eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Numer ogłoszenia: 368998 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323326 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Polityki Społecznej, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. (033) 49 71 499, faks (033) 49 71 720.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarki marki Brother DCP-7060D na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat zgodnie z poniżej wymienionymi parametrami. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy. Lp. Przedmiot zamówienia Ilość sztuk 1. Blok kostka kolor 8,5x8,5 10 szt. 2. Bloczki samoprzylepne 76x76 żółte 30 szt. 3. Bloczki samoprzylepne 51x38 żółte 30 szt. 4. Cienkopis - różne kolory 15 szt. 5. Długopis żelowy niebieski 20 szt. 6. Koperta C4 biała SK 100 szt. 7. Koperta C5 biała SK 300 szt. 8. Koperta C6 biała SK 300 szt. 9. Korektor taśma (myszka) szerokość 5mm długość min.6m 5 szt. 10. Koszulka na dokumenty A4 (1 opakowanie - 100 szt.) 10 op. 11. Ołówek automat. 0,5 4 szt. 12 Wkłady do ołówka (zgodne z poz. 11) 1opakowanie - 12 szt. 6 op. 13. Przekładki do segregatorów kartonowe poziome (1 opakowanie - 100 szt.) 2 op. 14. Skoroszyt sztywny wpinany 200 szt. 15. Przekładki do segregatorów kartonowe A4 (1 opakowanie - 10 szt.) 10 op. 16. Spinacze trójk. R28 (1 opakowanie - 100 szt.) 10 op. 17. Segregator A4 / 75 PCV kolor okleina z zewnątrz 150 szt. 18. Teczka do podpisu 15 kart. 20 szt. 19. Wkłady do długopisu (zgodne z poz. 5) 30 szt. 20. Zszywki 24/6 (1p =1000 zszywek) 10 p. 21. Zakreślacz tekstu (ścięta końcówka, intensywny kolor, grubość pisania od 2-5mm, różne kolory) 15 szt. 22. Papier xero A4 gramatura 80g/m2 200 ryz 23. Papier xero kolor mix A4 (opakowanie 100 szt.) 2 op. 24. Tonery do drukarki Brother DCP-7060D 10 szt. 25. Etykieta samoprzylepna 210x297 mm (1 etykieta) 3 szt. 26. Marker (okrągła końcówka, 1-3 mm, czarny) 3 szt. 27. Taśma klejąca 18 mm-20mm 4 szt. 28. Klipsy do papieru 32 mm (opakowanie 12 szt.) 1 szt. 29. Klipsy do papieru 41 mm (opakowanie 12 szt.) 2 szt. 30. Klipsy do papieru 51 mm (opakowanie 12 szt.) 1 szt. 31. Ofertówka A4 twarda L 100 szt. 32. Spinacz metalowy w pudełku magnetycznym 3 szt. Artykuły mają być fabrycznie nowe nie noszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku, wykonane zgodnie z opisem zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Internet oknem na świat współfinansowany jest z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Działania 8.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7D, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4371,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3457,51

  • Oferta z najniższą ceną: 3457,51 / Oferta z najwyższą ceną: 5950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.