eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Zakrzew w sezonie zimowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Zakrzew: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Zakrzew w sezonie zimowym
Numer ogłoszenia: 368277 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew , Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, faks 048 6105143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, lokalnych na terenie gminy Zakrzew w sezonie zimowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu odśnieżania dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Zakrzew. Zadanie 1. Celem usługi jest zapewnienie przejezdności dróg oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanymi takimi zjawiskami jak: opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki we wszystkie dni tygodnia. Obejmuje odśnieżanie odcinków dróg gminnych i lokalnych o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 58,67km (wykaz dróg wg załącznika), wg standardu 5. W 5 standardzie utrzymania obowiązuje odśnieżona jezdnia na całej jej szerokości. W miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Po przejściu pługa na pasie ruchu może zalegać cienka warstwa zajeżdżonego śniegu. Jezdnia posypana piachem na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - (miejsca wskazane przez pracownika Urzędu Gminy Zakrzew- koordynatora) Wymagania sprzętowe: 1.Ciągnik rolniczy o mocy minimalnej 80KM z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła wraz z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i pługiem odśnieżnym z przodu ciągnika ( prawo-skośnym). - szt.1; 2.Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80KM z pługiem obustronnie skośnym z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i zamontowanym poszerzaczem z tyłu na podnośnikach o szerokości roboczej minimum 4,5 m - ze względu na szerokość standardową dróg na terenie gminy Zakrzew. - szt. 1; 3. Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80 KM z napędem na cztery koła z pługiem skośnym (prawo-lewo na wprost) szt. 1; Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego Wykonawca po otrzymaniu wezwania ustnego (osobiście ,telefonicznie lub faksowe) Zamawiającego niezwłocznie podstawia wymagane jednostki sprzętowe, lecz nie później niż 1 godz. od otrzymania wezwania. Wykonawca podstawiając sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły, aż do odwołania. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego na pracującym sprzęcie. W zależności od warunków atmosferycznych zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z utrzymania zimowego. Zadanie 2 Celem usługi jest zapewnienie przejezdności dróg oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak : intensywne opady śniegu, deszczu ze śniegiem, wywozie śniegu lub powstawanie zasp śnieżnych spowodowanych silnymi podmuchami wiatru. Obejmuje odśnieżanie dróg gminnych lokalnych i dojazdowych na terenie gm. Zakrzew o nawierzchniach nie utwardzonych o łącznej długości 31,87 km wg standardu 6. Zadanie obejmuje także interwencyjny załadunek i wywóz śniegu we wskazane miejsce. Odśnieżanie będzie następowało w trybie awaryjnym na ustne zgłoszenie przez koordynatora. W 6 standardzie utrzymania zimowego, jezdnia zaśnieżona. Prowadzi się interwencyjne odśnieżanie w zależności od potrzeb. Wymagania sprzętowe: 1.Koparko ładowarka z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła o mocy minimum 120KM wyposażona w światło błyskowe ostrzegawcze kol. pomarańczowego. - szt. 1; 2.Samochód samowyładowczy o nośności minimum 20ton i minimalnej mocy silnika 350 KM - szt. 2; Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego Wykonawca po otrzymaniu wezwania ustnego lub faksowego od Zamawiającego niezwłocznie podstawi wymagane jednostki sprzętowe, lecz nie póżniej niż 1 godz. od otrzymania wezwania. Wykonawca podstawiając sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły, aż do odwołania. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego na pracującym sprzęcie. W zależności od warunków atmosferycznych zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z utrzymania zimowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje sprzętem wymienionym poniżej. Dla I części zamówienia: 1.Ciągnik rolniczy o mocy minimalnej 80KM z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła wraz z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i pługiem odśnieżnym z przodu ciągnika ( prawo-skośnym). - szt.1; 2.Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80KM z pługiem obustronnie skośnym z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i zamontowanym poszerzaczem z tyłu na podnośnikach o szerokości roboczej minimum 4,5 m - szt. 1; 3. Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80 KM z napędem na cztery koła z pługiem skośnym (prawo-lewo na wprost) szt. 1 Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego. Dla II części zamówienia: 1.Koparko ładowarka z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła o mocy min. 120KM wyposażona w światło błyskowe ostrzegawcze kol. pomarańczowego - szt. 1; 2. Samochód samowyładowczy o nośności minimum 20ton i minimalnej mocy silnika 350 KM - szt. 2; Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego. Jeżeli wykonawca składa ofertę w odniesieniu do więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykazania tej samej jednostki sprzętu w więcej niż jednej części zamówienia. Czyli Wykonawca musi wykazać sprzęt dla obu części zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonego do oferty wykazu narzędzi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew51, 26-652 Zakrzew, pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 09:55, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew51, 26-652 Zakrzew, pok. 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem usługi jest zapewnienie przejezdności dróg oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanymi takimi zjawiskami jak: opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki we wszystkie dni tygodnia. Obejmuje odśnieżanie odcinków dróg gminnych i lokalnych o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości 58,67km (wykaz dróg wg załącznika) wg standardu 5. W 5 standardzie utrzymania obowiązuje odśnieżona jezdnia na całej jej szerokości. W miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Po przejściu pługa na pasie ruchu może zalegać cienka warstwa zajeżdżonego śniegu. Jezdnia posypana piachem na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - (miejsca wskazane przez pracownika Urzędu Gminy Zakrzew- koordynatora) Wymagania sprzętowe: 1.Ciągnik rolniczy o mocy minimalnej 80KM z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła wraz z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i pługiem odśnieżnym z przodu ciągnika ( prawo-skośnym). - szt.1 2.Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80KM z pługiem obustronnie skośnym z zamontowaną na ramie piaskarką o pojemności minimum 2 m3 i zamontowanym poszerzaczem z tyłu na podnośnikach o szerokości roboczej minimum 4,5 m - ze względu na szerokość standardową dróg na terenie gminy Zakrzew. - szt. 1 3. Ciągnik rolniczy o mocy minimum 80 KM z napędem na cztery koła z pługiem skośnym (prawo-lewo na wprost) szt. 1 Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego Wykonawca po otrzymaniu wezwania ustnego (osobiście ,telefonicznie lub faksowe) Zamawiającego niezwłocznie podstawia wymagane jednostki sprzętowe, lecz nie później niż 1 godz. od otrzymania wezwania. Wykonawca podstawiając sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły, aż do odwołania. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego na pracującym sprzęcie. W zależności od warunków atmosferycznych zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z utrzymania zimowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem usługi jest zapewnienie przejezdności dróg oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak : intensywne opady śniegu, deszczu ze śniegiem, wywozie śniegu lub powstawanie zasp śnieżnych spowodowanych silnymi podmuchami wiatru. Obejmuje odśnieżanie dróg gminnych lokalnych i dojazdowych na terenie gm. Zakrzew o nawierzchniach nie utwardzonych o łącznej długości 31,87 km wg standardu 6. Zadanie obejmuje także interwencyjny załadunek i wywóz śniegu we wskazane miejsce. Odśnieżanie będzie następowało w trybie awaryjnym na ustne zgłoszenie przez koordynatora. W 6 standardzie utrzymania zimowego, jezdnia zaśnieżona. Prowadzi się interwencyjne odśnieżanie w zależności od potrzeb. Wymagania sprzętowe: 1.Koparko ładowarka z napędem na cztery koła i blokadą na cztery koła o mocy minimum. 120KM wyposażona w światło błyskowe ostrzegawcze kol. pomarańczowego. - szt. 1 2.Samochód samowyładowczy o nośności minimum 20ton i minimalnej mocy silnika 350 KM - szt. 2 Wymieniony sprzęt musi być wyposażony w światło błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego Wykonawca po otrzymaniu wezwania ustnego lub faksowego od Zamawiającego niezwłocznie podstawi wymagane jednostki sprzętowe, lecz nie póżniej niż 1 godz. od otrzymania wezwania. Wykonawca podstawiając sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły, aż do odwołania. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego na pracującym sprzęcie. W zależności od warunków atmosferycznych zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z utrzymania zimowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.