eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków jednodaniowych dla uczniów Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Łącku w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Łącko: Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków jednodaniowych dla uczniów Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Łącku w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013.
Numer ogłoszenia: 369038 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328642 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Łącku, Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 444 60 82, faks 18 414 07 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków jednodaniowych dla uczniów Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Łącku w ramach realizacji programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania na rok 2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowywanie i dostarczanie ciepłych, jednodaniowych posiłków ( II danie), w opakowaniach jednorazowych, dla uczniów Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Łącku. Szacunkowa liczba uczniów objętych dożywianiem w trakcie trwania zamówienia -81 osób. Szczegółowa charakterystyka zadania: 1. Jedno ciepłe danie w postaci: ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza) - 200 gram, mięso - 100 gram, surówka - 150 gram, kompot - 200 ml. W dni postne: ziemniaki -200 gram, ryba-100 gram, surówka-150 gram, kompot-200 ml. 2. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkoły własnym transportem w pojemnikach jednorazowych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Do pojemników dołączane będą jednorazowe sztućce (noż+widelec) oraz jednorazowe kubki na kompot. Kompot przewożony musi być w pojemnikach odpowiednio do tego dostosowanych, zapewniających odpowiednią jakość przewożonego napoju. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z terenu szkoły zużytych jednorazowych pojemników po posiłkach, kubków oraz sztućców, najpóźniej do następnego dnia po spożyciu posiłków pochodzących z tych pojemników przez uczniów. 4. Odbiór posiłków odbywał się będzie w godzinach umówionych z Dyrektorem Szkoły, tj. od poniedziałku do piątku dostawa posiłków do szkoły dwukrotnie w ciągu dnia tj. na godz. 12:30 i na godz. 13:30. Codziennie do godziny uzgodnionej z Dyrektorem Szkoły, wykonawca powiadamiany będzie przez upoważnionego pracownika szkoły o ilości dzieci objętych dożywianiem, obecnych w danym dniu w szkole. Osoba z personelu szkoły, wyznaczona przez Dyrektora Szkoły, wydawać będzie uczniom przywiezione przez Wykonawcę posiłki. 5. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie wszystkie nośniki kosztów, w tym również koszty transportu oraz odbiór z terenu szkoły zużytych jednorazowych pojemników po posiłkach, kubków oraz sztućców. 6.Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z przepisami i wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający zastrzega sobie aby mięso nie podawane było w dni postne. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 7.Jadłospis będzie układany przez wykonawcę na okres jednego tygodnia do przodu i dostarczany Dyrektorowi szkoły. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektora szkoły będą brane pod uwagę przez wykonawcę. 8.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem szkoły lub osobą przez niego do tego upoważnioną, Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku lub pracownikiem OPS Łącko odpowiedzialnym za realizację dożywiania. 9.Wykonawca musi posiadać przewidziane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej oraz na transport posiłków. 10. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany. Zmiana ilości zarówno na + jak i na - nie będzie powodować zmiany ceny ani zmiany warunków umowy. 11. Dostarczanie posiłków w okresie od 16.09.2013 r do 20.12.2013 r. z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od nauki w szkole i przerw w nauce w szkole-planowane 68 dni nauki szkolnej. 12. Faktury za dostarczone posiłki wystawiane będą w okresach miesięcznych po wykonaniu usługi i przekazywane do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łącku wraz z listami obecności dzieci, które były objęte dożywianiem, potwierdzonymi przez Dyrektorów Szkół do 3 dnia następnego miesiąca, którego dotyczą, za wyjątkiem miesiąca grudzień 2013 roku, w którym Wykonawca dostarczy do OPS Łącko fakturę wraz z listami obecności uczniów do 27.12.2013 roku. 13.Wartość kaloryczna posiłku nie może być niższa niż 1000 kcal..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CATERMED S.A., ul. ks. Siemaszki 15, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35802,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24675,84

  • Oferta z najniższą ceną: 24675,84 / Oferta z najwyższą ceną: 35802,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.