eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej (nr post. BGI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Warszawa: Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej (nr post. BGI/ZP-270-04/08)
Numer ogłoszenia: 36861 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5487233, 5487327, fax 0-22 5487351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.giih.gov.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na adaptację pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej (nr post. BGI/ZP-270-04/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej. 2. Roboty prowadzone będą w czynnym i użytkowanym budynku. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zasilanie nowej rozdzielnicy z istniejącej stacji 15/0,4 kV, 2) adaptację pomieszczeń dla potrzeb laboratorium, zgodnie z rysunkami, w następującej kolejności: --- roboty budowlane: -- prace rozbiórkowe: - rozbiórka wybranych ścianek działowych wg rysunku rzutu, - rozbiórka nawierzchni podłóg - wszystkie pomieszczenia oprócz korytarza i pomieszczenia nr 111, - rozbiórka drzwi wg rysunków, - wykucie otworów dla wentylacji i klimatyzacji - wg projektu wentylacji, - wykucie otworów dla instalacji sanitarnych - wg schematu instalacji, - usunięcie zbędnych elementów istniejących instalacji, - demontaż koniecznych fragmentów sufitu podwieszonego korytarza - dla wykonania wentylacji/klimatyzacji, -- budowa i montaż: - ścianek działowych z płyt GK wg rysunku rzutu, - naświetli wewnętrznych w budowanych ściankach wg rysunku rzutu, - osadzenie nowych drzwi i wydzielenie drzwiami o odporności ogniowej EI 30 (drzwi do klatki schodowej zachodniej, drzwi do laboratorium w korytarzu) strefy laboratorium oraz drzwi powietrzno-szczelnych do pomieszczenia szafy klimatycznej, - zamurowanie zbędnych otworów i wnęk (po wykonaniu instalacji), - obudowa przewodów wentylacji i klimatyzacji płytami GKF (po wykonaniu instalacji), - ponowny montaż sufitu podwieszonego korytarza (po wykonaniu instalacji), - uzupełnienia tynków (po wykonaniu instalacji), --- prace instalacyjne: -- instalacje elektryczne - - okablowanie, zasilanie tablicy II piętra, tablice, gniazda, podejścia trójfazowe, - podłączenie urządzeń, -- sieć komputerowa - prowadzić w listwach z PCV nad podłogą, -- instalacje wodno-kanalizacyjne, - uzupełnienie istniejącej instalacji kanalizacji, - uzupełnienie istniejącej instalacji wodnej, - podłączenie urządzeń, -- instalacja gazów technicznych, -- instalacja wentylacji, -- instalacja klimatyzacji, --- roboty wykończeniowe: - wykonanie posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych, - wykonanie podłóg z wykładzin PCV i wykładzin PCV antystatycznych, - wykonanie okładzin z płytek na ścianach wybranych pomieszczeń, - wykonanie sufitu podwieszonego w wybranym pomieszczeniu, - malowanie pomieszczeń, - naprawa fragmentów podłogi w korytarzu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą roboty związane z wykonaniem II etapu instalacji klimatyzacji i wentylacji - nie należy ich wyceniać w cenie oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium wynosi 10.000 zł. 3. Szczegółowe zasady i warunki wnoszenia wadium określone zostały w Prawie zamówień publicznych oraz w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie budynku, każdy o powierzchni co najmniej 500 m2 i wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. zł netto; b) wykażą, że dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownikiem robót posiadającym co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót, uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) w przypadku przystąpienia do postępowania Wykonawców występujących wspólnie spełnienie warunków wymienionych w punktach 2 i 3 będzie oceniane łącznie; pozostałe warunki spełniać musi każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sie odbywała na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do siwz). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (wzór wykazu stanowi załącznik 4 do siwz). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do siwz). Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych na stanowisko kierownika budowy i robót. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia dotyczące dat wystawienia stosuje się odpowiednio. 10. Dokumenty Wykonawca przedkłada w oryginale lub w kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca przedkłada wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Inne ewentualne dokumenty wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giih.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej: ul. Niedżwiedzia 6E, 02-737 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej: ul. Niedżwiedzia 6E, 02-737 Warszawa. Pokój 223..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.