eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom- szkoła - dom w okresie 2 stycznia 2017 roku do 29 grudnia 2017 roku w dni nauki szkolnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-16

Ogłoszenie nr 368328 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom- szkoła - dom w okresie 2 stycznia 2017 roku do 29 grudnia 2017 roku w dni nauki szkolnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338145 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  -, 02-495   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom- szkoła - dom w okresie 2 stycznia 2017 roku do 29 grudnia 2017 roku w dni nauki szkolnej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.31.WOW.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych na trasie dom- szkoła - dom w okresie 2 stycznia 2017 roku do 29 grudnia 2017 roku w dni nauki szkolnej. 1. kod CPV: 60130000 - 8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 2. Termin wykonania zamówienia - rozpoczęcie: 02.01.2017r., zakończenie: 29.12.2017 r. Realizacja zamówienia obejmuje okres od dnia 4 stycznia 2016 r. do dnia 30 grudnia 2016 r. (tj. w wszystkie dni nauki szkolnej). Liczba wszystkich przewożonych dzieci wynosi 33. Ilość dni nauki szkolnej wynosi 187. 3. Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. Nr 1414 ze zm.). 4. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał będzie, kierowców w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. minimum 4 kierowców, posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2013 r. poz. 1414), i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy; oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.), 5. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia posiadał będzie osoby posiadających udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, tj. minimum 4 opiekunów sprawujących opiekę nad dziećmi, posiadających przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie medyczne lub posiadających przeszkolenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego albo posiada przygotowanie do wykonania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego ukończenie co najmniej szkolenia w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. 6. Wykonawca do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponować minimum 4 samochodami zabezpieczającymi miejsce dla przewozu 33 dzieci, w tym 12 dzieci na wózkach inwalidzkich, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 2005 roku, sprawnymi technicznie w ilości: - minimum 2 samochody zabezpieczające przewóz 21 dzieci (samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 roku i zgłoszone do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób); - minimum 2 samochody zabezpieczające przewóz 12 dzieci na wózkach inwalidzkich (samochody wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 roku i zgłoszone do aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób), 7. Pojazdy, którymi będą wykonywane usługi przewozowe, musza być specjalnie oznakowane, musza posiadać aktualne badania techniczne, aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NW. Dodatkowo, pojazdy przeznaczone do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich musza być wyposażone w szyny do mocowania wózków, rampę lub windę umożliwiające wjazd i wyjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu i z samochodu oraz pasy do mocowania wózków zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo-barkowe, najazdy teleskopowe z powłoka antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie oraz widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem - "pojazd dla osób niepełnosprawnych". 8. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie osób objętych dowozem, liczby dzieci, adresów zamieszkania dzieci oraz adresów szkół, do których dowożone są dzieci. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę podając wymagane dane. 9. Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu dzieci rano do świetlicy szkolnej i po południu ze świetlicy w placówce oświatowej, a zwłaszcza zapewnienie bezpieczeństwa i sprawowanie dodatkowej, specjalistycznej opieki nad powierzonymi dziećmi, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, składanie i przewóz wózka inwalidzkiego odprowadzenie dzieci do szkoły lub ośrodka, odbiór dzieci z budynku szkoły lub ośrodka. 10. Nadzór nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa - opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu należy do Wykonawcy. W samochodzie musi znajdować się kierowca i opiekuni. 11. Dowożeniem objętych będzie 33 dzieci uczęszczających do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i ośrodków szkolno - wychowawczych zgodnie z wykazem zawierającym dane: adres zamieszkania i adres placówki do której uczęszcza dziecko oraz wskazane formy pomocy dziecku niepełnosprawnemu. 12. Przed przystąpieniem do realizacji usługi zostanie ustalony optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole/ośrodku na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny oraz z uwzględnieniem następujących warunków: a) uczniów należy dowieźć do świetlicy w placówce w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem - dowiezienie nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach, odebranie po ich zakończeniu ze świetlicy szkolnej, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy, b) odbiór dzieci następuje od rodziców/opiekunów i po odwiezieniu do placówki należy przekazać dziecko bezpośrednio pod opiekę nauczycieli. Po zakończeniu zajęć Zleceniobiorca będzie odbierał dzieci ze świetlicy szkolnej od nauczycieli i po odwiezieniu do domu przekazywał je pod opiekę rodziców lub opiekunów, c) czas przebywania dzieci w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 1,5 godz., d) Wykonawca uwzględni przy wykonywaniu umowy tygodniowy plan lekcji dowożonych dzieci oraz dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne. Szczegółowe godziny odbioru poszczególnych dzieci ustali zamawiający z rodzicami/opiekunami dzieci i dyrektorami szkół, do których uczęszczają dzieci, e) nie dopuszcza się łączenia przewozu dzieci z terenu dzielnicy Ursus z przewozem dzieci z innych dzielnic bez uzgodnienia ze Zleceniodawcą i jego pisemnej zgody na taką modyfikację sposobu wykonania zamówienia - nawet jeżeli trasa i czas przejazdu z dzielnicy Ursus do szkoły lub ośrodka stanowiących koniec trasy nie uległyby w związku z tym wydłużeniu. 13. Ustalony rozkład jazdy podlega zatwierdzeniu przez zamawiającego. 14. Samochody, którymi przewożone są dzieci, dostosowane są do stopnia niepełnosprawności dowożonych dzieci, w tym spełniają wymogi techniczne umożliwiające wjazd do wnętrza i wyjazd na zewnątrz osoby na wózku inwalidzkim tzn. samochody posiadają: szyny mocujące wózki w podłodze pojazdu, komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim w tym uchwyty i pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie oraz widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych - zgodne z art. 58 ust. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.). 15. Wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW. 16. Wykonawca zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się. 17. Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. Z 2013 r., poz. 1414 ze zm.), zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy. 18. Wykonawca zatrudni pracowników - osoby do sprawowania opieki nad dziećmi, które posiadają właściwe kwalifikacje do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu tych dzieci na trasie dom-szkoła-dom oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 19. Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na ww. trasie. 20. Wykonawca zapewnieni w okresie trwania umowy na danej trasie przewozu dzieci tych samych pracowników, dokonując tylko minimalnych zmian osobowych i tylko w uzasadnionych przypadkach. 21. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. Zakres zmian w §1 ust 6 istotnych postanowień umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 61130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT332863.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BIURO TURYSYCZNE "KLIPER" ZBIGNIEW BARTOSZEWSKI,  biuro@trans-nika.pl,  ul. Dąbrowskiego 4/23,  05-820,  Piastów,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359492.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359492.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359492.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.