Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Kielce: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 368758 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego , ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3350502, faks 041 3350607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbrr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ -szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia 1. Komputer stacjonarny Typ 1 - 5 sztuk. 2. Komputer stacjonarny Typ 2 - 5 sztuk. 3. Monitor Typ 1 - 5 sztuk. 4. Monitor Typ 2 - 5 sztuk. 6. Zasilacz awaryjny Typ 1 - 7 sztuk. 7. Zasilacz awaryjny Typ 2 - 5 sztuk. 8. Pakiet biurowy - 10 sztuk. Nie starszy niż Microsoft Office 2007 SBE PL OEM 9. Drukarka Typ 1 - 2 sztuki. 10. Toner do drukarki z punktu 10 - 6 sztuk. 11. Drukarka Typ 2 - 2 sztuki. 12. Toner do drukarki z punktu 12 - 6 sztuk. 13. Tonery błękitny, purpurowy, żółty do drukarki z punktu 12 - 3 sztuki. 14. Drukarka Typ 3- 1 sztuka 15. Toner do drukarki z punktu 15 - 2 sztuki. 16. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 17. Toner do drukarki z punktu 17 - 2 sztuki. 18. Tonery błękitny, purpurowy, żółty do drukarki z punktu 17 - 1 sztuka. 19. Przełącznik sieciowy HP ProCurve 2610-48 (J9088A) - 1 sztuka - rozbudowa istniejącej infrastruktury 20. Przełącznik sieciowy HP ProCurve 2610-24 (J9085A) - 2 sztuki - rozbudowa istniejącej infrastruktury 21. Zasilacz awaryjny Typ 3 - 2 sztuki. 22. Dysk sieciowy - 1 sztuka. 23. Dysk do zamontowania w urządzeniu z punktu 23 - 6 sztuk. 24. Prezenter bezprzewodowy ze wskaźnikiem laserowym- 1 sztuka. 25. Pendrive - 3 sztuki. 26. Dysk twardy zewnętrzny 2,5 - 8 sztuk. 27. CorelDRAW uaktualnienie posiadanych licencji do najnowszej wersji - 17 sztuk. 28. Microsoft Windows Server 2008 CAL Device, MOLP, Government - 40 sztuk. 29. Przedłużacz elektryczny z uziemieniem z wyłącznikiem zasilania minimum 5m długości i minimum trzy gniazda - 15 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykaz wykonanych dwóch dostaw sprzętu komputerowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dwie dostawy sprzętu komputerowego minimum 100000 brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Uwaga; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty cenowej należy dołączyć szczegółową charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia, która będzie zawierała nazwę przedmiotu zamówienia, typ, model i nazwę producenta na podstawie których będzie można potwierdzić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy do testów komputera, który został zaoferowany
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie dostawy. - wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego; - niedostępność na rynku zaoferowanych urządzeń na dzień dostawy. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego. Przyjęcie nowszej technologii wykonania oferowanego sprzętu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbrr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie Zamawiającego ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, III piętro pok. 318.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zamawiającego ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, III piętro pok. 316.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników i testów do badań immunologicznych dla weterynaryjnej diagnostyki laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach
- Zakup 2 szt. samochodów brygadowych na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Zakup 2 szt. samochodów patrolowo-osobowych na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Organizacja wycieczki dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materiałów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników oraz radnych Gminy Kosakowo
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego, mikroskopów oraz sprzętu komputerowego do laboratorium dydaktycznego Katedry Hodowli Zwierząt SGGW
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- "Dostawa pirolizera kompatybilnego z chromatografem gazowym Pegasus 4D GCxGC TOF-MS do analiz wraz oprzyrządowaniem, zestaw komputer, wyposażeniem, dodatkowymi przystawkami oraz szkoleniem ".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.