eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty budowlano - remontowe w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki - rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX-wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap I - Spichlerz Biały"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368980 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Słupsk: Roboty budowlano - remontowe w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki - rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX-wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap I - Spichlerz Biały"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki - rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX-wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap I - Spichlerz Biały

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320528-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324348-2016, 331659-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 27780700000, ul. ul. Dominikańska  42499, 76200   Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 598 426 518, e-mail muzeum@muzeum.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlano - remontowe w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Witkacy w Słupskich Spichlerzach Sztuki - rewitalizacja i adaptacja dwóch XIX-wiecznych zabytkowych spichlerzy oraz ich otoczenia na cele kulturalne i społeczne. Etap I - Spichlerz Biały"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MPŚ-IX.261.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: 1.robót rozbiórkowych istniejących budynków gospodarczych na dz. nr 194/2 i 194/3; 2.robót budowlano-remontowych przebudowy budynku "Białego Spichlerza" na dz. nr 194/1 wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-358 z przeznaczeniem obiektu na funkcję muzealną, ekspozycyjną i funkcje towarzyszące wraz z kompletem instalacji wodociągowej, c.o., kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznych i teletechnicznych, przeciwpożarowej, wentylacji mechanicznej z elementami klimatyzacji w niektórych pomieszczeniach; 3.robót budowlano-remontowych przebudowy budynku Stróżówki na dz. nr 194/1 z przeznaczeniem obiektu na cele monitoringu całego zespołu i pomieszczenie tzw. przedmagazynu wraz z kompletem instalacji wodnej, kanalizacyjnej sanitarnej i deszczowej, c.o., elektrycznej i teletechnicznej; 4.zagospodarowania terenu dz. nr 194/1, 194/2, 194/3 tj. uzbrojeniu terenu w nowe przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia zewnętrznego, nowego ogrodzenia terenu, wykonania dróg wewnętrznych i miejsc parkingowych, konstrukcji ciągów pieszych, chodników i dojść, terenów zielonych, na terenie posesji przy ulicy Szarych Szeregów 12 w Słupsku. 5. Budynek zabytkowego Białego Spichlerza, budynek Stróżówki oraz zagospodarowanie terenu objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane są w miejscowości Słupsk przy ul. Szarych Szeregów 12, na działkach nr 194/1, 194/2 i 194/3 i stanowią własność Zamawiającego. 6.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia to miejscowość Słupsk ul. Szarych Szeregów 12. 7. Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia: 7.1. budynki gospodarcze do rozbiórki: a) dane techniczne obiektu na dz. nr 194/3: - długość budynku: 16,80 m, - szerokość budynku: 12,00 m, - wysokość budynku: 5,50 m, - powierzchnia użytkowa: 171,50 m2, - powierzchnia zabudowy: 201,50 m2, - kubatura: 1.108,25 m3; b) dane techniczne obiektu na dz. nr 194/2: - długość budynku: 4,00 m, - szerokość budynku: 4,00 m, - wysokość budynku: 2,50 m, - powierzchnia użytkowa: 15,10 m2, - powierzchnia zabudowy: 16,00 m2, - kubatura: 40,00 m3; 7.2. budynek objęty robotami budowlano-remontowymi, przebudową - "Biały Spichlerz" na dz. nr 194/1, wpisany do rejestru zabytków pod nr A-358, dane techniczne: - długość budynku: 40,00 m, - szerokość budynku: 15,58 m, - wysokość budynku: 22,60 m, - powierzchnia użytkowa: 2.798,60 m2, - powierzchnia zabudowy: 623,00 m2, - kubatura: 11.380,00 m3; 7.3. budynek objęty robotami budowlano-remontowymi, przebudową - Stróżówka na dz. nr 194/1, dane techniczne: - długość budynku: 14,00 m, - szerokość budynku: 3,61 m, - wysokość budynku: 3,95 m, - powierzchnia użytkowa: 43,63 m2, - powierzchnia zabudowy: 50,50 m2, - kubatura: 208,50 m3; 7.4. tereny objęte zagospodarowaniem dz. nr 194/1, 194/2, 194/3 - razem 5.520,20 m2. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki 8 i 9 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robot, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 9.Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 10.Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 12.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45262700-8, 45311200-2, 45311100-1, 32410000-0, 45312000-7, 45231400-9, 45300000-0, 45332300-6, 45332200-5, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13482187.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KAMARO Sp. z o.o. Sp.k.,  przetargi@kamaro.info,  ul. Malczewskiego 4,  81-817,  Sopot,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15485230.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15485230.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16696911.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.