eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wraz z montażem automatycznychdrzwi przesuwnych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Katowice: Dostawa wraz z montażem automatycznychdrzwi przesuwnych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
Numer ogłoszenia: 368408 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem automatycznychdrzwi przesuwnych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem automatycznychdrzwi przesuwnych w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.22.12.30 - Drzwi przesuwane 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu, mogą domagać się Wykonawcy , którzy : 1.1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 1.2) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia w branżach: ogólnobudowlanej, do kierowania robotami elektrycznymi /m.in.1 osoba z każdej branży/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Wymagane jest posiadanie uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych dla kierownika robót. 1.4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane o wartości przekraczającej 200.000 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac, odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, 1.5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł (sto tysięcy złotych). 1.6) Jeżeli Wykonawca zamierza skorzystać z usług Podwykonawców, przy realizacji przedmiotowego zamówienia, obowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zleci Podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych Podwykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 2.1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.2) oświadczenia Wykonawcy, dotyczącego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - Załącznik nr 2., 2.3) oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - opatrzone datą i podpisem uprawnionej osoby - załącznik nr 2, 2.4) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - minimum dwóch robót o wartości przekraczającej 200.000,00 zł brutto każda - wykaz ma być opatrzony datą i podpisem uprawnionej osoby, - załącznik nr 4, 2.5) dokumentów - co najmniej 2 referencje, protokoły ostatecznego odbioru, z których wynikać będzie, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 2.4, zostały wykonane należycie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty (zgodnie z punktem III.1.4 SIWZ), Prawidłowo załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanej roboty budowlanej winny zawierać: a) termin wykonania, b) wartość, c) zakres robót budowlanych oraz wskazanie obiektu, na którym były one wykonywane, d) opinię zamawiającego, dla którego roboty te były wykonywane. 2.7) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych w branżach ogólnobudowlanej i do kierowania robotami elektrycznymi z potwierdzeniem ich przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej branży. Wymagane jest posiadanie uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych dla kierownika robót - załącznik nr 5 2.8) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 100.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2.9) potwierdzenie wniesienia wadium, 2.10) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3) wraz z kosztorysem ofertowym, 2.11) informacja na temat Podwykonawców (załącznik nr 6)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40-032 Katowice pok.627.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40-032 Katowice I pętro sekretariat pok. 243.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.