eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWYM GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ POMIESZCZENIA MIESZKALNEGO W BUDYNKU KOSZARKI W PRZEBRNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Gdańsk: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWYM GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ POMIESZCZENIA MIESZKALNEGO W BUDYNKU KOSZARKI W PRZEBRNIE
Numer ogłoszenia: 368122 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO I REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU BIUROWYM GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ POMIESZCZENIA MIESZKALNEGO W BUDYNKU KOSZARKI W PRZEBRNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego i remont wybranych pomieszczeń w budynku biurowym GDDKiA Oddział w Gdańsku oraz pomieszczenia mieszkalnego w budynku Koszarki w Przebrnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nim) w wysokości nie mniejszej niż 70 000 PLN. Wartości przychodu podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Kierownik robót budowlanych - 1 osoba - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń, doświadczenie zawodowe minimum 36 miesięcy pracy w realizacji robót w branży budowlanej na stanowisku kierownika budowy branży budowlanej lub kierownika robót branży budowlanej; 2) Elektryk - 1 osoba - posiadanie ważnych uprawnień w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych, doświadczenie zawodowe minimum 24 miesiące pracy w realizacji robót w branży budowlanej instalacyjnej. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. a) Osoba wskazana na stanowisko wymienione w poz.1) winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. b) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku w poz. 1) ÷ 2) rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. c) Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osób wymienionych w poz. 1) ÷ 2) nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) samochód ciężarowy do wywozu gruzu i złomu - 1 szt., b) samochód dostawczy - 1 szt., c) betoniarka 150 dm3 - 1 szt., d) elektronarzędzia wg potrzeb. 4. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej trzy dostawy mebli biurowych oraz co najmniej trzy roboty budowlane remontowe w budynkach polegające na naprawie tynków, malowaniu, remoncie instalacji wod.-kan. i wentylacyjnej, wymianie instalacji elektrycznej, wykonaniu posadzek ceramicznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej porównywalne rodzajowo i wartościowo z niniejszym zamówieniem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru dostaw oraz Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (punkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może posłużyć się Formularzem 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, z oznaczeniem podmiotu, na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.1). 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 (POTENCJAŁ KADROWY) do SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi do wykazu załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi do wykazu załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 4. Wykaz wykonanych dostaw i robót budowlanych, porównywalnych rodzajowo i wartościowo z niniejszym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata 70,80 PLN Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5. SIWZ pobrana w wersji elektronicznej ze strony internetowej jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.