 0+000 do 8+088 na długości 8,088km i nr 2150E Dąbrowice- Koserz km 0+000 do 0+583 w miejscowości Dąbrowice na długości 0,583km Projekt wykonawczy powinien zawierać: a) szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne z wyliczeniem poszczególnych asortym. robót (tabele robót ziemnych, tabele wyrównań, wyliczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych podbudowy itp.). Projekt należy sporządzić w sposób pozwalający na podział odcinka (bez trudności), b) kosztorys ofertowy i inwestorski, c) kosztorys ofertowy należy sporządzić w wersji polskiej (dodatkowo zapis elektroniczny), d) kosztorys inwestorski zbiorczy (wszystkie branże) należy opracować w oparciu o obowiązujące przepisy (dodatkowo zapis elektroniczny), e) szczegółowe specyfikacje techniczne w wersji polskiej, odpowiadające poszczególnym pozycjom kosztorysu oraz specyfikacja -Wymagania ogólne, f) ocenę oddziaływania na środowisko i raport oddziaływania jeśli przepisy z zakresu ochrony środowiska tego wymagają, g) dane geodezyjne do wyznaczenia trasy i skrzyżowań, h) inne opracowania mogące mieć wpływ na rozwiązania projektowe np. operaty wodno-prawne do uzyskania decyzji wodno-prawnych, badania geologiczno-geotechniczne, ekspertyzy, itp., i) projekt stałej organizacji ruchu, j) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumenty należy wykonać w rozbiciu na projekt budowlany i wykonawczy. W ramach zamówienia Wykonawca musi przygotować Studium wykonalności (zgodne z zasadami dotyczącymi przygotowania studium wykonalności dla projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż: a) wykonali jako główny projektant w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi obejmujące wykonanie projektu przebudowy drogi publicznej, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, b) posiadają personel odpowiedzialny za realizacje zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej i sanitarnej. W/w osoby mogą być pracownikami etatowymi Wykonawcy lub pracownikami najemnymi. Jeżeli osoby przewidziane na stanowiska wymienione powyżej będą pracownikami najemnymi, to w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą, Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożyć, podpisane z tymi osobami umowy regulujące ich współpracę, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300000,00zł, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 a) i b) oraz pkt 1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia- druk Załącznik nr 4 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, d) wykaz personelu do realizacji zamówienia - druk Załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z załączeniem uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, ponadto: h) wypełniony formularz oferty, druk Załącznik nr 2 do SIWZ, i) wypełniony formularz wyceny - druk Załącznik nr 7 do SIWZ, j) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, k) propozycje ewentualnego podzlecenia części prac - druk Załącznik nr 8 do SIWZ. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b), f), g) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b), f), g) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Dokument o których mowa w pkt. 2.1 lit a) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kutno.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starsotwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Programów Pomocowych ul. Oporowska 7 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul. Kościuszki 16 99-300 Kutno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.