eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Projekt nr



Ogłoszenie z dnia 2006-07-14

POZYCJA 36832

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wolin: Projekt nr: Z/2.32/I/1.5/376/05 Nazwa projektu: \Regionalna Platforma Teleinformatyczna w Gminie Wolin współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, do kontaktów: Ilona Szkudlarek, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, fax 091 3261333, e-mail: urzad@wolin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wolin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt nr: Z/2.32/I/1.5/376/05 Nazwa projektu: \Regionalna Platforma Teleinformatyczna w Gminie Wolin współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie projektu wykonawczego modernizacji okablowania strukturalnego oraz instalacja sieci LAN - 40 stanowisk. CPV: 32415000: Sieć Ethernet, 32428000: Modernizacja sieci, 72530000: Usługi w zakresie sieci komputerowej. 2. Instalacja sieci LAN w pomieszczeniach Mini TeleCentrów - 6 szt. (6 instalacji po 5 rozprowadzeń, razem 30). CPV: 32415000: Sieć Ethernet, 72530000: Usługi w zakresie sieci komputerowej. 3. Klimatyzator serwerowni - 1 szt. CPV: 29231230: Unités de climatisation 4. Drzwi do serwerowi - 1 szt. CPV: 29852100: Urządzenia ochronne 5. Zabezpieczenia techniczne - system sygnalizacji alarmu włamania oraz system kontroli dostępu - 1 szt. CPV: 29852100: Urządzenia ochronne, 29852510: Czujniki. 6. System bezpieczeństwa i zarządzania sieci LAN Urzędu - 1 szt. CPV: 32424000: Infrastruktura sieciowa. 7. System antywirusowy - 40 szt. CPV: 30242100: Oprogramowanie antywirusowe 8. System bezpieczeństwa i zarządzania sieci LAN Mini TeleCentrów - 6 szt. CPV: 32424000: Infrastruktura sieciowa. 9. Kiosk internetowy - 1 szt. CPV: 30231230: Terminale komputerowe. 10. Urządzenie aktywne sieci strukturalnej Urzędu - 1 szt. CPV: 32413100: Rutery sieciowe 11. Urządzenia aktywne sieci strukturalnej Telecentrów - 6 szt. CPV: 32413100: Rutery sieciowe 12. Lokalny UPS (zasilacz bezprzerwowy) - 2 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 13. Komputer typu przenośny typu \laptop\ trwale oznaczony znakiem firmowym producenta komputera PC - 1 szt. CPV: 30213200: Laptopy 14. Serwer sieci - 1 szt. CPV: 30261000: Serwery sieciowe 15. Oprogramowanie serwerowe - 1 szt. CPV: 32425000: Sieciowy system operacyjny 16. Stacja robocza typu B - 29 szt. CPV: 30214000: Stacje robocze 17. Monitor LCD - 30 szt. CPV: 30231250: Monitory ekranowe 18. Oprogramowanie do edycji grafiki - 1 szt. CPV: 30247100: Oprogramowanie do obróbki rysunków i obrazów 19. Oprogramowanie do tworzenia serwisów WWW - 1 szt. CPV: 30241600: Oprogramowanie użytkowe 20. Skaner sieciowy z podajnikiem - 1 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 21. Drukarka typu B - 4 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 22. Kopiarka cyfrowa - 1 szt. CPV: 30121120: Urządzenia powielające 23. Drukarka typu C - 10 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 24. Drukarka typu D - 1 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 25. Skaner biurkowy - 5 szt. CPV: 30231220: Peryferia komputerowe 26. Faks - 1 szt. CPV: 30191300: Urządzenia faksowe 27. Biurko - 20 szt. CPV: 36121410: Tables pour ordinateurs 28. Krzesło obrotowe - 20 szt. CPV: 36112500: Chaises longues. 29. Stanowisko komputerowe - 1 szt. CPV: 36121410: Tables pour ordinateurs 30. System elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowany z systemem formularzy elektronicznych, modułem elektronicznej skrzynki podawczej oraz podpisem elektronicznym dla 36 użytkowników oraz 1 licencja serwera. CPV: 30248200: Licencje na oprogramowanie, 30241100: Oprogramowanie baz danych, 30241600: Oprogramowanie użytkowe, 72250000: Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne. 31. Urządzenia do składania podpisu kwalifikowanego wraz z certyfikatami kwalifikowanymi i niekwalifikowanymi - 4 szt. CPV: 30241600: Oprogramowanie użytkowe, 30216200: Czytniki kart magnetycznych. 32. Wykonanie portalu \Wrota Wolina\ - 1 szt. CPV: 72210000: Usługi programowania pakietów oprogramowania. 33. Przeniesienie danych - 29 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w opisie przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 12 000 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: warunki wg art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów (wg reguły spełnia/nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże: a) stosowne pisemne referencje potwierdzające wykonanie w Polsce, w latach 2002 - 2005 minimum 3 certyfikowanych instalacji okablowania strukturalnego, liczących co najmniej 50 linii logicznych, b) Wykonawca winien wykazać doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych w jednostkach sektora publicznego, poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (minimum 3 wdrożenia każde dla minimum 40 użytkowników), W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę będą spełniać go łącznie. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli: a) wykaże jedną osobę, która będzie wykonywała i nadzorowała montaż urządzeń i systemu zabezpieczenia technicznego, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w branży instalacji elektrycznych SEP do 1kV - do oferty należy dołączyć legitymacje potwierdzające wymienione uprawnienia, b) wykaże dwóch certyfikowanych instalatorów i dwóch projektantów oferowanego systemu okablowania - do oferty należy dołączyć certyfikat instalatora oferowanego okablowania, c) wykaże iż dysponuje jedną osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust.2 ustawy z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami) - do oferty należy dołączyć poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, d) wykaże iż dysponuje jedną osobą certyfikowaną w zakresie tworzenia i zarządzania bazami danych lub programowania w projektach informatycznych - potwierdzone stosownym dokumentem, e) wykaże iż dysponuje minimum jednym certyfikowanym specjalistą z zakresu podpisu elektronicznego - potwierdzone stosownym certyfikatem, f) udokumentują potencjał niezbędny do sporządzenia projektu, dostawy, instalacji, konfiguracji, nadzoru prac oraz przeszkolenia wymaganej liczby użytkowników z zakresu oferowanych systemów - należy dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające kwalifikacje minimum 10 osób - certyfikaty, świadectwa oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz znajomość oferowanych systemów, g) osoby wymienione w punktach a, b, c, d, e oraz f muszą znajdować się w wykazie osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 10) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie będzie niższa niż 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych), W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 11) Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za cały ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości należy dołączyć również opinię biegłego o badanym sprawozdaniu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego należy przedłożyć inne dokumenty pozwalające określić obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których wyniki finansowe za ostatnie trzy lata obrotowe są wartością dodatnią, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wartości dodatniej obrotu zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 12) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto całości rozwiązania 0,7 2. Długość okresu gwarancyjnego na oprogramowanie sytstemu ekektronicznego obiegu dokumentów ponad obowiązkowe 12 miesięcy 0,2 3. Czas usunięcia awarii oprogramowania systemu elektronicznego obiegu dokumentów wynikającej z błędu systemu, od momentu zgłoszenia 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolin.pl/przetargi.html. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 11:15, Urząd Miasta w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pok. 115, I p.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr: Z/2.32/I/1.5/376/05 Nazwa projektu: \Regionalna Platforma Teleinformatyczna w Gminie Wolinwspółfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.