eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowaniePOWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 369026 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Kraków: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345818-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346824-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

141.2711.124.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą. 1.1.Zamówienia współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik A do Formularza oferty. 1.3.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług w zakresie rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc noclegowych na terenie kraju i za granicą, które będą dotyczyć wyjazdów (podróży służbowych) zlecanych przez Zamawiającego na potrzeby: szkoleń, konferencji, kursów, staży, spotkań itp., zwanych w dalszej części spotkaniami. 1.4.Zamawiający przewiduje rocznie zakup usług hotelowych w następującej ilości: Rok 2016: a)usługi hotelowe w Polsce - brak b)usługi hotelowe za granicą - do 24 Rok 2017: a)usługi hotelowe w Polsce - do 64 b)usługi hotelowe za granicą - do 42 Rok 2018: a)usługi hotelowe w Polsce - do 43 b)usługi hotelowe za granicą - do 42 1.5.Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość rzeczywistych potrzeb może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego i w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilości noclegów pomiędzy latami oraz ilością noclegów w Polsce i za granicą, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie. Wartość szacunkowa noclegów krajowych wynosi: 23.651,28 zł, wartość szacunkowa noclegów zagranicznych wynosi 71.768,16 zł. Niewyczerpanie kwoty lub ilości noclegów nie daje Wykonawcy podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1.6.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia rezerwacji i pośredniczenia w sprzedaży miejsc hotelowych zgodnie z niżej wymienionymi wymaganiami: a)rezerwacje i pośredniczenie w sprzedaży noclegów ze śniadaniem w pokojach jednoosobowych (SINGLE) z łazienką i dostępem do internetu. W przypadku braku możliwości rezerwacji noclegów zgodnie z ww. wymaganiami, Zamawiający dopuszcza możliwość noclegu w pokoju dwuosobowym lub noclegu bez śniadania po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że śniadanie musi być podane w obiekcie, w którym rezerwowane są noclegi, b)standard hotelu/pensjonatu: dwugwiazdkowy lub trzygwiazdkowy lub o standardzie jak dla hotelu dwugwiazdkowego lub trzygwiazdkowego w cenie nie przekraczającej cen określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013r. z późn. zm. (stawki obowiązujące w danym roku) w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu służby. 1.7.Zlecenie na usługi hotelowe będzie składane przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (na nr faksu lub adres e-mail wskazany przez Wykonawcę) wg zlecenia w godzinach od 08.00-15.00. 1.8.Zlecenie rezerwacji będzie zawierało: a)daty noclegów, b)liczbę gości hotelowych i ich imiona i nazwiska, c)liczbę pokoi, d)informacje o docelowym miejscu spotkania., 1.9.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na adres mailowy Zamawiającego, co najmniej 2 warianty wyboru noclegów spełniające wymagania Zamawiającego w terminie do 24 h od daty wysłania zlecenia. 1.10.Warianty miejsc hotelowych przedstawione przez Wykonawcę będą wynikiem wyszukania optymalnych miejsc pod względem: a)ceny, b)położenia względem docelowego miejsca spotkania dla osób oddelegowanych przez Zamawiającego (do 5 km), c)czasu na ewentualny dojazd do miejsca docelowego spotkania (w przypadku braku możliwości rezerwacji noclegu w bliskim położeniu). 1.11.Każdy z wariantów winien zawierać: a)datę rezerwacji, b)nazwę i adres hotelu, c)standard hotelu, d)odległość od wskazanego miejsca spotkania, e)cenę noclegu oferowaną przez hotel, f)cenę noclegu po uwzględnieniu ewentualnego zaoferowanego przez hotel lub Wykonawcę upustu, g)cenę noclegu z uwzględnieniem opłaty transakcyjnej i zaoferowanego przez Wykonawcę lub hotel upustu. 1.12.Zamawiający dokona wyboru noclegu kierując się założeniami określonymi w ust. 1.10., za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną w terminie 2 dni licząc od dnia otrzymania propozycji przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedłożonej propozycji i jeżeli stwierdzi, że oferta nie jest najkorzystniejsza, to zażąda od Wykonawcy korzystniejszej propozycji, w czasie nie dłuższym niż 12h. 1.13.Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia od Zamawiającego, Wykonawca dokona rezerwacji miejsc hotelowych, a następnie prześle potwierdzenie dokonanej rezerwacji Zamawiającemu za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. 1.14.Wykonawca, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, zapewni możliwość anulowania rezerwacji (za pośrednictwem poczty e-mail lub faksu), najpóźniej do dwóch dni przed planowanym terminem noclegu. Zmian w zakresie terminu rezerwacji można dokonywać bezkosztowo, jeżeli zostanie to zgłoszone przed wykupieniem noclegu. Imiona i nazwiska osób korzystających z usługi hotelowej mogą zostać zmienione przez Zamawiającego do jednego dnia przed planowanym noclegiem. 1.15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca noclegu lub terminu określonego w zamówieniu składanym przed dokonaniem rezerwacji, nie później jednak niż na 2 dni przed planowanym noclegiem. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za dokonywanie powyższych zmian. 1.16.Wykonawca zapewni sprawny kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail) z wyznaczonymi osobami oraz serwis reklamacyjny 24 godziny na dobę w celu m.in. realizacji reklamacji. 1.17.Wykonawca dołoży szczególnej staranności i poufności przy wykonywaniu wszystkich czynności związanych z realizacją zamówienia. 1.18.Wykonawca przejmuje obowiązki składania ewentualnych odwołań i reklamacji dotyczących realizowanych usług hotelowych. 1.19.W przypadku zarezerwowania przez Wykonawcę miejsca noclegowego niezgodnego ze standardami określonymi w SIWZ Wykonawca zapewni, po zgłoszeniu telefonicznym lub w formie elektronicznej, w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, noclegu w standardzie wymaganym lub wyższym wraz z transportem do tego miejsca. Zamawiający w tym wypadku poniesie koszty jedynie do wysokości określonej na zgłoszeniu rezerwacyjnym. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu kar umownych określonych w umowie. 1.20.Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej możliwej do uzyskania promocji, upuście etc. niezwłocznie o podjęciu wiadomości o takiej ofercie. 1.21.Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby korzystające z usługi w obiektach, w których zarezerwowane będą miejsca noclegowe. 1.22.Usługi hotelarskie będą realizowane w następujących krajach: Polska i pozostałe kraje Unii Europejskiej. 1.3Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.3.1Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2014r., poz. 1502 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. 1.3.2Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia: 1.3.2.1 koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, 1.3.2.2 koordynacja pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, 1.3.2.3 zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 1.3.2.4 monitorowanie terminowości przy realizacji każdej rezerwacji oraz przy zachowaniu innych terminów określonych umową, 1.3.2.5 bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 1.4 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 1.3.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). 1.5 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę będącą pracownikiem, o której mowa w pkt. 1.3. 1. 1.6 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 1.3.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 1.3.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT94703.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Top Podróże Sp. z o.o.,  biuro@toptur.pl,  Pl. Zwycięstwa 1,  70-233,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95419.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95419.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95421.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.