To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368826 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Człuchów: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu oraz gmin Człuchów, Debrzno, Koczała, Przechlewo, Czarne i Rzeczenica w sezonie 2016/2017- II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351922-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny
362168443, ul.
Kasztanowa
2,
77-300
Człuchów, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
597154990,
598343461, faks
598342539, e-mail
z.nowak@czluchow.org.pl,
b.bartczak@czluchow.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiatczluchowski.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu oraz gmin Człuchów, Debrzno, Koczała, Przechlewo, Czarne i Rzeczenica w sezonie 2016/2017- II etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.272.28.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Człuchów i Debrzno, Koczała i Przechlewo oraz Czarne i Rzeczenica w sezonie zimowym 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzętem budowlanym i rolniczym typu: ładowarki, ciągniki rolnicze, samochód ciężarowy przy zimowym utrzymaniu dróg. Usługi te będą wykonywane w IV, V i VI standardzie zimowego utrzymania dróg. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część nr 1- Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 8 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie gminy Koczała i częściowo gminy Przechlewo. Część nr 2 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim-1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 8 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie gminy Przechlewo i częściowo gminy Koczała. Część nr 3 - Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM z pługiem lekkim - 1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 100 godz., godzin postoju - 6 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie gminy Przechlewo i Koczała. Część nr 5 - Samochód ciężarowy do 10 Mg z pługiem średnim - 1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 8 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie gminy Czarne i Rzeczenica. Część nr 5/2 - Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju - 8 godz. Część nr 6/2 - Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 80 godz., godzin postoju - 8 godz. Część nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy poniżej 100 KM z pługiem i piaskarką - 1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 10 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie miasta Debrzno. W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty transportu mieszanki z bazy PZTP na własny lub będący w dyspozycji Wykonawcy utwardzony plac, magazynowania i załadunku mieszanki do piaskarki. Część nr 11 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 1 szt. Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 8 godz. Wykonawca będzie świadczył usługi na terenie gminy Człuchów. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy czynności wykonywanej osobiście) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Kierowanie pojazdem, ciągnikiem lub sprzętem użytym do odśnieżania lub usuwania śliskości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Ciągnik rolniczy o mocy poniżej 100 KM z pługiem i piaskarką - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19625 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 20991,52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20520 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim-1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20520 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM z pługiem lekkim - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12090 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Samochód ciężarowy do 10 Mg z pługiem średnim - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23560 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 52 | NAZWA: Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13880 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 62 | NAZWA: Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16280 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 1 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na nie złożenie żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19208 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Zakup dwóch ambulansów dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem.
- Sukcesywna dostawa ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przebudowa zbiornika wodnego w Nieżywięciu
- Renowacja zabytkowych nagrobków na cmentarzu przy Placu Bohaterów
- Budowa miejsca postoju pojazdów w Leśnictwie Jeziorno
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.