Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Ostróda: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw bieżących oraz powypadkowych pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 368752 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. , ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz napraw bieżących oraz powypadkowych pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywania napraw bieżących oraz powypadkowych, 2) wykonywanie przeglądów technicznych, wynikających z wykonanego przebiegu lub/i czasu eksploatacji pojazdów samochodowych znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ( dalej jako: Pojazdy), których aktualny wykaz stanowi Załącznik nr. 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości Pojazdów objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 3. Z przedmiotu zamówienia wyłączone są; 1) okresowe badania techniczne Pojazdów; 2) naprawy oraz przeglądy techniczne Pojazdów będących na gwarancji producenta. 4. Warunki realizacji napraw: 1) naprawy obejmują: a) naprawy bieżące Pojazdów wykonywane na zlecenie Zamawiającego, zgłaszane na bieżąco po wystąpieniu konieczności ich przeprowadzenia; b) naprawy powypadkowe obejmujące również naprawy blacharsko-lakiernicze oraz uszkodzonego ogumienia, c) naprawy urządzeń elektronicznych i elektrycznych pojazdów wraz z wymianą akumulatorów, 2) części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych rodzajów Pojazdów oraz spełniać wszelkie normy jakościowe w tym zakresie, dopuszcza się zastosowanie części zamiennych i materiałów po regeneracji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) Zamawiający, o ile to będzie konieczne dostarczy Pojazd pod adres zakładu naprawczego/warsztatu, o którym mowa w § 3 pkt 7, 4) przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres, przedstawi kosztorys oraz ustali termin wykonania, zgodny z warunkami umowy, a po akceptacji warunków przez Zamawiającego przystąpi do naprawy, 5) naprawa zostanie wykonana w ciągu 48 godzin licząc od dnia akceptacji kosztorysu, o którym mowa w pkt.4) powyżej, chyba, że Strony z uwagi na zakres naprawy uzgodnią inaczej w szczegółowym zleceniu, 6) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usuwania usterki lub uszkodzenia w ciągu 48 godzin od otrzymania powiadomienia Zamawiającego lub w innym terminie ustalonym w szczegółowym zleceniu Zamawiający będzie miał prawo zlecić naprawę stronie trzeciej na ryzyko i koszy Wykonawcy. 5. Warunki realizacji przeglądów technicznych: 1) przeglądy techniczne obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przeglądu kilometrów lub okresu użytkowania, które zostały określone i opracowane przez producentów poszczególnych Pojazdów z uwzględnieniem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w trakcie przeglądów, 2) części zamienne i materiały użyte podczas przeglądów technicznych muszą być nowe i powinny odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych rodzajów Pojazdów oraz spełniać wszelkie normy jakościowe w tym zakresie, dopuszcza się zastosowanie części zamiennych i materiałów po regeneracji, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) przeglądy techniczne wykonywane będą w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia Pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin przeglądu zostanie ustalony telefonicznie. 6. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w wysokości maksymalnej: 850.000 zł netto. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Usługi będą świadczone w zakładzie Zamawiającego - Rudno 17 gmina Ostróda oraz w zakładach naprawczych/ warsztatach znajdujących się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego. 8. Pozostałe warunki: 1) naprawy Pojazdów muszą być wykonywane wg. technologii danej marki Pojazdu. Wszelkie koszty związane z zastosowania niewłaściwej technologii i części i materiałów obciążają w całości Wykonawcę, 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za Pojazdy pozostawione przez Zamawiającego w celu dokonania naprawy/przeglądu w miejscu naprawy wynikającym z Umowy. 3) usunięte części zamienne, oleje, płyny zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 4) cena usługi jest cenną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za daną usługę w treści musi zawierać wyszczególnienie danego zakresu napraw oraz wszystkie materiały i części zużyte do napraw. 5) Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznej gwarancji oraz 12 miesięczne rękojmi na wykonane usługi oraz na zastosowane części zamienne użyte do napraw - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyszczególnienie na wystawianych fakturach oprócz wymaganych prawem informacji, nr rejestracyjnego samochodu, ceny i ilości roboczogodzin dla wszystkich czynności, które obejmuje faktura oraz ilości użytych do dokonywania naprawy lub przeglądu części zamiennych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych . Szczegółowe warunki wykonania Przedmiotu Zamówienia określone zostały w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 20.11.21.10 - 20.11.21.10 71.63.12.00 - Usługi kontroli technicznej samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art.45 ust.2 Pzp nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do Oferty oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 2) SIWZ dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do Oferty oświadczenia o spełnieniu powyższego warunku zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 3) dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: a) w zakresie potencjału technicznego: dysponuje lub będzie dysponować, narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: 2 (dwoma) stanowiskami naprawczo-diagnostycznymi oraz 1 (jednym) stanowiskiem diagnostycznym do sprawdzania układu zawieszenia; 1 ( jednym) stanowiskiem do naprawy ogumienia, 1 ( jednym) stanowiskiem do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układu elektronicznego oraz dysponuje co najmniej 1 (jednym) zakładem naprawczym/warsztatem zlokalizowanym w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego (liczonej najkrótszą droga publiczną zezwalającą na przejazd samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
B)w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca powinien zatrudniać minimum 2 (dwóch) mechaników samochodowych i 1 ( jednego) elektryka samochodowego. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonywania zamówienia. oraz złoży oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4)warunek wskazany w § 4 ust. 1 pkt 4) dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz złoży oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp Zamawiający żąda: a) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wzór załącznik nr 2a (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców). Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - oferowany w wysokości procentowej rabat na ceny podzespołów, części zamienne, materiały eksploatacyjne - 30
- 3 - cena brutto 1 przeglądu technicznego - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) zmian formalno-organizacyjnych, 3) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie po-wodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamawiającego:Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamawiającego:Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.ul.Stępowskiego 10,14-100 Ostróda.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA OSTRÓDA REGGAE FESTIWAL 2024
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z naprawami blacharsko-lakierniczymi w pojazdach służbowych należących do KSP
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.