eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368520 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Szubin: Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344183-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348439-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska  12, 89200   Szubin, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 910 700, faks 52 384 80 71, e-mail um@szubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie polega na transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych należących do Gminy Szubin. Szczegółowe informacja lokalizacji pojemników, częstotliwość opróżniania i wielkości pojemników odpadów zostały umieszczone w zmianie treści SIWZ z dnia 22.11.2016r.Podstawienie pojemnika na imprezy okolicznościowe i wywóz odpadów, o których mowa w podpunkcie 9 w SIWZ odbywać się będzie na podstawie zlecenia w zależności od potrzeb, które Zamawiający prześle, co najmniej 2 dni przed terminem podstawienia pojemników, faxem, e-mailem. W zleceniu tym Zamawiający określi typ i ilość pojemników, miejsce oraz termin podstawienia i odbioru pojemników. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przyjazd pojazdów Wykonawcy w celu dokonania wywozu odbywać się będzie w godzinach 730 - 1530 w dni robocze. 2) Wyposażenie Zamawiającego w pojemniki wymienione w pkt. 2 w SIWZ. 3) Odpowiednie utrzymanie stanu sanitarnego pojemników poprzez ich mycie i dezynfekcję z optymalną w tym kontekście częstotliwością, lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku i przedkładania Zamawiającemu stosownej dokumentacji potwierdzającej wykonanie w/w czynności. 4) Naprawienie i doprowadzenie do stanu pierwotnego bądź podstawienie nowego pojemnika, jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi jego uszkodzenie lub zniszczenie podczas odbierania odpadów z winy Wykonawcy. 5) Zabranie odpadów usytuowanych wokół pojemnika w dniu wywozu. 6) Ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów, na cały okres obowiązywania umowy, ze wskazaniem dokładnego dnia odbioru (rrrr-mm-dd) dla wszystkich lokalizacji wymienionych w pkt. 2 i przekazanie go Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej do dnia 30.12.2016 r. 8) Realizacja zamówienia powinna odbywać się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 4. Pojemniki, o których mowa w pkt. 2 stanowią własność Wykonawcy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: kierowaniu pojazdem służącym do odbioru i transportu odpadów komunalnych (kierowca) oraz wykonywanie prac związanych z obsługą pojazdu służbowego do odbioru i transportu odpadów komunalnych. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny "Wykaz Pracowników" przeznaczonych do realizacji zamówienia, na które złożył ofertę i został wybrany ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, który stanowić będzie załącznik do umowy, 3) Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. "Wykaz Pracowników", 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 z późn. zm.), 5) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być umowy o pracę, 6) W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w podpunkcie 5 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5 umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z podpunktem 5 będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę, 8) W celu kontroli przestrzegania postanowień podpunktach 1-7 przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca świadczyć będzie przedmiot zamówienia, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji czynności wymienionych w podpunkcie 1. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wymienionych w podpunkcie 1, 10) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz za nie poinformowanie Zamawiającego o zmianie tych osób, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy załącznik do zmian treści SIWZ z dnia 22.11.2016r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Bydgoszcz Sp.z o.o.,  ,  ul. Inwalidów 45,  85-749,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182536,47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182536,47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182536,47
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.