eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawę aparatury laboratoryjnej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w częściach I - IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Gdańsk: Dostawę aparatury laboratoryjnej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w częściach I - IV
Numer ogłoszenia: 368072 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę aparatury laboratoryjnej dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w częściach I - IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Suszarka laboratoryjna - 2 szt. Część II - Spektrofotometr UV-VIS - 1 szt. Część III - Mineralizator mikrofalowy - 1 szt. Część IV - Urządzenie do bezpiecznego przechowywania w bardzo niskiej temperaturze próbek biologicznych przeznaczonych do analizy przy użyciu HPLC i CE - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Projekt umowy, zaakceptowany przez Wykonawcę - załącznik nr 6 (do SIWZ)Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1. -Specyfikację techniczną oferowanej aparatury z dokładnym wyszczególnieniem parametrów, których wymagał Zamawiający. W/w specyfikacja techniczna musi pochodzić od producenta aparatury lub ma być przez niego potwierdzona.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn ekonomicznych (zdolności płatnicze), organizacyjnych, technicznych lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zaistnienia siły wyższej, 4) zmiany konfiguracji aparatury/modelu/typu/producenta w przypadku wycofania z rynku danego produktu i braku jego następcy. Zmiana nastąpić może wyłącznie w kierunku poprawienia parametrów technicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ug.edu.pl oraz Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, pokój 124, I p. ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, pokój 124, I p. ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Suszarka laboratoryjna - 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry wymagane: 1. Wymuszony obieg powietrza 2. Pojemność nie mniejsza niż 150l 3. Ilość półek nie mniej niż 4 szt 4. Regulacja temp. co 0,1°C w zakresie nie gorszym niż od temp. otoczenia do 250°C 5. Dokładność stabilizacji temperatury ?0,2°C 6. Komora i półki z blachy nierdzewnej 7. Moc znamionowa nie mniejsza niż 2600W 8. Obudowa z blachy stalowej lakierowanej proszkowo 9. Autonomiczne, niezależne od sterowania zabezpieczenia przed przekroczeniem temperatury Uwagi: Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w laboratorium wymiary zewnętrzne urządzenia nie mogą być większe niż: - szerokość - 1000 mm - głębokość - 550 mm - wysokość - 700 mm Ilość - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spektrofotometr UV-VIS - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry wymagane: 1. Wymuszony obieg powietrza 2. Pojemność nie mniejsza niż 150l 3. Ilość półek nie mniej niż 4 szt 4. Regulacja temp. co 0,1°C w zakresie nie gorszym niż od temp. otoczenia do 250°C 5. Dokładność stabilizacji temperatury ?0,2°C 6. Komora i półki z blachy nierdzewnej 7. Moc znamionowa nie mniejsza niż 2600W 8. Obudowa z blachy stalowej lakierowanej proszkowo 9. Autonomiczne, niezależne od sterowania zabezpieczenia przed przekroczeniem temperatury Uwagi: Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w laboratorium wymiary zewnętrzne urządzenia nie mogą być większe niż: - szerokość - 1000 mm - głębokość - 550 mm - wysokość - 700 mm 2. Spektrofotometr UV-VIS - 1 szt. Parametry wymagane: 1.Układ optyczny Jednowiązkowy spektrofotometr UV/Vis z dzieloną wiązką oraz detektorem typu macierz fotodiodowa. Uchwyt do kuwet o drodze optycznej co najmniej 1 - 40 mm. 2.Zakres długości fali co najmniej 190-1100 nm 3.Dokładność długości fali nie gorsza niż +/- 2 nm 4.Powtarzalność długości fali nie gorsza niż +/- 1 nm 5.Zakres pomiarowy nie mniejszy niż -0.3 do 2.5 A oraz od 0 do 199% T 6.Liniowość absorbancji lepsza niż +/- 0.005 A 7.Powtarzalność absorbancji nie gorsza niż +/- 0.007 A dla zakresu absorbancji 0.5-1.0 A 8. Światło rozproszone nie większe niż 0,5% T przy 220 nm i 340 nm dla NaNO2 9. Szum fotometryczny nie większy niż 0.005 peak - peak 10. Szczelina stała nie większa niż 3,0 nm 11. Ilość metod nie mniej niż 90 metod zapisanych w pamięci wewnętrznej spektrofotometru 12. Sterowanie wbudowana szczelna klawiatura membranowa oraz wbudowany wyświetlacz LCD nie mniejszy niż 8.6 x 11.2 cm. Dodatkowo oprogramowanie pracujące na platformie systemu operacyjnego Windows XP/7 oraz komunikacja spektrofotometru z komputerem poprzez łącze USB 2.0 13. Kuwety zestaw kuwet ze szkła optycznego 4 szt. 20mm i 4 szt. 40 mm oraz ze szkła Spektrofotometr zasilany napięciem 230 V/50 Hz, wymiary nie większe niż 350x180x425 mm, waga nie większa niż 4 kg. System musi być produkowany zgodnie ze standardami ISO 9000 oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa CE. Gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mineralizator mikrofalowy - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane, minimalne parametry techniczne: 1. Moc magnetronu minimum 1600W 2. Energia mikrofalowa dostarczana poprzez jeden magnetron 3. Maksymalna temperatura ekstrakcji co najmniej 260 C 4. Maksymalne ciśnienie ekstrakcji co najmniej 500 psi 5. System kontroli ciśnienia maksymalnego w każdym naczyniach (vent and reseal) 6. Wbudowany system mieszadeł magnetycznych o zmiennej prędkości mieszania 7. Moduł do bezpośredniej kontroli temperatury w każdym naczyniu do ekstrakcji 8. Rotor minimum 40 pozycyjny na naczynia ciśnieniowe 55 ml 9. Zestaw co najmniej 8 teflonowych naczyń ciśnieniowych (PFA) do ekstrakcji o pojemności minimum 55 ml 10. Naczynia ciśnieniowe składające się z maksymalnie trzech elementów 11. Możliwość rozbudowy o moduł wykrywania oparów organicznych 12. Możliwość stosowania naczyń teflonowych o różnej objętości tj. 10ml, 20ml, 55ml oraz 75 ml 13. Możliwość stosowania kwasów i zasad jako domieszek do rozpuszczalników organicznych 14. System wyciągowy zintegrowany w piecu do mineralizacji 15. Wbudowany panel kontrolny wyświetlający aktualne parametry pracy 16. Oprogramowanie umożliwiające programowanie parametrów pracy z zapamiętywaniem do 100 metod ekstrakcji 17. Zasilanie 230V, 50 Hz 18. Minimum 12 miesięczna gwarancja od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 19. Szkolenie podstawowe i aplikacyjne z obsługi aparatu w trakcie instalacji - min. 7 h 20. Serwis świadczony w siedzibie zamawiającego Dokumentacja techniczna, instrukcje obsługi w języku polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do bezpiecznego przechowywania w bardzo niskiej temperaturze próbek biologicznych przeznaczonych do analizy przy użyciu HPLC i CE - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane, minimalne parametry techniczne: - Urządzenie niskotemperaturowe pionowe, drzwi pełne - Pojemność netto 730-740 L - Zakres nastawny temperatury mrożenia: od -20 oC do -86 oC - Sterowanie mikroprocesorowe - Jeden zewnętrzny panel operacyjno-kontrolny umiejscowiony w górnej części drzwi zamrażarki - Cyfrowy wyświetlacz temperatury z dokładnością do 0.1 jednostki - Włącznik/wyłącznik zasilania obsługiwany kluczem - Drzwi zamykane na klucz - Wnętrze podzielone na 5 sekcji, każda zamykana własnymi drzwiami. - Na wyposażeniu minimum 4 stalowe półki. - Izolacja korpusu - pianka poliuretanowa nie mniej niż 70 mm oraz panel(wkład) izolacji próżniowej tzw. VIP (Vaccum Insulation Panel) nie mniej niż 20 mm - Izolacja drzwi - pianka poliuretanowa nie mniej niż 65 mm oraz panel (wkład) izolacji próżniowej tzw. VIP (Vaccum Insulation Panel) nie mniej niż 20 mm - Obudowa zewnętrzna: galwanizowana blacha stalowa - Obudowa wewnętrzna stal nierdzewna będąca jednocześnie płytowym parownikiem kanalikowym - zastosowana technologia ewaporacji typu Roll-Bond. - Szerokość zewnętrzna urządzenia w zakresie 900 - 950 mm - Wysokość zewnętrzna urządzenia w zakresie 1900 - 2000 mm - Głębokość zewnętrzna urządzenia w zakresie 940 - 950 mm - Maksymalna waga urządzenia < 235 kg - Pełna kontrola oraz wizualny i dźwiękowy sygnalizator alarmu temperatury i zaniku zasilania. - Zdalna transmisja sygnału alarmu w przypadku alarmu temperaturowego oraz zaniku zasilania, na komórkę oraz drogą e-mail. - Niezależny system alarmowy z zintegrowana baterią, przejmującym funkcję alarmową oraz umożliwiającym stały pomiar temp przez okres co najmniej 48 godz. w przypadku awarii zasilania. - Historia alarmu przechowująca istotne informacje dotyczące alarmu: średnia, minimalna i maksymalna wartość temperatury oraz czas trwania stanu alarmowego - Wymuszony obieg powietrza umożliwiający wyrównaną dystrybucje temperatury oraz zachowanie stałej temperatury w obrębie chłodzonej przestrzeni. Automatyczne wyłączanie w przypadku otwartych drzwi. - Alarm otwarcia drzwi - Możliwość zdefiniowania użytkownika oraz przypisanie mu hasła - Możliwość przypisania hasła do trybu kalibracyjnego - System diagnostyczny kontrolujący wszelkie nieprawidłowości - Klasa klimatyczna SN (od +10oC do +32oC) - Klasa bezpieczeństwa I - Gwarancja min 12 miesięcy. - Urządzenie wyposażone w minimum 10 szt. stelaży ze stali nierdzewnej do przechowywania pudełek kartonowych kriogenicznych o wysokości 50 cm. - Zużycie energii nie więcej niż 13 kWh/24h - Emisja ciepła nie więcej niż 680 Kcal/h - Poziom hałasu < 62 dB(A) - Czas podtrzymania temp. w przypadku awarii zasilania: min 120 min. - Czas pracy kompresora w zakresie 75% - 80% - Chłodziwo i izolacja: Wolne od CFC oraz HCFC - Zasilanie 220 - 240 V /50 Hz - Urządzenie wyposażone w moduł komunikacyjny umożliwiający zapis i transmisję danych poprzez sieć lokalną (wyjścia RS485 Bus, Ethernet LAN/WLAN, TCP/IP, USB). - Dodatkowy niezależny Port USB w przedniej części urządzenia (łatwy dostęp). - Urządzenie z dołączonym oprogramowaniem producenta, z możliwością instalowania na dowolnej zewnętrznej stacji roboczej (PC). Oprogramowanie umożliwiające zarządzanie i monitorowanie oraz działające w języku polskim i umożliwiające obsługę przynajmniej 15 niezależnych jednostek. - Autoryzowany serwis na terenie Polski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.