eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa odczynników chemicznych oraz odbiór zużytych opakowań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Katowice: Dostawa odczynników chemicznych oraz odbiór zużytych opakowań.
Numer ogłoszenia: 368992 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 A, 40-585 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6091618, 6091601, faks 032 6091618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych oraz odbiór zużytych opakowań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników chemicznych oraz odbiór zużytych opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 16 Pakietów: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrane Pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w Pakiecie. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 28 listopada 2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków określonych w punkcie 2 pkt 1) oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1oraz 1a ustawy Prawo zamówień publicznych nie później niż na dzień składania ofert. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w Rozdziale I w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/ nie spełnia tj. 1) W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna),ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) złożą wymagane oświadczenie określone w punkcie H SIWZ; 2) złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia, których listę przedstawiono w punkcie I SIWZ Dokumenty, oświadczenia wykazujące spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego Wykonawca winien do oferty załączyć: - certyfikat dla każdego oferowanego odczynnika z zaznaczeniem daty jego ważności lub kserokopię katalogu oferowanego odczynnika ze wskazaniem nr katalogu, producenta i składu chemicznego, umożliwiające weryfikację, czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. -DLA PAKIETU NR 8: Kolumienki spe NH2 500mg/3ml do oferty należy dołączyć próbkę w ilości 1 szt. wraz z dokładnym opisem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach , ul. Brynowska 25 a , 40 - 585 Katowice, lok. 22 B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego -Punkt Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alkohol etylowy 96% cz.d.a. - 20 szt. 2. Azotan srebra 0,1N roztwór mianowany np. taki jak POCH nr kat.814324778 lub równoważny.- 2 szt.1 op a 1l 3. Azotyn sodu np. taki jak POCH nr kat. 792690421 lub równoważny. 1 szt. 1op a 100g 4. Odczynnik chemiczny chloramina T 3-hydrat np. taka jak POCH nr kat. 22566012 lub równoważna. 1 szt. 1op a 100g 5. Odczynnik chemiczny 4-dimetyloaminobenzaldehyd np. taki jak POCH nr kat. 349630114 lub równoważny. 1 szt. 1op a 100g 6. Odczynnik chemiczny EDTA Triplex N GR np. taki jak POCH nr kat. 879810112 lub równoważny. 1 szt. 1op a 100g 7. Tetrachloroetylen w opakowaniach szklanych 30 l a 1 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odczynnik chemiczny L-4-hydroksyprolina np. taka jak Sigma nr kat. 56250 lub równoważna. 1 szt. 1op a 5g 2. Odczynnik chemiczny sodu azotan np. taki jak Baker nr kat. 0296.0500 lub Sigma 55506-5006 lub równoważny. 1 szt. 1 op. a 500g 3. Płyn fizjologiczny PBS np. taki jak Sigma, nr kat. P4417-100TAB lub równoważny. 3 opak. a 100 tabletek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Acetonitryl np. taki jak Merck nr kat. 1.00030.2500 gradient grade lub równoważny. 20 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Florisil do chromatogrfii 60-100MESH np. taki jak Roth nr kat. 0101.2 lub równoważny. 8 szt. 1 op. a 500g 2. Odczynnik chemiczny AKASOLV Agua Care np. taki jak ROTH, nr kat. AN93.1 lub równoważny. 4 szt. 1 op. a 100ml 3. Odczynnik chemiczny Elma clean 10 np. taki jak ROTH CC48.1 lub równoważny. 2 szt.1op a 1l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eter dietylowy o czystości HPLC taki jak Sigma -Aldrich nr kat. 309966-1l 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki C 8 500mg/6ml np. takie jak Bakerbond nr kat. 7087-06 lub równoważne. 8 opak. 1 op a 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki NH2 500mg/6 ml takie jak Thermo Scientific nr kat. 60108-519 lub równoważne 6 opak. a 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki spe NH2 500mg/3ml np. takie jak Baker nr kat. 7088-03 lub równoważne. 15 opak.1op a 50 szt PRÓBKĘ - 1 szt. Należy dołączyć do oferty przetargowej!!!!!!!!!!!!.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumienki spe OASIS HLB 3cc ( 60mg/3ml) np. takie jak Waters lub równoważne. 4 szt. 1 op a 100szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn dezynfekcyjny Płyn seraman medical np. taki jak ECOLAB a 6L symbol 303866 lub równoważny. 2 opak. a 6 l 2. Płyn dezynfekcyjny Incidin liquid. Szybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny np. taki jak ECOLAB.Kanister 5L symbol 304164 lub równoważny. 2 opak. a 5 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn Manusan 4 szt. 2. Środek myjący Ekstran taki jak np. Merck nr kat.1.07550.2500 lub równoważny. 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błękit metylenowy np. Chempur nr kat 121854808 lub równoważny 1 szt. 25g 2. Ksylen do syntezy Assay: 99,8% np. MERCK nr kat. 1.08681.1000 lub równoważny 1 l 3. Parafina płynna 2 l 4. Tween 80 do syntezy z certyfikatem np. MERCK 8.22187.1000 lub równoważny 2 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Glukoza cz.d.a. 1 opak. 0,5 kg 2. Kwas octowy lodowaty z certyfikatem cz.d.a. 1 szt. 1 l. 3. Telluryn potasu z certyfikatem Potassium tellurite Hydrate, Assay: >95,0% 1 opak. 50 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn dezynfekcyjny - Płyn Skinman scrub ECOLAB a 6L, np. taki jak, Salus International Sp. z o.o. ul. Pułaskiego 9 40-273 Katowice, numer katalogowy: 301489 lub równoważny. 3 opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn dezynfekcyjny Incidin Liquid Spray - preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni, kanister poj. 5 litr, z dodatkowymi 3 adapterami na spryskiwacz, pasującymi na butelkę 1 litrową, wraz z kartą charakterystyki 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Septyl R a 1 kg 5 szt. a 1 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.