Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Hajnówka: Świadczenie usługi polegającej na wydruku i dostawie publikacji w wersji papierowej oraz dostarczeniu wersji elektronicznej publikacji
Numer ogłoszenia: 368614 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na wydruku i dostawie publikacji w wersji papierowej oraz dostarczeniu wersji elektronicznej publikacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa publikacji (plakaty, ulotki, broszury promocyjnej, broszury dotyczącej edukacji ekologicznej, informatora turystycznego, folderu) w wersji papierowej oraz dostarczenie wersji elektronicznej publikacji realizowane w ramach projektu Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej, zgodnie z opisem przedstawionym w Załączniku nr 2 do SIWZ- stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Pakiet 1.Akcja informacyjna. Plakaty promujące projekt:300 szt. Ulotki informacyjne o projekcie:700 szt. Pakiet 2 Edukacja ekologiczna Broszura dotycząca edukacji ekologicznej:1000 kompletów Pakiet 3A - Promocja regionu Puszczy Białowieskiej -Informator turystyczny - Region Puszczy Białowieskiej 8000 szt. (4000 szt. w języku polskim, 2000 szt. w języku angielskim i 2000 szt. w języku niemieckim) Pakiet 3B - Promocja regionu Puszczy Białowieskiej- Folder Szlaki rowerowe w regionie Puszczy Białowieskiej: 3000 szt. Pakiet 4. Komunikacja i rozpowszechnienie informacji nt. efektów projektu Broszura promocyjna: 300 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnia/nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze w przypadkach: 1)Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych, 2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka Wydział Promocji i Rozwoju pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka Sekretariat pok. nr 19 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinanoswany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, Działanie 5.4 Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności bioligicznej oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1-Akcja Informacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plakaty promujące projekt- 300 szt. - plakat A3, - papier kreda połysk135 g/m2, - druk jednostronny 4+0 - przygotowanie projektu graficznego - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy 2.Ulotki informacyjne o projekcie- 700 szt. - A4 łamane do DL (na 3) - papier kreda połysk 170 g/m2, - druk dwustronny 4+4 - przygotowanie projektu graficznego -korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy Publikacje drukowane finansowane w ramach realizacji projektu powinny na okładce zawierać elementy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ (opcjonalnie - hasło promocyjne) oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z odwołaniem słownym. Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są), -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku, -pliki w formacie PDF odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Edukacja ekologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Broszura dotycząca edukacji ekologicznej- 1000 kpl. - 10 odrębnych ulotek o formacie A4 składanych do DL, druk dwustronny 4+4, - papier kreda połysk 150-170 g/m2 - komplet składający z się 10 ulotek pakowanych do okładki z folii (otwieranej, z kieszonkami po obu stronach umożliwiających umieszczenie 5 ulotek po lewej stronie i 5 ulotek po stronie prawej okładki, wymiary okładki powinny być dopasowane do wielkości ulotek) z okładką wewnętrzną (gramatura 250 g/ m2, folia matowa, lakier punktowy UV - zdjęcia,druk 4+4) - przygotowanie projektu graficznego - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy - nadanie nr ISBN przez Wydawcę Publikacje drukowane finansowane w ramach realizacji projektu powinny na okładce zawierać elementy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ (opcjonalnie - hasło promocyjne) oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z odwołaniem słownym. Ponadto publikacje powinny zawierać pełne dane teleadresowe Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych w realizację projektu (Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz hasło nawiązujące do regionu Puszczy Białowieskiej. Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są), -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku, -pliki w formacie PDF odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3A -Promocja regionu Puszczy Białowieskiej - Informator turystyczny - Region Puszczy Białowieskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informator turystyczny - Region Puszczy Białowieskiej -8000 szt. (4000 szt. w języku polskim, 2000 szt. w języku angielskim i 2000 szt. w języku niemieckim): - 38 stron + okładka - format pionowy o wymiarach 29,5 cm x 14,2 cm - grzbiet szyty zeszytowo po długim boku - środek: papier gramatura 170 g/m2, druk dwustronny, pełno kolorowy 4+4 - okładka gramatura 250 g/ m2 folia matowa, lakier punktowy UV - przygotowanie projektu graficznego - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy - nadanie nr ISBN przez Wydawcę Publikacje drukowane finansowane w ramach realizacji projektu powinny na okładce zawierać elementy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ (opcjonalnie - hasło promocyjne) oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z odwołaniem słownym. Ponadto publikacje powinny zawierać pełne dane teleadresowe Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych w realizację projektu (Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz hasło nawiązujące do regionu Puszczy Białowieskiej. Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są), -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku, -pliki w formacie PDF odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 3B. Promocja regionu Puszczy Białowieskiej -Folder -Szlaki rowerowe w regionie Puszczy Białowieskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folder -Szlaki rowerowe w regionie Puszczy Białowieskiej -3000 szt. - 48 stron + okładka - format B5 składany po dłuższym boku - grzbiet na spiralce (kolor zielony) po dłuższym boku - papier gramatura 200 g/m2 - okładka B4 do B5 składana na pół, kreda matowa gramatura 250 g/m2, na okładce wewnętrznej mapa powiatu B4, folia matowa + lakier punktowy UV połysk - druk dwustronny, pełno kolorowy 4+4 - zdjęcia w ilości ok.80 - mapy w ilości ok. 20 drukowane na stronie z tekstem (przybliżona średnia wielość mapki 7cm x 6 cm) - przygotowanie projektu graficznego - korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy - nadanie nr ISBN przez Wydawcę Publikacje drukowane finansowane w ramach realizacji projektu powinny na okładce zawierać elementy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ (opcjonalnie - hasło promocyjne) oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z odwołaniem słownym. Ponadto publikacje powinny zawierać pełne dane teleadresowe Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych w realizację projektu (Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz hasło nawiązujące do regionu Puszczy Białowieskiej. Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są), -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku, -pliki w formacie PDF odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 4. Komunikacja i rozpowszechnienie informacji nt. efektów projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Broszura promocyjna-300 szt. - broszura o formacie A5, ilość stron 16 - oprawa miękka zeszytowa, grzbiet szyty po długim boku - papier kreda połysk 200 g/m2 - druk dwustronny 4+4 - przygotowanie projektu graficznego -korekta graficzna, korekta stylistyczna i redakcyjna - skład komputerowy - nadanie nr ISBN przez Wydawcę Publikacje drukowane finansowane w ramach realizacji projektu powinny na okładce zawierać elementy wariantu podstawowego, tj. emblemat UE, odwołanie słowne do UE, odwołanie słowne do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności, logo POIiŚ (opcjonalnie - hasło promocyjne) oraz logotyp Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wraz z odwołaniem słownym. Ponadto publikacje powinny zawierać pełne dane teleadresowe Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych w realizację projektu (Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Pośredniczącej II stopnia) oraz hasło nawiązujące do regionu Puszczy Białowieskiej Jednocześnie z dostarczeniem Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże ostateczny projekt materiałów, stanowiący przedmiot zamówienia, w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD zawierającym: -pliki ze składu w formacie umożliwiającym nanoszenie poprawek oraz wykorzystanie elementów w całości lub części do ponownego wydruku (w formacie AI, CDR, EPS), -postać wektorową opracowanych ilustracji i rysunków (jeśli są), -pliki w wersji przygotowanej bezpośrednio do druku, -pliki w formacie PDF odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 64.21.60.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego - montaż zestawu hydroforowego do podniesienia ciśnienia w istniejącej instalacji przeciwpożarowej I Liceum Ogólnokształcącego w Hajnówce"
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Białowieskiej
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
- Usługa druku materiałów promocyjnych oraz publikacji na potrzeby Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.