eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Likwidacja i utylizacja azbestu w postaci wyrobów cementowo-azbestowych mających zastosowanie jako pokrycia dachowe oraz element ocieplania elewacji w budynkach mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie miasta Pszów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Pszów: Likwidacja i utylizacja azbestu w postaci wyrobów cementowo-azbestowych mających zastosowanie jako pokrycia dachowe oraz element ocieplania elewacji w budynkach mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie miasta Pszów.
Numer ogłoszenia: 36873 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów , ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 032 455 88 76, faks 032 455 86 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja i utylizacja azbestu w postaci wyrobów cementowo-azbestowych mających zastosowanie jako pokrycia dachowe oraz element ocieplania elewacji w budynkach mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie miasta Pszów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: a) Demontaż wyrobów cementowo-azbestowych zastosowanych jako pokrycia dachowe oraz element ocieplania elewacji w budynkach mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie miasta Pszów, b) Wykonanie usługi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649), c) Zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów przed powtórnym pyleniem, d) Udokumentowanie masy (ciężaru) zdemontowanych odpadów oddzielnie dla każdego zadania poprzez zważenie na zalegalizowanej wadze, e) Transport odpadów zawierających azbest musi być prowadzony przez firmę posiadającą zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych, f) Wywóz odpadów zawierających azbest na miejsce utylizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz: 1) Posiadają decyzję Starosty Wodzisławskiego zatwierdzającą Program gospodarki odpadami, 2) Posiadają zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub mają podpisaną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie, 3) Posiadają umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającym odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie, na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 1)-5) na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 2) Decyzja Starosty Wodzisławskiego zatwierdzająca Program gospodarki odpadami. 3) Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie. 4) Umowę na zdeponowanie odpadów abestowo-cementowych podpisana z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającym odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie. - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5) Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do specyfikacji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Referat Inwestycji, Remontów, Architektury i Gospodarki Gruntami..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.