eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Bytom: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
Numer ogłoszenia: 368552 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa materiałów do sterylizacji określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 16 stanowiących załącznik A do specyfikacji. Pak. 1 - Papier krepowany do sterylizacji Pak. 2 - Włóknina medyczna Pak. 3 - Taśmy do sterylizacji Pak. 4 - Rękawy papierowo - foliowe Pak. 5 - Testy biologiczne Pak. 6 - Testy biologiczne Pak. 7 - Wskaźniki chemiczne Pak. 8 - Testy kontrolne Pak. 9 - Etykiety do metkownicy Pak.10 - Plomba do pojemników sterylizacyjnych Pak. 11 -Test kontrolny zgrzewu Pak. 12 -Testy kontroli skuteczności mycia Pak. 13 - Drobny sprzęt do Sterylizacji I Pak. 14- Drobny sprzęt do Sterylizacji II Pak. 15 - Drobny sprzęt do Sterylizacji III Pak. 16 - Drobny sprzęt do Sterylizacji IV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00 - 21.22.23.00 25.24.11.10 - 25.24.11.10 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 25.14.13.10 - 25.14.13.10 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3044,00 zł. (słownie: trzy tysiące czterdzieści cztery zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 1 140,00 zł ( słownie : jeden tysiąc sto czterdzieści złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 17,60 zł ( słownie : siedemnaście zł sześćdziesiąt gr ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 82,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt dwa zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 964,00 zł ( słownie : dziewięćset sześćdziesiąt cztery zł ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 36,00 zł ( słownie : trzydzieści sześć złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 28,00 zł ( słownie : dwadzieścia osiem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 202,00 zł ( słownie : dwieście dwa zł), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 170,00 zł ( słownie : sto siedemdziesiąt złotych), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 218,00 zł ( słownie : dwieście osiemnaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 6,00 zł ( słownie : sześć złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 13,00 zł ( słownie : trzynaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 136,00 zł ( słownie : sto trzydzieści sześć złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13 wadium w wysokości 14,0000 zł ( słownie : czternaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14 wadium w wysokości 6,00 zł ( słownie : sześć złotych złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15 wadium w wysokości 7,00 zł ( słownie : siedem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę materiałów do sterylizacji na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewnią termin dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni - Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenia określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenia dotyczącego terminu wykonania dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych. b) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St.Batorego 15 , 41-902 Bytom , Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 24,40 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St.Batorego 15 , 41-902 Bytom, Blok numer 2 ( budynek Dyrekcji ) , pokój numer 2 ( Kancelaria Główna ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga : a) W przypadku pakietu nr 1 ( papier do sterylizacji ) - dostarczenia charakterystyki wytrzymałościowej oferowanego papieru do sterylizacji zgodnej z normą wydanej przez producenta b) W przypadku pakietu nr 4 ( rękawy do sterylizacji ) - dostarczenia opisu parametrów oferowanych rękawów wystawionego przez producenta c) W przypadku pakietów nr 1, 4 i 7 - dostarczenia próbek oferowanych materiałów do sterylizacji ( które Zamawiający będzie traktował jako wzorniki ) d) Do każdego zaoferowanego produktu - dostarczyć folder z opisem.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pak. 1 - Papier krepowany do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier krepowany do sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - biały / rozmiar 100cm x 100cm gramatura 60 g/m2/ PN - EN 868 - 2 30 000 arkuszy 2. Papier krepowany do sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - zielony /rozmiar 100cm x 100cm gramatura 60 g/m2/ PN - EN 868 - 2 30 000 arkuszy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pak. 2 - Włóknina medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Włóknina medyczna do sterylizacji parą wodną, rozmiar 100 cm x 100 cm. wg PN EN 868-2 500 ark..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pak. 3 - Taśmy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma neutralna , bez wskaźnika do zamykania pakietów - kolor biały lub beżowy ,kremowy o szer.19 mm 26 000 mb 2. Taśma kontrolna ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną o szer. 12 - 19 mm klasa A (1) wg PN-EN 867-1 , klasa 1 (2) wg ISO-11140-1 5 000 mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.11.10-6, 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pak. 4 - Rękawy papierowo - foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękaw papierowo-foliowy płaski ,wykonany z folii 5 - warstwowej posiadającej zabarwienie w celu identyfikacji ewentualnych wad powstałych podczas zgrzewania , gramatura papieru 60-70 g/m2 Wymagane wskaźniki kontrolne procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem w zgrzewie lub między warstwami folii poza obszarem pakowania . Bez nadruków na żadnej powierzchni mającej kontakt z materiałem sterylizowanym , wyraźnie oznaczony kierunek otwierania . Długość rękawa 200 mb , szer 7,5 cm wg PN -EN 868-5 20 rolek 2. j. wyżej - o szer 10 cm. 30 rolki 3. j. wyżej - o szer 15 cm. 30 rolek 4. j. wyżej - o szer 20 cm. 32 rolek 5. j. wyżej - o szer 25 cm. 17 rolek 6. j. wyżej - o szer 30 cm. 16 rolek 7. j. wyżej - o szer 35 cm. 4 rolki 8. j. wyżej - o szer 40 do 42 cm. 4 rolki 9. Rękawy papierowo-foliowe z fałdą wykonany z folii 5 - warstwowej posiadającej zabarwienie w celu identyfikacji ewentualnych wad powstałych podczas zgrzewania , gramatura papieru 60-70 g/m2 Wymagane wskaźniki kontrolne procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem w zgrzewie lub między warstwami folii poza obszarem pakowania . Bez nadruków na żadnej powierzchni mającej kontakt z materiałem sterylizowanym , wyraźnie oznaczony kierunek otwierania . Długość rękawa 100 mb , szer 20 cm wg PN -EN 868-5 . 6 rolek 10. j. wyżej - o szer 25 cm. 6 rolek 11. j. wyżej - o szer 30 cm. 6 rolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pak. 5 - Testy biologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biologiczne ampułkowe testy do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu dla temperatur 121 stopni C i 134 stopnie C z odczytem po 24 godzinach wg EN 866 - 3 kompatybilne z inkubatorem Attest Steam Incubator 56 firmy 3 M 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pak. 6 - Testy biologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biologiczne testy do kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem z odczytem po 7 dniach pakowane po 10 torebek foliowych .Każda torebka musi zawierać 4 krążki zawinięte w papierowe koperty wg PN EN 866-1-2000 3 opakow. 2. Biologiczne testy do kontroli procesu sterylizacji formaldehydem / LTSF / z odczytem po 7 dniach wg PN EN 866 część 6 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pak. 7 - Wskaźniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem w temp. 160 stopni / 60 min, klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1 400 sztuk 2. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji parą wodną w temp 120 stopni C - 140 stopni C , liniowy , klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1 21 500 sztuk 3. Wskaźnik wieloparametrowy do kontroli sterylizacji niskotemperaturowej parowo - formaldehydowej , klasa D (1) wg PN-EN 867-1, klasa 4 (2) wg ISO 11140-1. 4 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pak. 8 - Testy kontrolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test symulacyjny Bowie - Dick ( 134 stopnie C - 3,5 min. ) do kontroli pracy sterylizatorów,pokryte polimerem samoprzylepne, kompatybilne z przyrządem testowym procesu zgodnym z PN EN 867-4, składajacym się z plastikowej obudowy wewnatrz której znajduje się kwasoodporna rurka i kapsuła na zintegrowany test paskowy 500 sztuk 2. Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną , pokryty polimerem ,samoprzylepny , kompatybilny z przyrządem testowym składającym się z kapsuły i rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego PN EN 867 - 5 2 500 sztuk 3. Zintegrowany test paskowy do kontroli wsadu w procesie sterylizacji formaldehydem, samoprzylepny , kompatybilny z przyrządem testowym składającym się z kapsuły z tworzywa sztucznego i teflonowej rurki PN EN 867 - 5 250 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pak. 9 - Etykiety do metkownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną - dostępne w 2 kolorach kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdluż przesuwu etykiet PN EN 867 - 2 135 000 etykiet 2. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji formaldehydem dostępne w kolorze czerwonym ,kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdluż przesuwu etykiet PN EN 867 - 2 18 000 etykiet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.13.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pak.10 - Plomba do pojemników sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uniwersalna plomba - etykieta zabezpieczająca do pojemników sterylizacyjnych ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną. Długość paska min. 7 cm 1 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pak. 11 -Test kontrolny zgrzewu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test kontroli poprawności zgrzewu w zgrzewarkach rotacyjnych. Możliwość wykonania testu na dowolnym rękawie papierowo - foliowym. 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pak. 12 -Testy kontroli skuteczności mycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test do kontroli skuteczności mycia z substancją wskaźnikową opartą o krew owczą z dodatkami, której skład odpowiada składowi krwi ludzkiej, kompatybilny z przyrzadem do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi chirurgicznych oraz z przyrzadem do kontroli skuteczności mycia dla narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej. PN EN ISO 15 883. 500 szt. 2. Test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjniach - dezynfektorach Parametry - 90 stopnie C. - 5 min. 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pak. 13 - Drobny sprzęt do Sterylizacji I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przezroczysta etykieta z otworami do zawieszenia na tacy siatkowej .Wymiary około 90 x 30 cm z możliwością sterylizacji parowej opakowanie a 200 szt 1 op 2. Silikonowy korek do zawieszania etykiet na tacy siatkowej .Opakowanie a 100 szt. 2 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pak. 14- Drobny sprzęt do Sterylizacji II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mata antypoślizgowa , silikonowa , wielorazowego użytku do stabilizacji narzedzi laparoskopowych , długośc 50 - 60 cm , szerokośc 30-40 cm , wysokośc 2,5 - 3 cm z możliwością maszynowego mycia , dezynfekcji oraz sterylizacji parowej i formaldehydowej . 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pak. 15 - Drobny sprzęt do Sterylizacji III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Znaczniki narzedzi chirurgicznych odporne na warunki maszynowego mycia , dezynfekcji oraz sterylizacji parowej i formaldehydowej , możliwośc łatwego usunięcia po zużyciu . Jedno opakowanie zawierające 11 - 21 kolorów . Jeden kolor musi posiadac 130 - 180 sztuk znakowań w tym gładkich i zebra 1 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pak. 16 - Drobny sprzęt do Sterylizacji IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy wkład pochłaniający wilgoć , w pojemnikach sterylizacyjnych o wymiarach 24 - 30 x 48-50 cm . Opakowanie a 500 szt 1 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.