eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › DOSTAWA ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Puszczykowo: DOSTAWA ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 368289 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu laparoskopowego na potrzeby Bloku Operacyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację, przeprowadzenie testów sprawności oraz przeszkolenie pracowników w zakresie właściwej obsługi. Szkolenie dotyczy 45 pracowników. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacji dotyczące przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykonali co najmniej 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje: a) dla części 1 uznaje się dostawy zestawów do laparoskopii o wartości minimum 250.000,00 zł każda z tych dostaw; b) dla części 2 uznaje się dostawy narzędzi laparoskopowych o wartości minimum 20.000,00 zł każda z tych dostaw; c) dla części 3 uznaje się dostawy diatermii o wartości minimum 30.000,00 zł każda z tych dostaw; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 20.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością: b) dla części 1 uznaje się dostawy zestawów do laparoskopii o wartości minimum 250 000,00 zł każda z tych dostaw; c) dla części 2 uznaje się dostawy narzędzi laparoskopowych o wartości minimum 20 000,00 zł każda z tych dostaw; d) dla części 3 uznaje się dostawy diatermii o wartości minimum 30 000,00 zł każda z tych dostaw; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę: 20.000,00 zł . 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty składa zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 1.2), 2, 3., 5. 5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 1) informacje na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w SIWZ; 2) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla produktów będących wyrobami medycznymi; 3) deklarację zgodności CE Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. do 5. mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Dom Pracowniczy pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia: Poz.1.Kamera endoskopowa; Poz.2: Źródło światła; Poz.3: Monitor medyczny; Poz. 4.: Endoflator; Poz.5: Pompa ssąco-płucząca; Poz. 6-23:Zestaw narzędzi laparoskopowych nr 1; Poz. 24-41:Zestaw narzędzi laparoskopowych nr 2; Poz. 42-59:Zestaw narzędzi laparoskopowych nr 3; Poz. 60-63:Zestaw narzędzi laparoskopowych nr 4. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw nietypowych narządzi laparoskopowych specjalizowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia: Poz. 1:Retraktor wątrobowy; Poz. 2:Szpatułka wachlarzowa; Poz. 3: Elektroda koagulująca nóż; Poz. 4: Światłowód moczowodowy; Poz. 5: Mikronóż punktowy; Poz. 6: Woreczki ekstrakcyjne. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Diatermia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższe zestawienie jest wskazaniem rodzaju sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia: Pozycja1: Diatermia Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ natomiast w ogłoszeniu zawarto ogólne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.