eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Odtworzenie zabytkowego założenia Parku Miejskiego w Legnicy zniszczonego w wyniku przejścia huraganu w dniu 23.07.2009r - wysadzenie drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Legnica: Odtworzenie zabytkowego założenia Parku Miejskiego w Legnicy zniszczonego w wyniku przejścia huraganu w dniu 23.07.2009r - wysadzenie drzew
Numer ogłoszenia: 368016 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie zabytkowego założenia Parku Miejskiego w Legnicy zniszczonego w wyniku przejścia huraganu w dniu 23.07.2009r - wysadzenie drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wysadzenie 789 szt drzew w Parku Miejskim w Legnicy wraz z ich roczną pielęgnacją jak niżej: 1. modrzew europejski Larix decidua - 6 sztuk 2. choina kanadyjska Tsuga canadensis - 3 sztuki 3. modrzew japoński Larix kaempferi - 9 sztuk 4. sosna czarna Pinus nigra - 19 sztuk 5.sosna wejmutka Pinus strobus lub sosna rumelijska Pinus peuce - 13 sztuk 6. świerk serbski Picea omorica - 19 sztuk 7. ambrowiec amerykański Liquidambar styraciflua - 2 sztuki 8. brzoza brodawkowata Betula pendula - 15 sztuk 9. brzoza Maksymowicza Betula maximowiczii - 10 sztuk 10.buk pospolity Fagus silvatica - 10 sztuk 11. buk pospolity odm purpurowa Fagus silvatica Atropunicea - 3 sztuki 12. dąb błotny Quercus palustris - 4 sztuki 13. dąb czerwony Quercus rubra - 65 sztuk 14. dąb szypułkowy odm. stożkowata Quercus robur Fastigiata - 3 sztuki 15. dąb szypułkowy Quercus rober - 10 sztuk 16. dąb węgierski Quercus frainetto - 4 sztuki 17. ewodia Daniela Tetradium daniellii - 3 sztuki 18. grab pospolity Carpinus betulus - 56 sztuk 19. grójecznik japoński Cercidiphyllum japonicum - 1 sztuka 20. kasztan jadalny Castanea sativa - 2 sztuki 21. kasztanowiec biały Aesculus hippocastanum - 65 sztuk 22. kasztanowiec czerwony Aesculus x carnea - 2 sztuki 23. klon japoński Dissectum Atropurpureum Acer japonicum Dissectum Atropurpureum - 1 sztuka 24. klon jawor Acer pseudoplatanus - 17 sztuk 25. klon jawor Leopoldii Acer pseudoplatanus Leopoldii - 2 sztuki 26. klon jawor Vorlei Acer pseudoplatanus Vorlei - 1 sztuka 27. klon pospolity Acer platanoides - 193 sztuki 28. klon pospolity Crimson King Acer platanoides Crimson King - 25 sztuk 29. lipa drobnolistna Tilia cordata - 189 sztuk 30. lipa krymska Tilia x euchlora - 20 sztuk 31. lipa szerokolistna Tilia platyphyllos - 13 sztuk 32. miłorząb japoński Gingko biloba - 1 sztuka 33. platan klonolistny Platanus acerifolia - 2 sztuki 34. tulipanowiec amerykański Liriodendron tulipifera - 1 sztuka ZAKRES ROBÓT: 1. sadzenie drzew: - miejsce sadzenia - należy wyznaczyć w terenie, zgodnie z projektem, - dowiezienie oraz przycięcie koron i korzeni. Dla poszczególnych gatunków z doboru podano wymagany obwód pnia i podano w pozycjach kosztorysowych. - wykopanie dołów o wymiarach 1m x 0,7m, zaprawienie dołów ziemią urodzajną żyzną lub kompostową i zalanie ich wodą. - roślina w miejscu sadzenia powinna znaleźć się do 5cm głębiej jak rosła w szkółce, zbyt głębokie lub płytkie sadzenie utrudnia prawidłowy rozwój rośliny, - osadzenie 3 palików oraz przywiązanie drzew 3 wiązadłami parcianymi. Pale winny być okorowane, zaimpregnowane, o średnicy 8cm. - przy sadzeniu drzew formy piennej należy przed sadzeniem wbić w dno dołu drewniany palik ( lub paliki), - wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa, - drzewa formy piennej należy przywiązać do palika tuż pod koroną, - palik powinien być umieszczony od strony najczęściej wiejących wiatrów. - wymiana zniszczonych wiązadeł i palików, - korzenie zasypać sypką ziemią a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać, - przycięcie złamanych lub krzyżujących się gałęzi. - podlanie i wykonanie misek o średnicy 1m z pozostałej ziemi wraz z ubiciem grobli. - mulczowanie ziemi w misach wokół pnia min. 5 cm warstwą okorków z drzew iglastych lub drobnych zrąbków pozyskanych z gałęzi. 2. podlewanie drzew : - podlewanie drzew i przy użyciu ciągnika z beczkowozem. - nabranie wody do beczkowozu. Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody. - usytuowanie węża gumowego zasilanego wodą z beczkowozu na powierzchni gleby w taki sposób, aby nie zmoczyć wierzchniej części roślin. 3. pielęgnacja po posadzeniu: Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym (w ciągu roku po posadzeniu) polega na: - systematycznym podlewaniu wykonanych nasadzeń, - odchwaszczaniu ręcznym terenu wokół drzew, - nawożeniu, - usuwaniu odrostów korzeniowych, - poprawianiu misek, - okopczykowaniu drzew i krzewów jesienią, - rozgarnięciu kopczyków wiosną i uformowaniu misek, - wymianie uschniętych i uszkodzonych drzew na koszt Wykonawcy. Jeżeli przyczyną uschnięcia drzewa jest niewłaś ciwa pielęgnacja, koszty zakupu drzewa o tych samych parametrach ponosi Wykonawca, - wymianie zniszczonych palików i wiązadeł, - przycięciu złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące). Zgodnie z załączoną -Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wysadzenia drzew w Parku Miejskim w Legnicy - Rozdział 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 30%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,- PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie maksymalnie 8 zamówień obejmujących łącznie usługi sadzenia min. 400 sztuk drzew o obwodach pni powyżej 30 cm mierzonych na wysokości 100 cm od podstawy pnia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. + dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik prac : osoba z wyższym wykształceniem w zakresie prac konserwatorskich bądź restauratorskich polegających na uzupełnieniu, zabezpieczeniu lub rekonstrukcji bądź konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji zabytków zieleni - 1 osoba. b) Pracownik techniczny : osoba, która posiada średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyła co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków zieleni - 1 osoba. Ocena spełnienia warunku według : 1) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) oświadczeń, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają ww. wymagane ww. wymagane uprawnienia- wykształcenie, doświadczenie i praktykę - wyższe wykształcenie w zakresie prac konserwatorskich bądź restauratorskich polegających na uzupełnieniu, zabezpieczeniu lub rekonstrukcji bądź konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji zabytków zieleni - w stosunku do osoby wymaganej w ppkt a); - średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyła co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków zieleni - w stosunku do osoby wymaganej w ppkt b) Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby wykazane w załączniku nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają ww. wymagane uprawnienia- wykształcenie, doświadczenie i praktykę. 5. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 10. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 12. Wycena usługi - wg załącznika nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. KARTA GWARANCYJNA - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.