eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz utrzymanie czystości (w tym odśnieżanie) i utrzymanie terenów w rejonach przynależnych do budynków Zakładu KWK Powstańców Śląskich - Bytom I w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Bytom: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz utrzymanie czystości (w tym odśnieżanie) i utrzymanie terenów w rejonach przynależnych do budynków Zakładu KWK Powstańców Śląskich - Bytom I w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 368633 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2898124, faks 032 2890806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsrk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń w budynkach oraz utrzymanie czystości (w tym odśnieżanie) i utrzymanie terenów w rejonach przynależnych do budynków Zakładu KWK Powstańców Śląskich - Bytom I w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości w budynkach oraz utrzymaniu czystości (w tym odśnieżanie) i utrzymaniu terenów wokół budynków administracyjnych Zakładu KWK Powstańców Śląskich - Bytom I usytuowanych w Bytomiu, przy ul. Strzelców Bytomskich 127 i 207, z wykorzystaniem własnego sprzętu i środków czystości. Ponadto przemiot zamówienia obejmuje stałe zabezpieczenia papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie w ilościach zabezpieczających potrzeby BSRK Sp. z o.o..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł. Słownie: dziewięćset złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: BSRK Sp. z o. o. Zakład KWK Powstańców Śląskich - Bytom I ING Bank Śląski o/Bytom nr konta 36 1050 1230 1000 0023 1397 3238 zaznaczeniem numeru sprawy: Nr sprawy: PZP -30/11/PŚL-BI/08 b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr. 109, poz. 1158 z późn. zm.) Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który złoży ofertę nie zabezpieczoną akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować przy realizacji zamówienia potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP, e)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym jedną o wartości min. 40.000,00 zł brutto, f)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000,00 zł. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku OFERTA (zał. Nr 1) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców wykluczonych, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, jak również pozostałych wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy PZP, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Rażąco niską cenę zawiera oferta, która zdecydowanie odbiega od pozostałych ofert złożonych w postępowaniu przetargowym. Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską ceną może zwrócić się do Wykonawcy, o udzielenie w określonym terminie stosownych wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę, e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)zawiera błędy w obliczeniu ceny, g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP, h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7.Z tytułu odrzucenia wszystkich ofert, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druk OFERTA wypełniony ściśle według załączonego wzoru druku wraz z oświadczeniem Wykonawcy zawartym we wzorze druku (zał. nr 1). 2.Formularz cenowy (zał. nr 2) 3.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP (zał. nr 3). 4.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) PZP . W przypadku gdy wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -składa zał. nr 4. Natomiast jeżeli wykonawca nie dysponuje w chwili składania oferty potencjałem technicznym lub/i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia i posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - składa zał. nr 4a. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Dowód wniesienia wadium - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia (zał. nr 5), wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców (pkt IV ppkt 1e SIWZ), oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym jedno zamówienie o wartości minimum 40.000,00 zł brutto) oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000,00 zł. (pkt. IV ppkt 1g) SIWZ) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 13.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osobę/osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 14.Umowa spółki cywilnej, jeżeli przedsiębiorcy prowadzą działalność wspólnie w formie spółki cywilnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 15.W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 PZP, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności podejmowane przez Wykonawców w trakcie postępowania (włącznie z podpisaniem oferty) oraz dla swej ważności musi być udzielone (podpisane) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zasadami ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 16.Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna być podpisana przez wszystkich wykonawców (konsorcjantów) lub ustanowionego pełnomocnika ( z zastrzeżeniem pkt. 18 lit a) poniżej). 17.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 18.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum). a)każdy z uczestników konsorcjum składa oświadczenie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP (zał. nr 2) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie VIII ppkt 4 - 8 SIWZ b) uczestnicy konsorcjum składają wspólne oświadczenie potwierdzające, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1 - 3 PZP (zał. nr 3 lub 3a), podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez ustanowionego pełnomocnika (w przypadku podpisania oświadczenia przez ustanowionego pełnomocnika, z oświadczenia musi wynikać, że oświadczenie dotyczy całego konsorcjum), c)dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. IV ppkt 1 e) SIWZ składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum, natomiast dokumenty o których mowa w pkt. IV ppkt 1 f) SIWZ składa każdy uczestnik konsorcjum. 19.W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców (tzw. umowa konsorcjum). Umowa konsorcjum winna zawierać co najmniej: a)dokładne określenie celu gospodarczego, dla którego została zawarta, b)dokładnie określone działania, które mają zostać podjęte dla zrealizowania celu gospodarczego oraz zadania konsorcjantów (wskazać które prace czy roboty budowlane będzie wykonywał każdy z konsorcjantów), c)oznaczenie czasu trwania konsorcjum (nie krócej niż do czasu zrealizowania celu gospodarczego tj. przedmiotu zamówienia), d)wykluczenia możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi (jeżeli zostały udzielone przez konsorcjum), e)stwierdzenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi (jeżeli zostały udzielone przez konsorcjum), f)określony sposób prowadzenia spraw konsorcjum (upełnomocnienie przez członków konsorcjum jednego spośród siebie (lider) do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Oferta cenowa winna wynikać z formularza cenowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bsrk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BSRK Sp. z o.o. ul. Strzelców Bytomskich 207 pok. nr 211 po uprzednim dokonaniu wpłaty w wysokości 50,00 zł + VAT w kasie pok. nr 328 w godz. 8:00-14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Bytomska spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. z siedzibą w Bytomiu przy ul. strzelców Bytomskich 207 - pokój nr 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.