Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Wręczyca Wielka: Prowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Mogę być lepszy
Numer ogłoszenia: 36868 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wręczyca Wielka , ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 34 3170245, faks 34 3170215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Mogę być lepszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu Mogę być lepszy WND-POKL.09.01.02-24-036/11, realizowanego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wręczyca Wielka. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w sześciu szkołach podstawowych na terenie gminy Wręczyca Wielka w drugim semestrze roku szkolnego 2011/2012 oraz w roku szkolnym 2012/2013. Ogółem projekt obejmuje 40 zadań w łącznym wymiarze 1870 godzin przeznaczonych na prowadzenie zajęć logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej, zajęć rewalidacyjnych, zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce, zaburzeniami komunikacji społecznej oraz rozwijających zainteresowania uczniów itp. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki, po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych, według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi, po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. 1 godzina zajęć odpowiada 45 minutom. Opis zadań i zakres obowiązków prowadzącego zajęcia ujęty został w SIWZ. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa, że osoby wykonujące zajęcia edukacyjne określone w poszczególnych częściach zamówienia muszą posiadać: -stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego; -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej dla zadań numer 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 33, 34, 38, 39, 40; -wykształcenie wyższe w zakresie logopedii lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii dla zadań numer 1, 8, 15, 20, 21, 27, 28, 35; -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej dla zadań numer 2, 9, 31, 32; -wykształcenie wyższe kierunek terapia pedagogiczna lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie socjoterapii lub terapii pedagogicznej dla zadań numer 3, 29, 30, 36, 37; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które złożą wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły Spełnia-Nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadany stopień awansu zawodowego oraz wymagane kwalifikacje. Oświadczenie Wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty we Wręczycy Wielkiej ul. Szkolna 11; 42-130 Wręczyca Wielka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy we Wręczycy Wielkiej ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka; pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu krajowego oraz Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.