eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zestaw GPS z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Wrocław: Zestaw GPS z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych
Numer ogłoszenia: 368573 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu , ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3200100, faks 071 3487991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestaw GPS z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw GPS z wyposażeniem dodatkowym do wykonywania geodezyjnych pomiarów terenowych. 1. Odbiornik ruchomy GPS pracujący w ogólnopolskim systemie ASG-EUPOS. Wymagania techniczne: -odbiornik GPS zintegrowany z anteną w jednej obudowie, -odbiornik dwu-częstotliwościowy (L1-L2 faza, L1 kod C-A), 24 kanałowy, -moduł transmisji bezprzewodowej - Bluetooth, -dokładność pomiaru RTK: -poziomo (H): + -10 mm + 2 ppm, -pionowo (V): + -20 mm + 2 ppm, -wodoszczelność i pyłoszczelność: norma IP67, -czas pracy na 1. komplecie baterii - min. 8 godzin ciągłej pracy, -instrukcja w języku polskim, -dodatkowo: walizka transportowa, ładowarka-zasilacz do baterii, 2.Rejestrator polowy (komputer polowy) z zainstalowanym oprogramowaniem geodezyjnym: Wymagania techniczne: -rejestrator musi pobierać poprawki serwisu NAWGEO z serwerów ASG-EUPOS w trybie on-line, -zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows Mobile 5.0 lub wyższy, -wbudowany moduł Bluetooth, -porty RS-232, USB (Host i Klient), -wyświetlacz kolorowy, dotykowy o rozdzielczości min. 240 razy 320 pikseli, -klawiatura alfanumeryczna, -wodoszczelność i pyłoszczelność: norma IP67, -dodatkowe 2 gniazda na karty pamięci (2 gniazda CF lub 1 gniazdo CF i 1 gniazdo SD), -czas pracy - min. 24 godzin ciągłej pracy, -dodatkowo: pokrowiec, kabel do transmisji danych, rejestrator PC, ładowarka-zasilacz, instrukcja w języku polskim, Zainstalowane oprogramowanie rejestratora musi posiadać poniższe funkcje: -polska wersja interfejsu użytkownika, -wraz z oferowanym odbiornikiem GPS rejestrator musi odbierać poprawki serwisu NAWGEO, -zaprogramowana praca w układach współrzędnych 1992 i 2000 oraz możliwość wpasowania (kalibracji) w lokalne układy współrzędnych (np. 1965, Gromnik), -rejestracja pomiarów GPS z możliwością kodowania, -możliwość pracy na wektorowych podkładach mapowych, -wyświetlanie informacji o mocy sygnału GPS i dokładności pomiarów (wyświetlanie parametrów: PDOP, RMS mierzonego punktu), -możliwość zapisu surowych obserwacji GPS do późniejszej ich obróbki w postprocessingu (wykonywanie pomiarów statycznych), -tworzenie raportu z pomiarów z charakterystykami dokładnościowymi pomierzonych punktów, -opcja tyczenia (wyszukiwania) punktów, -możliwość wykonywania podstawowych obliczeń geodezyjnych w terenie: odległości między punktami, kierunków (kątów), ciągu poligonowego, powierzchni, współrzędnych punktu z domiarów, z bieguna, z wcięcia kątowego, liniowego, przecięcia prostych, itp. 3.Wyposażenie dodatkowe do zestawu GPS: -tyczka do mocowania odbiornika GPS o wysokości min. 2,0 m, -uchwyt do mocowania rejestratora (komputera polowego) na tyczce, -wbudowany w odbiornik lub rejestrator modem GPRS lub osobny telefon komórkowy z funkcją pobierania-odbioru danych GPRS i wbudowanym modułem Bluetooth, -praktyczne szkolenie na terenie Wrocławia - min. 6 godz., -gwarancja: min. 12 miesięcy, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 4.Niwelator kodowy do wykonywania precyzyjnych pomiarów różnic wysokości. Wymagania techniczne: -dokładność (podwójna niwelacja precyzyjna, łata kodowana, inwarowa): min. 0,4 mm na 1km ciągu, -dokładność (podwójna niwelacja techniczna, łata kodowana, inżynierska): min. 1,0 mm na 1km ciągu, -dokładność odczytu wysokości: 0,01 mm, -zasięg pomiaru elektronicznego w granicach: od 2 m do 100 m, -zakres pracy kompensatora: + -15 min., -dokładność kompensatora: + -0,3 sek., -powiększenie lunety: min. 30 razy, -zakres temperatur pracy: od -20 C do +50 C, -wyświetlacz graficzny monochromatyczny, podświetlany, -klawiatura alfanumeryczna, -pamięć wewnętrzna: min. 25000 rekordów, -wodoszczelność i pyłoszczelność: norma IP55, -czas pracy - min. 30 godzin ciągłej pracy, -gwarancja: min. 24 miesiące, -zainstalowane oprogramowanie pomiarowe: pojedynczy pomiar bez zakładania stanowiska, pomiar ciągu niwelacyjnego, wyrównanie ciągu, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, 5.Wyposażenie dodatkowe do niwelatora: -łata precyzyjna, inwarowa, kodowa o długości 3 m - 2 szt., -łata precyzyjna, inwarowa, kodowa o długości 1 m - 1 szt., -dodatkowo: walizka transportowa, ładowarka-zasilacz do baterii, -instrukcja w języku polskim, -statyw drewniany na zaciski śrubowe, -praktyczne szkolenie na terenie Wrocławia - min. 4 godz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 38.29.50.00 - Sprzęt topograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy, według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił ww. warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Niedostarczenie przez Wykonawcę, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert, wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków określonych w pkt.1. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 6. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ustawa nie zastrzega dla pełnomocnictwa szczególnej formy. 7. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 8. Brak ustanowienia pełnomocnika przy złożeniu oferty wspólnej przez kilku Wykonawców skutkuje odrzuceniem takiej oferty. 9. Każdy z Wykonawców powinien dołączyć do oferty składanej wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław; Pokój nr 18, I p.; pon.-pt. w godz. 8:00-14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław; Pokój nr 18, I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.