eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Męcinka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Męcinka: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Męcinka
Numer ogłoszenia: 368418 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340498 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych na terenie Gminy Męcinka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Męcinka, polegającej na sukcesywnym odbiorze z lokalizacji wskazanych przez zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób oraz transport, w czasie 24 miesięcy, w następujących ilościach : 1) zmieszane odpady komunalne, - 1 540 Mg, 2) odpady gromadzone selektywnie : a) papier i tworzywa sztuczne - 100 Mg, b) szkło kolorowe i bezbarwne - 120 Mg, 3) odpady wielkogabarytowe - 9 Mg, 4) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - 2 Mg. Wszystkie odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkanych wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Punktu Przeładunkowego w Jaworze ul. Słowackiego, stanowiącego element Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubawce. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: 1) wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługę wg obustronnie uzgodnionego harmonogramu, w następujący sposób: a) w zabudowie jednorodzinnej i z nieruchomości wielolokalowych do siedmiu lokali: - odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - co dwa tygodnie - odbiór odpadów wyselekcjonowanych: papier, tworzywa sztuczne - jeden raz w miesiącu, szkło kolorowe i bezbarwne - co dwa miesiące. b) odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać w systemie akcyjnym dwa razy w roku. 2) w zabudowie wielolokalowej powyżej 7 lokali: a) odbiór zmieszanych odpadów komunalnych - co dwa tygodnie b) odbiór odpadów selektywnie zebranych - po wypełnieniu poszczególnych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i zgłoszeniu tego faktu przez zamawiającego. Odbiór w terminie trzech kolejnych dni od zgłoszenia tego faktu wykonawcy przez zamawiającego. 3) Odbiór odpadów zmieszanych oraz selektywnych nie może odbywać się w tym samym dniu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości, którzy zadeklarowali selektywne zbieranie odpadów komunalnych, bez dodatkowej opłaty kompletu worków o pojemności 120 l do selektywnego zbierania odpadów na cały okres obowiązywania umowy (worki zakupione przez zamawiającego). Szczegółowy zakres zamówienia opisano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych van Gansewinkel Legnica Sp. z o.o., ul. Spokojna 15, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370139,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 357814,80

  • Oferta z najniższą ceną: 357814,80 / Oferta z najwyższą ceną: 478739,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.