eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ 1-4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Celestynów: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ 1-4
Numer ogłoszenia: 368528 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ 1-4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Studia podyplomowe: 2 semestry w roku akademickim 2012-2013. Obrona pracy dyplomowej (jeżeli dotyczy) w okresie czerwiec-lipiec 2013 r. (sobota, niedziela). II. Miejsce realizacji zamówienia: Miejsce wskazane przez wykonawcę w odległości do 60 km od miejscowości Celestynów. Zamawiający wymaga, aby do miejsca prowadzenia zajęć była możliwość dojazdu komunikacją publiczną. Wykonawca zobowiązany jest wskazać dokładny adres miejsca odbywania studiów podyplomowych. III. W ramach poszczególnych części niniejszego postępowania na poszczególne kierunki studiów podyplomowych liczba osób przedstawia się następująco: CZĘŚĆ 1 postępowania studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych - 2 osoby CZĘŚĆ 2 postępowania studia podyplomowe z zakresu zarządzania w administracji publicznej - 8 osób CZĘŚĆ 3 postępowania studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych, rachunkowości w JST - 2 osoby CZĘŚĆ 4 postępowania studia podyplomowe z zakresu audytu w JST - 2 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawienia aktualnych uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie przeprowadzania studiów podyplomowych zgodnie z postanowieniami ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 30 czerwca 2012 r. (Dz. U. z 2012, poz. 752). W przypadku składania oferty przez uczelnię publiczną (nie podlegającą obowiązkowi wpisania do rejestru) - Wykonawca przedstawi zaświadczenie o statusie prawnym wydawanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub akt prawny, na podstawie którego powstała uczelnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla CZĘŚCI 1 postępowania: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu minimum 1 (jednej) edycji studiów podyplomowych z zakresu prawa zamówień publicznych, dla CZĘŚCI 2 postępowania: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu minimum 1 (jednej) edycji studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w administracji publicznej, dla CZĘŚCI 3 postępowania: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu minimum 1 (jednej) edycji studiów podyplomowych z zakresu finansów publicznych, rachunkowości w JST, dla CZĘŚCI 4 postępowania: minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu minimum 1 (jednej) edycji studiów podyplomowych z zakresu audytu w JST.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla każdej z CZĘŚCI 1-4,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla każdej z CZĘŚCI 1-4,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla każdej z CZĘŚCI 1-4,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Do oceny kryterium oceny ofert Doświadczenie należy dołaczyć do oferty informacje zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ) dla CZĘŚCI 1-4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie, liczba osób, która ukończyła studia podyplomowe na dowolnym kierunku w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty wszczęcia postęp - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w okolicznościach określonych: 1. na pisemny wniosek Wykonawcy złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez Zamawiającego na piśmie w zakresie: 1.1. Zmiany terminu realizacji studiów i harmonogramu studiów podyplomowych. 1.2. Zmiany kadry dydaktycznej Wykonawcy w wyniku zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba, śmierć itp.). Zamawiający zastrzega jednak, że w przypadku zmiany wykładowcy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał minimalne kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wskazana w wykazie kadry dydaktycznej. 1.3. Zmiany dokumentacji studiów podyplomowych, określonej w SIWZ, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy. 1.4. Zmiany miejsca wykonywania zamówienia (realizacji zajęć), gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany uczestników studiów podyplomowych. 3. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, poprzez zawarcie odpowiedniego aneksu do umowy. 4. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. w zakresie wysokości wynagrodzenia tylko w związku ze zmianą przepisów podatkowych (zmian stawki podatku VAT), b. w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa wymagająca wprowadzenia odpowiednich modyfikacji w umowie, c. w przypadku gdy w trakcie dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym, inną instytucją lub osobą fizyczną, nastąpiła istotna zmiana w zakresie rozwiązań projektowych. 5. W przypadku wystąpienia Wykonawcy z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązany jest on do wykazania i udokumentowania zaistnienia jednej z przesłanek wymienionych w ust. 4 niniejszego punktu. 6. Zmiany treści umowy dopuszczone w niniejszym paragrafie nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt. 4 lit a.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Gminy Celestynów - Referat Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych, ul. Regucka 3 05-430 Celestynów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY W CELESTYNOWIE Biuro Obsługi Mieszkańca ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowanie jest w ramach projektu konkursowego Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych. finanse publiczne, prawo gospodarcze (m.in.: swoboda działalności gospodarczej, prawo cywilne, prawo handlowe, prawo autorskie), prawo budowlane, techniki negocjacyjne, zamówienia publiczne w teorii i praktyce, System zamówień publicznych w Polsce - zarys, cele, zasady, Zakres podmiotowy prawa zamówień publicznych, Zakres przedmiotowy prawa zamówień publicznych (w tym wyłączenia stosowania Pzp i zamówienia mieszane), tryby udzielania zamówień publicznych (przesłanki, przebieg), przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne - opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, budowanie warunków udziału w postępowaniu, dokumenty żądane na potwierdzenie spełniania warunków, ustalanie kryteriów oceny ofert, zasady sporządzania i udostępniania SIWZ oraz ogłoszeń, kwalifikacja wykonawców, badanie i ocena ofert, wybór oferty najkorzystniejszej, komisja przetargowa (powoływanie, regulamin pracy, odpowiedzialność członków), dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (protokół, sprawozdawczość), europejskie regulacje dot. zamówień publicznych, zamówienia sektorowe, umowy w zamówieniach publicznych, środki ochrony, orzecznictwo, odpowiedzialność za naruszenia Pzp i etyka w zamówieniach publicznych, kontrola udzielania zamówień publicznych, specyfika zamówień współfinansowanych ze środków UE min. 180 godzin dydaktycznych * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie,liczba osób, która ukończyła studia podyplomowe na dowolnym kierunku w okresie ostatnich trzech lat liczonychod daty wszczęcia postępow - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu zarządzania w administracji publicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu zarządzania w administracji publicznej. problemy zarządzania, rozwiązywanie problemów zarządzania: procedury, struktura, procesy, zarządzanie zmianą, zarządzanie projektami, Umiejętności miękkie, zarządzanie ludźmi i budowanie zespołów, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, psychologia podejmowania decyzji indywidualnych i grupowych - pułapki i błędy, techniki wystąpień publicznych - jak budować dobre stosunki z mediami i rozmowy z dziennikarzami, zarządzanie kryzysem i komunikacja w warunkach kryzysu, etykieta urzędu - wizyta na szczeblu, zarządzanie jakością w administracji publicznej, system nadzoru nad jednostkami podległymi, samorząd terytorialny w polityce spójności, negocjacje wielostronne: sektor publiczny - sektor prywatny, e-Government, partnerstwo publiczno-prywatne, zamówienia publiczne, marketing w administracji publicznej min. 180 godzin dydaktycznych * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie,liczba osób, która ukończyła studia podyplomowe na dowolnym kierunku w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty wszczęcia postępo - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych, rachunkowości w JST..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych, rachunkowości w JST. finanse publiczne, Formy organizacyjne jednostek sektora finansów publicznych , zasady gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, źródła pochodzenia finansów publicznych, zasady wydatkowania środków publicznych, zasady tworzenia budżetu, rachunkowość i sprawozdawczość w jednostkach sektora finansów publicznych, rachunkowość wykonania budżetu i sprawozdawczość z wykonania budżetu rachunkowość jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdawczość budżetów jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdawczość finansów jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdanie skonsolidowane łączne i zbiorcze analiza wiarygodności sprawozdań finansowych i budżetowych, międzynarodowe Standardy Rachunkowości, budżet zadaniowy, podatki w sektorze publicznym, zarządzanie środkami UE, wykorzystanie rynkowych instrumentów finansowych w zarządzaniu długiem publicznym, kontrola i audyt w gospodarowaniu środkami publicznymi, zachowanie dyscypliny w finansach publicznych. min. 180 godzin dydaktycznych * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie,liczba osób, która ukończyła studia podyplomowe na dowolnym kierunku w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty wszczęcia postępo - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu audytu w JST..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ postępowania studia podyplomowe z zakresu audytu w JST zasady prowadzenia audytu, ryzyko i proces zarządzania ryzykiem, proces audytu wewnętrznego, statystyka w audycie, audyt informatyczny, rola audytu wewnętrznego w zwalczaniu oszustw, wybrane elementy prawa cywilnego i umów, komunikacja, zarządzanie strategiczne, rachunkowość i sprawozdawczość finansowa, audyt finansowy, wybrane elementy psychologii, zarządzanie odpowiedzialnością społeczną (CSR) min. 180 godzin dydaktycznych * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy,liczba osób,która ukończyła studia podyplomowe na dowolnym kierunku w okresie ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępo - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.