eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Inowrocław: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW
Numer ogłoszenia: 36857 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12849 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3570251, faks 52 3540490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami domowymi w miejscowości Jacewo na terenie gminy Inowrocław. 3.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty budowlane związane z wybudowaniem kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Jacewo, na terenie gminy Inowrocław. Inwestycja ma na celu zapewnienia odprowadzenia ścieków sanitarnych do miejskiej sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Inowrocławiu - miejsce włączenia: skrzyżowanie ulic Jacewskiej i Bursztynowej. Inwestycja prowadzona zostanie wzdłuż drogi powiatowej nr 2545C oraz dróg gminnych nr 150518C i 150516C. Sieć kanalizacyjna składać się będzie z: URZĄDZENIA W ZAKRESIE GŁÓWNEJ SIECI KANALIZACYJNEJ: - zbiorcze kolektory grawitacyjne PVC 200mm, o łącznej długości ok. 3840 mb z uzbrojeniem, - zbiorcze kolektory ciśnieniowe z rur PE 90, 110 i 160 mm, o łącznej długości ok. 1450 mb, - przepompownie ścieków sieciowe - P I, PIII, P IV i P V. URZĄDZENIA W ZAKRESIE PRZYŁĄCZY DOMOWYCH: - rurociągi grawitacyjne z rur PVC 160 mm - ok. 1.244 mb z uzbrojeniem, - rurociągi ciśnieniowe z rur PE 63 mm - ok. 195 mb, - przyłącza - 124 sztuk - przepompownie ścieków domowe - od PD I do PD VII. Szczegółowy zakres robót oraz wymagane do zastosowania rozwiązania techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: W wyniku zmiany koncepcji technicznej związanej ze sposobem odprowadzania ścieków z terenu działek nr 178 i 180/1, Zamawiający rezygnuje z wykonania sieciowej przepompowni ścieków, oznaczonej na Arkuszu nr 1, stanowiącym element dokumentacji technicznej, jako P II. Dodatkowe obowiązki należące do Wykonawcy: - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu, a także uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - uzgodnienie w odpowiednich instytucjach); - w trakcie wykonywania robót Wykonawca zachowa szczególną ostrożność podczas prac przy ogrodzeniach i zjazdach gospodarczych. W przypadku uszkodzenia ogrodzeń czy zjazdów gospodarczych do obowiązków Wykonawcy należy naprawa powstałych szkód; - po wykonaniu prac Wykonawca ma obowiązek doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego; - wykonanie na koszt Wykonawcy powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. - Przed rozpoczęciem prac, Wykonawca zapozna się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach oraz powiadomi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót gestorów urządzeń podziemnych. - umożliwianie prowadzenia nadzoru archeologicznego, prowadzonego przez uprawnione osoby na obszarze prowadzenia prac inwestycyjnych wraz z przekazywaniem informacji o ewentualnych znaleziskach. - wykonanie po realizacji przedmiotu zamówienia przeglądu rurociągów grawitacyjnych, wykonanego kamerą, zgodnie z projektem i przedmiarem robót - na nośniku cyfrowym (CD, DVD) oraz opracowanie planu BIOZ (Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia). Pełny zakres obowiązków Wykonawcy znajduje się w § 3 ust. 2 umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy i kompletny zakres wszystkich robót i urządzeń przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - projekcie budowlano - wykonawczym dla branży sanitarnej, - projekcie budowlano - wykonawczym dla branży elektrycznej, - specyfikacji technicznej wykonania kontroli i odbioru robót dla branży sanitarnej,, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla branży elektrycznej, Przedmiarach robót dla: - branży sanitarnej, - branży elektrycznej. UWAGA!!! W projekcie zaproponowano konkretne materiały i urządzenia określonych producentów. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą charakteryzowały się parametrami technicznymi i jakościowymi odpowiadającymi materiałom proponowanym w projekcie. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny materiału lub urządzenia wraz z rysunkiem (zdjęciem). Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy muszą spełniać wymagania szczegółowej specyfikacji technicznej, posiadać wymagane atesty, certyfikaty i być zgodne z obowiązującymi normami. Urządzenia powinny posiadać co najmniej dwu letni okres gwarancji (lub zgodnie z gwarancją producenta sprzętu/ materiałów). 3.3. Miejsce realizacji - Jacewo Wymaga się, aby Wykonawca oświadczył, iż są mu znane warunki terenowe oraz charakterystyka miejsca realizacji inwestycji, w stopniu niezbędnym do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Ewentualne koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania zamówienia: - Zamawiający przewiduje termin wykonania zamówienia w okresie od 1.03.2013 do 30.04.2014 r. z zastrzeżeniem ust. 2 2. W związku z planowanym w roku 2013 remontem nawierzchni drogi powiatowej nr 2545C, zamawiający wymaga jako priorytet, wykonanie zakresu prac, realizowanych na obszarze planowanego remontu w/w drogi powiatowej w terminie do dnia 15 lipca 2013 r. Zakres prac o których mowa powyżej obejmuje: - dokonanie włączenia budowanego zbiorczego kolektora grawitacyjnego w istniejącą studnię na ul. Jacewskiej, - budowa zbiorczego kolektora grawitacyjnego od miejsca włączenia do sieci miejskiej do S26/studni rozprężnej oraz od S27 do S51 wraz z odgałęzieniami i przykanalikami, od S44 do S63 (w kierunku drogi gminnej nr 150518C), od S86 do S114, od S106 do S107, - budowa rurociągu tłocznego od S26/studni rozprężnej do działki nr 184/1, od działki nr 191/14 do Przepompowni ścieków P IV - budowa Przepompowni ścieków oznaczonej na arkuszach stanowiących element dokumentacji projektowej jako: P I i P IV. W celu realizacji w/w założenia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym szczegółowy termin i zakres prac, wykonywanych na terenie planowanego remontu drogi powiatowej, a także być w stałym kontakcie z wykonawcą realizującym remont drogi powiatowej. 3. Zamawiający dopuszcza realizację pozostałej części zadania inwestycyjnego w roku 2013, przy zrealizowaniu w pierwszej kolejności inwestycji pod drogą powiatową nr 2545, w zakresie opisanym powyżej, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający ma prawo dokonać płatności za wykonane prace, o których mowa w ust. 2 w dwóch transzach, zgodnie z następującym trybem płatności: - w roku 2013 - do 60% wartości ceny ofertowej, złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w zakresie obejmującym minimum wykonanie prac zrealizowanych w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2545C, opisane w pkt. 4.2, - w roku 2014 - pozostałą wartość ceny ofertowej w terminie 30 dni od wpływu faktury do siedziby zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alstal Grupa Budowlana Sp. z o.o., Sp. k., Jacewo 76, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5134356,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1969946,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1913870,36 / Oferta z najwyższą ceną: 4211165,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.