eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Radomsko: Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy
Numer ogłoszenia: 36818 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263353 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wykonanie prac budowlanych dla potrzeb adaptacji pomieszczeń kuchni Zaplecza Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 na Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej ppoż. wraz z ościeżnicami; b) Tynki jednowarstwowe gipsowe wraz z gruntowaniem, malowaniem i wykonaniem gładzi gipsowych. c) Systemowe sufity podwieszane d) Demontaż ściany żelbetowej w szybie windowym; e) Zabezpieczenie ognioodporne konstrukcji stalowej belek podpierających strop; f) Wymiana okien PCV wraz z montażem parapetów wewnętrznych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia zawierają: - przedmiar robót stanowiący dodatek nr 4 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca dodatek nr 8 do SIWZ - rysunki stolarki otworowej stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ. UWAGA. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej dodatkiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach.. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w Dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 4. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace związane z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do nowych warunków winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zmówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami SIWZ; 3) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną; UWAGA!! Ze względu na stopień skomplikowania, różnorodności i koordynacji robót zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia jest konieczne ze względu na warunki i teren objęty pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do wyceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca prac. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość robót i zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zmówienia; 3) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić miejsce, w którym wykonywał roboty oraz okolice budynku Szpitala do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie Szpitala odbywało się bez zakłóceń; 4) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązującego prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Firek - Firma TADOS Firek Zbigniew, ul. Kościowa 22, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409715,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369000,06

  • Oferta z najniższą ceną: 258601,94 / Oferta z najwyższą ceną: 502836,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.