eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zorganizowanie wycieczki Chorwacja - objazd i Jaskinia Postojna dla pracowników i ich rodzin, emerytów i rencistów Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. ul. Struga 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Szczecin: Zorganizowanie wycieczki Chorwacja - objazd i Jaskinia Postojna dla pracowników i ich rodzin, emerytów i rencistów Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. ul. Struga 10
Numer ogłoszenia: 36820 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. , ul. A. Struga 10, 70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4643602 w. 236, faks 091 4643529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spad.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SP. Z O.O..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki Chorwacja - objazd i Jaskinia Postojna dla pracowników i ich rodzin, emerytów i rencistów Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. ul. Struga 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie autokarowej wycieczki Chorwacja - objazdowa i Jaskinia Postojna dla pracowników i ich rodzin, emerytów i rencistów Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o. ul. Struga 10 w Szczecinie. 2. Plan wycieczki Chorwacja - objazdowa i Jaskinia Postojna (dwie tury) w dniach: - 27.04.2013 do 04.05.2013 r. (46 osób) - 25.05.2013 do 01.06.2013 r. (46 osób) Szacunkowa ilość uczestników - 92 osoby 27.04.13 i 25.05.13 o godz.06:00 - wyjazd ze Szczecina, przejazd dzienny ( Niemcy, Austria, Słowenia) - obiadokolacja - nocleg tranzytowy 28.04.13 i 26.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, nocleg 29.05.13 i 27.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, nocleg 30.04.13 i 28.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, nocleg 01.05.13 i 29.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, nocleg 02.05.13 i 30.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, nocleg 03.05.13 i 31.05.13 śniadanie, zwiedzanie, obiadokolacja, wykwaterowanie, wyjazd do Polski ( przejazd nocny) 04.05.13 i 01.06.13 przyjazd do Szczecina W cenie imprezy należy uwzględnić : -przejazd komfortowymi autokarami na trasie Szczecin - Chorwacja - Szczecin - trasą zapewniającą możliwie najkrótszy czas podróży z wykorzystaniem dróg szybkiego ruchu i autostrad ( także płatnych), autokar winien być sprawny technicznie, posiadać jeden pokład pasażerski, nie starszy niż 5 lat , wyposażony w klimatyzację, wc, barek zaopatrzony w napoje zimne (soki, woda mineralna), ciepłe (kawa, herbata), telewizor, odtwarzacz DVD, nagłośnienie i wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników, transport realizowany przez dwóch kierowców w każdym autokarze, postoje na trasie z możliwością zakupu jedzenia i picia - 6 noclegów w hotelu, pokoje 2 -os. z łazienkami (hotele **/***) z wyłączeniem łóżek piętrowych, łóżka małżeńskie dopuszczalne tylko po potwierdzeniu, standard hotelu zgodnie z wymogami dla hotelu **/ *** w myśl Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006 r. poz. 169 ze zm.) - wyżywienie - 6 x śniadanie, 7 x obiadokolacja (w tym 1 z winem i muzyką na żywo) - śniadania serwowane, składające się z ciepłego dania, wędlin, sera, masła i pieczywa - obiadokolacje: dwa ciepłe posiłki (starter i danie główne) i deser, do każdego posiłku: kawa, herbata i napój bezalkoholowy - opiekę pilota na całej trasie z biegłą znajomością języka chorwackiego lub angielskiego lub innym językiem umożliwiającym komunikację w krajach przewidzianych w planie wycieczki, - ubezpieczenie NNW nie niższe niż 2 000 Euro/osobę, MKL (Międzynarodowe Koszty Leczenia) nie niższe niż 10 000 Euro/osobę i bagaż na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 Euro/osobę, - opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe i za wjazdy do miast - bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, parków narodowych i muzeów - zwiedzanie z przewodnikiem lokalnym ( język polski) - bilety komunikacji miejskiej - rejs statkiem -podatek VAT W programie: 1. Ljublana, Jaskinia Postojna - zwiedzanie; 2. Przejazd Riwierą Makarską; 3. Plitwic, zwiedzanie Parku Narodowego Plitvickie Jeziora; 4. Zadar zwiedzanie miasta, morskie organy, rotunda św. Donata, katedra św. Anastazji; 5. Rejs statkiem do Parku Narodowego Kornati; 6. Split i Trogir zwiedzanie: Stare Miasto, Pałac cesarza Dioklecjana, port w Trogirze oraz ratusz i katedra św. Wawrzyńca; 7. Dubrownik: spacer po starym mieście, Mala Braka klasztor, muzeum Apteki, mury miejskie; 8. Park Narodowy Krka, rzeka i wodospady - zwiedzanie; 9. Medjugorie - zwiedzanie Sanktuarium, Mostar - zwiedzanie: Stary Most, spacer po Kujundziluku 10. Pocitelj - zwiedzanie; 11. Czas wolny, plaża, na trasie podziwianie gór i Adriatyku; 12. Zorganizowanie na życzenie uczestników wycieczki lub wstępu do zwiedzanego obiektu pod warunkiem zebrania co najmniej 15 osób chętnych (bez kosztu biletów wstępu); 13. Możliwość zrobienia zakupów; 14. Kolejność i program zwiedzania proponuje organizator z uwzględnieniem ww. miejsc i obiektów co przedstawi w załączonym do oferty programie wycieczki; Jeżeli do wymienionych przez Zamawiającego w pkt 1-14 obiektów, parków narodowych, muzeów oraz rejsu statkiem wymagane są bilety wstępów, prosimy o ujęcie ich w cenie wycieczki. W cenie oferty należy uwzględnić dopuszczalne do 10% zmniejszenia ilości uczestników imprezy. 3.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty program wycieczki, zawierający szczegółowy opis trasy i proponowanych kolejnych pozycji programu wraz z dokładnym adresem miejsca noclegów (nazwa hotelu, rodzaj standardu). Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch hotelach. 4. Ilość uczestników jest szacunkowa, a Zamawiający poda wstępną ilość uczestników każdej z wycieczek wraz z ich danymi personalnymi w terminie: dla wycieczki w terminie od dnia 27.04.2013 do dnia 04.05.2013 r. (I tura) - przed dniem 20.04.2013 r., dla wycieczki w terminie od dnia 25.05.2013 do dnia 01.06.2013 r. (II tura) - przed dniem 18.05.2013 r., powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. 5. Zamawiający nie zwróci Wykonawcy kosztów związanych z rezygnacją uczestników w terminie krótszym niż 7 dni przed planowanym wyjazdem, jeżeli wynikać ona będzie z niżej wymienionych udokumentowanych sytuacji losowych, uniemożliwiających wzięcie w udziału w wycieczce: nieszczęśliwy wypadek, przedwczesny poród, nagłe zachorowanie, jeżeli uniemożliwiają uczestnictwo w imprezie, śmierć uczestnika, poważna szkoda w mieniu uczestnika powstała w wyniku działania ognia, katastrof żywiołowych lub będąca następstwem przestępstwa, powodująca konieczność wykonania czynności prawnych i administracyjnych, przy których niezbędna jest obecność uczestnika; 6. Kolejność i program zwiedzania może ulec zmianie z uwagi na warunki drogowe i atmosferyczne oraz dostępność zwiedzanych obiektów i nie stanowi zmiany umowy, ale wymaga akceptacji Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu realizacji zamówienia. 9. Płatności: Zamawiający dokona płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT Wykonawcy, po zakończeniu każdej z wycieczki, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. 10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych między Zamawiającym a Wykonawcą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia 12.02.2013 r. do godz. 10:00, przy czym decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany we właściwym rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. DZ. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późń. zm.) ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmujące miejsca wycieczki. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunkU zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 usług polegających na zorganizowaniu minimum 3 dniowej grupowej wycieczki zagranicznej dla minimum 40 uczestników każda. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunkU zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustaw Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustaw Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (organizatora turystyki i pośrednika turystycznego) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunkU zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty program wycieczki, zawierający szczegółowy opis trasy i proponowanych kolejnych pozycji programu wraz z dokładnym adresem miejsca noclegów (nazwa hotelu, rodzaj standardu). Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch hotelach

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza: zmianę hotelu, o ile nie będzie miało to wpływu na zmniejszenie standardu i zwiększenie jego odległości od miejsca zwiedzania w porównaniu do opisanego w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spad.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spad.szczecin.pl lub odpłatnie (30 zł plus koszty przesyłki) składając wniosek o wydanie SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, II. piętro, pokój 204. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.02.2013 r. o godz. 10:30 w pokoju 204 na II piętrze w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Pzp (art. 38). 2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przekazywanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. 4. Wszelkie informacje dotyczące postępowania (zmiany SWIZ, odpowiedzi na zapytania, ogłoszenie wyników postępowania) będą dodatkowo zamieszczane na stronie internetowej: www.spad.szczecin.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego. 5. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: a) w zakresie proceduralnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: 1. Joanna Dworak tel. (91) 46 68 236, marketing@spad.szczecin.pl b) w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: 1. Dorota Dziwulska tel. (91) 46 68 217..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.