eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Brzesko › ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W RAMACH PROJEKTU MOJA DROGA DO WSZECHSTRONNEJ EDUKACJI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Nowe Brzesko: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W RAMACH PROJEKTU MOJA DROGA DO WSZECHSTRONNEJ EDUKACJI
Numer ogłoszenia: 368432 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko , ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, tel. 12 385-20-94, faks 12 385 03 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W RAMACH PROJEKTU MOJA DROGA DO WSZECHSTRONNEJ EDUKACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia składa się z trzech części i jest realizowany w ramach projektu Moja droga do wszechstronnej edukacji CZEŚĆ I: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH Przedmiotem zamówienia dla części I zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 1.Poszczególne elementy ww dostawy zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części I, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 2.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Zaproponowane nazwy towarowe produktów znajdujących się w załączniku nr 2 do SIWZ są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów o parametrach równoważnych - czyli nie gorszych od produktów zaproponowanych. 5.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 6.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 2 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. CZEŚĆ II: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI 1.Przedmiotem zamówienia dla części II zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do multimedialnych prezentacji. 2.Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia dla II części znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Miejscem dostawy i montażu są: Szkoła Podstawowa w Nowym Brzesku, ul. Krakowska 29 oraz Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53 7.Zastosowane w załączniku nr 3 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia, dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 3 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. CZEŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH 1.Przedmiotem zamówienia dla części III zamówienia jest: zakup i dostawa programów multimedialnych. 2.Szczegółowe określenie całego asortymentu i ilości zamówienia dla części III znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 4.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Zastosowane w załączniku nr 4 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 7.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 4 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1000, 00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2)Termin wnoszenia wadium - do dnia składania ofert do godz. 8:30. 3)Wadium można wnieść w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 4)Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić na rachunek nr 48 8591 0007 0260 0000 0286 0040 w KBS O/Nowe Brzesko z dopiskiem: wadium w sprawie przetargu znak: I.IV.271.12.2012 dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). 5)Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty. 6)Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.: -kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku pieniądza, lub -oryginał odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja) Zwrot wadium zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, formularze cenowe stanowiące odpowiednio dla każdej części zadania załaczniki: dla części I - zał. nr 2 do SIWZ, dla części II - zał. nr 3 do SIWZ, dla części III - zał. nr 4 do SIWZ, wzór umowy - wg zał. nr 5, pełnimocnictwo (jeśli dotyczy) - wg zał. nr 6 do SIWZ oraz wykaz potwierdzający wykonanie dostaw wg zał. nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NINIEJSZE ZAMÓWIENIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poszczególne elementy w/w dostawy zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części I, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 2.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Zaproponowane nazwy towarowe produktów znajdujących się w załączniku nr 2 do SIWZ są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów o parametrach równoważnych - czyli nie gorszych od produktów zaproponowanych. 5.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 6.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 2 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia dla części II zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do multimedialnych prezentacji. 2.Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia dla II części znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Miejscem dostawy i montażu są: Szkoła Podstawowa w Nowym Brzesku, ul. Krakowska 29 oraz Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53 7.Zastosowane w załączniku nr 3 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia, dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 3 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia dla części III zamówienia jest: zakup i dostawa programów multimedialnych. 2.Szczegółowe określenie całego asortymentu i ilości zamówienia dla części III znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 4.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Zastosowane w załączniku nr 4 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 7.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 4 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.