To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368547 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Kcynia: Przebudowa ulicy Szymborskiej i odcinka ulicy Pałuckiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330361-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334490-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny
9235087200000, ul.
ul. Rynek
23,
89240
Kcynia, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 5893720 lub 21, faks
525 893 722, e-mail
przetargi@kcynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kcynia.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Szymborskiej i odcinka ulicy Pałuckiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa ulicy Szymborskiej i odcinka ulicy Pałuckiej. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa nawierzchni ul. Wisławy Szymborskiej - długość trasy 161,40 mb oraz odcinka ul. Pałuckiej (od skrzyżowania z ul. Marii Dąbrowskiej i Henryka Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Wisławy Szymborskiej) - długość trasy 84,33 mb. Łączna długość projektowana trasy - 245,73 mb. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: nawierzchnię jezdni o powierzchni 1 604 m2, nawierzchnię chodnika o powierzchni 410 m2 , nawierzchnię wjazdów o powierzchni 130 m2 (łącznie: 2 144 m2) wraz z robotami towarzyszącymi, tj. budową studzienek kanalizacji deszczowej z włączeniem ich do istniejącego kanału deszczowego oraz regulacją wysokościową pokryw urządzeń infrastruktury podziemnej. Na inwestycję składają się w szczególności następujące typy i zakresy robót (szczegółowo opisane w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8, 9, 11 i 12 SIWZ): a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, na które składają się w szczególności: - odtworzenie trasy drogi i jej punktów wysokościowych w terenie równinnym, - zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie wykopów, - wykonanie nasypów, - ułożenie geotkaniny separacyjno-filtrujacej, c) odwodnienie - regulacje wysokościowe, na które składają się w szczególności: - regulacje wysokościowe pokryw infrastruktury, - budowa studzienek kanalizacji deszczowej, d) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: - wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie, e) roboty dot. nawierzchni i krawężników, na które składają się w szczególności: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - ustawienie krawężnika betonowego, - ustawienie obrzeża betonowego, f) wykonanie robót wykończeniowych, na które składają się w szczególności: - plantowanie terenu, g) ustawienie oznakowania pionowego, h) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, i) pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. j) Przyjęte parametry techniczne: kategoria ruchu KR - 1/2, klasa techniczna drogi - D. k) Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 - 12 SIWZ - Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II lit a - i (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować sposób zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt. 1, zgodnie z przepisami prawa pracy, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W przypadku stwierdzenia jego niespełnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) za każdy osobodzień niespełniania wymogu. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym). UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233129-9,
45233123-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT407617.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 305686.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.