eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Czarna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Czarna: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Czarna
Numer ogłoszenia: 36857 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169797 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 17 226 23 25, faks 17 226 23 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Czarna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Czarna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Szkolenie: Trening kompetencji osobistych Miejsce szkolenia: Czarna (Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) Liczba uczestników: 10 osób Ilość godzin: 24 godziny dydaktyczne Termin: IX-XI.2013 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia m.in.: a) Różne formy i sposoby poznawania drugiego człowieka i pozyskiwania wiedzy na jego temat - ćwiczenia integracyjne; b) Dostarczenie wiedzy w zakresie czynników motywujących nasze działania; c) Dostarczenie wiedzy na temat rozróżnienia dwóch kierunków samo-motywacji: OD i DO; d) Nauczenie umiejętności budowania samo-motywacji do podejmowania działań; e) Nauczenie umiejętności budowania samo-motywacji do wprowadzania zmian w życiu; f) Uświadomienie uczestnikom znaczenia poziomu i jakości motywacji do podejmowania działań i wprowadzania zmian w życiu każdego z nich; g) Podniesienie samoświadomości uczestników szkolenia. 2. Szkolenie: Trening pracy Miejsce szkolenia: Czarna (Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) Liczba uczestników: 10 osób Ilość godzin: 24 godziny dydaktyczne Termin: IX-XI.2013 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Program szkolenia obejmuje zagadnienia m.in.: a) Dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania pracy; b) Dostarczenie wiedzy w zakresie przygotowania i sporządzania podstawowych dokumentów - życiorys zawodowy, list motywacyjny, podanie; c) Dostarczenie wiedzy na temat przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej; d) Dostarczenie wiedzy na temat elastycznych form zatrudnienia istniejących na rynku pracy; e) Nauczenie umiejętności poszukiwania pracy; f) Nauczenie umiejętności pisania CV, listu motywacyjnego, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej; g) Podniesienie świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy; h) Zainicjowanie aktywności zawodowej uczestników. 3. Szkolenie: Projektowanie ogrodów Miejsce szkolenia: Czarna (Część teoretyczna -(Sala Narad Urzędu Gminy w Czarnej) część praktyczna na terenie Gminy Czarna - zostanie wskazana przez Zamawiającego) Liczba uczestników: 10 osób Ilość godzin: od 80 do 120 godzin dydaktycznych (min 60% - część teoretyczna) Termin: IX-XI.2013 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Program: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznych i teoretycznych umiejętności kompozycji terenów zielonych, opracowania zasad kompozycji przestrzennej zespołów roślinnych w oparciu o czynniki przyrodnicze, plastyczne, techniczne i funkcjonalne. Opracowania graficznego kompozycji wszystkich elementów wyposażenia terenów zieleni, poznanie zasad kosztorysowania, rysunku projektu oraz kształtowania elementów zagospodarowania przestrzennego, praktycznego wykonania projektu w wyznaczonej przestrzeni. W ramach części praktycznej beneficjenci ostateczni muszą: Wykonać roślinne zagospodarowanie terenu wyznaczonego przez Zamawiającego wraz z zaprawianiem substratem uniwersalnym, zabezpieczeniem włókniną, ściółkowaniem korą oraz palikowaniem drzew. Wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości posadzonego drzewa.. Rośliny dostarczone powinny być w pojemnikach właściwie oznaczone. Formowanie ok. 10 szt. Thuji wys.ok. 3,0m w miejscu wskazanym przez zamawiającego Wykaz drzew i krzewów, które zapewnia Wykonawca przeznaczonych do obsadzenia zawiera tabela: l.p. Wyszczególnienie prac : gatunek ,odmiana , wysokość sadzonki , średnica Ilość sztuk/m2 1.Thuja occid. Yellow Ribbon - żywotnik zach. Złoty -130cm/+ 6 2.Juniperus horizontalis Gren carpet - jałowiec płożacy 25cm/+ 6 3.Berberis thunbergii Atropurpurea Nana- berberys purpurowy 40-60cm 12 4.Spirea japonica Golden Princes - tawuła japońska złota 20 cm/+ 12 5.Juniperus media Old Gold - jałowiec złoty 30-40 cm 6 6.Pinus mugo var. Pumilio - kosodrzewina 25 /+ 6 7.Rhododendron- rhododendron 40/60 cm 4 8.Azalea - azalea 40/60 cm 4 9.Fagus sylvatica Purpurea Fontaine - buk purpurowy fontannowy 220 cm 1 10.Spirea x cinerea Grefsheim - tawuła szara 40/+cm 10 11.Thuja occidentalis Golden Globe - żywotnik zach. Kulisty 9 12.Juniperus squamata Blue Carpet - jałowiec płożący 6 13.Juniperus horizontalis Golden Carpet - jałowiec płożący 25/+cm 12 14.Chamaecyparis pisifera Sungold - cyprysik groszkowy 30 cm/+ 6 15.Betula pendula Yangii - brzoza brodawkowata wys - 180 - 200 cm 1 16.Lavendula - lawenda 12 17.Żwir 1,5 - 2,0 m3 18.Włóknina 100 m2 19.Substrat uniwersalny 10 worków / 80l 20.Materiał ściółkowy (kora) 20 worków / 80l Wymagania materiałowe : Dostarczone sadzonki powinny pochodzić ze szkółek certyfikowanych być zgodne z normą PN- R- 67023{3} i PN-R-67022{2}, Właściwie oznaczone, tzn. muszą posiadać etykiety, na których podana jest nazwa łacińska forma wybór, wysokość pnia, numer normy. Sadzonki drzew i krzewów powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla danego gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy: pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany, przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik, system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, np. drzew i krzewów iglastych bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona, pędy korony u drzew i krzewów nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych, pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, przewodnik powinien być praktycznie prosty, blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte dopuszcza się 4 niecałkowicie zarośnięte blizny na przewodniku w II wyborze u form naturalnych drzew. Wady niedopuszczalne: silne uszkodzenia mechaniczne roślin, odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, martwice i pęknięcia kory, uszkodzenie pęka szczytowego przewodnika, dwupędowe korony drzew formy piennej, uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką. Nawozy mineralne powinny być w opakowaniu, z podanym składem chemicznym (zawartość azotu, fosforu, potasu-NPK). Zabezpieczone przed zwilgoceniem i zbryleniem w czasie transportu. Wszystkie zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz. dydaktycznych i praktycznych - 8 godz. dziennie, zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek. Wykonawca zapewnia: sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, sprzęt do wykonania części praktycznej tj. rękawiczki, grabki, łopaty, buty robocze, ubranie robocze trwale oznaczone zgodnie z wymogami promocji POKL (spodnie wraz z bluzą, ubranie i buty po zakończeniu zostaną przekazane dla każdego uczestnika szkolenia na własność) oraz inny sprzęt niezbędny do wykonania części praktycznej. Wykonawca zapewnia wyżywienie dla wszystkich uczestników w/w szkoleń: - Catering w postaci przerwy kawowej - dostępnej dla uczestników projektu od początku do końca zajęć, tj.: ciastka, kawa, herbata, woda mineralna (gazowana lub niegazowana), śmietanka do kawy, cukier. - Obiad (drugie danie) - ciepły posiłek w każdym dniu przeprowadzenia zajęć składający się z ziemniaków/frytek/kaszy/ryżu (ok. 150g na osobę), mięsa/ryby (ok. 150g na osobę), zestawu surówek (ok. 100g na osobę). - Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest do przedstawienia menu do zaakceptowania przez Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. Rozporządzenie Ministra Edukacji narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.). Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że projekty były współfinansowane ze środków EFS. W pomieszczeniach gdzie będą odbywały się zajęcia szkoleniowe należy umieścić informację o współfinansowaniu projektu ze środków EFS wraz z wymaganymi logami. Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych; kserokopię zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Czas na aktywność w gminie Czarna, realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Badawczo - Szkoleniowy Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3K, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24986,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16889,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.