Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Suchożebry: Dostawa pomocy dydaktycznych, programów edukacyjnych i sprzętu w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę
Numer ogłoszenia: 368864 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, programów edukacyjnych i sprzętu w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pn: Dostawa pomocy dydaktycznych, programów edukacyjnych i sprzętu w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę, w tym: CZĘŚĆ I - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami w czytaniu i pisaniu do Szkoły Podstawowej w Krynicy (ZESTAW 1) CZĘŚĆ II - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych do Szkoły Podstawowej w Krynicy (ZESTAW 2) CZĘŚĆ III - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami matematycznymi do Szkoły Podstawowej w Krynicy (ZESTAW 3) CZĘŚĆ IV - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć psychoedukacyjnych do Szkoły Podstawowej w Krynicy (ZESTAW 4) CZĘŚĆ V - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze do Szkoły Podstawowej w Krynicy (ZESTAW 5) CZĘŚĆ VI - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami w czytaniu i pisaniu do Szkoły Podstawowej w Krześlinie (ZESTAW 1) CZĘŚĆ VII - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych do Szkoły Podstawowej w Krześlinie (ZESTAW 2) CZĘŚĆ VIII - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami matematycznymi do Szkoły Podstawowej w Krześlinie (ZESTAW 3) CZĘŚĆ IX - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć psychoedukacyjnych do Szkoły Podstawowej w Krześlinie (ZESTAW 4) CZĘŚĆ X - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze do Szkoły Podstawowej w Krześlinie(ZESTAW 5) CZĘŚĆ XI - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami w czytaniu i pisaniu do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach (ZESTAW 1) CZĘŚĆ XII - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach (ZESTAW 2) CZĘŚĆ XIII- Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z trudnościami matematycznymi do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach (ZESTAW 3) CZĘŚĆ XIV- Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających uzdolnienia matematyczno-przyrodnicze do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach (ZESTAW 4) CZĘŚĆ XV - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć gimnastyki korekcyjnej do Szkoły Podstawowej w Suchożebrach (ZESTAW 5) CZĘŚĆ XVI - Dostawa sprzętu komputerowego do Szkoły Podstawowej w Krynicy, Krześlinie i Suchożebrach CZĘŚĆ XVII - Dostawa oprogramowania edukacyjnego Matematyka-terapia pedagogiczna oraz Dysleksja do Szkoły Podstawowej w Krynicy, Krześlinie i Suchożebrach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne i wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.2 Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.3. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w tabelach w Załączniku 5 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.5. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4 SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę. d) Wypełniony Formularz wyceny kosztów realizacji zamówienia - Załącznik 6 do SIWZ e) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, b) wynikających ze zmian wytycznych instytucji, która przyznała środki sfinansowane zamówieniem, c) będącym następstwem działania siły wyższej. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w ust.1 w formie pisemnej, a zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron umowy. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Suchożebry ul.A.Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHOŻEBRY
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
więcej: przetargi SUCHOŻEBRY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.