eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Suwałki: usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12
Numer ogłoszenia: 367996 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12.Poprzez świadczenie usługi doradztwa Zamawiający rozumie usługę indywidualnego doradztwa zawodowego dla Uczestników-Uczestniczek projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług doradztwa zawodowego będzie odbywało się w oparciu o harmonogram ustalony przez Koordynatora projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II w okresie obowiązywania umowy.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:przeprowadzenie doradztwa indywidualnego dla Uczestników-Uczestniczek projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II,miejsce realizacji: Suwałki,przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014,przewidywane dni realizacji doradztwa: doradztwo może odbywać się w każdym dniu tygodnia (w godzinach 8.00-20.00, każdorazowo po uwzględnieniu preferencji Uczestnika-Uczestniczki projektu),przewidywana liczba osób objętych doradztwem: 24,maksymalna łączna liczba godzin doradztwa: 43 h,W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:Przeprowadzenia diagnozy preferencji, umiejętności i predyspozycji zawodowych oczekiwań, możliwości rozwoju zawodowego; Opracowywania Indywidualnego Planu Działania i-lub monitoring jego realizacji;Przygotowania opinii doradczej po zakończeniu doradztwa dla każdego Uczestnika-Uczestniczki projektu o predyspozycjach zawodowych na podstawie wzorcowych narzędzi badania predyspozycji zawodowych;Wsparcie w przygotowaniu autoprezentacji w rozmowie o pracę z pracodawcą oraz w przygotowaniu cv, listu motywacyjnego;Odzwierciedlenia tematyki spotkań z uczestnikiem-uczestniczką projektu w karcie pracy doradczej potwierdzonej podpisem uczestnika projektu i doradcy zawodowego;Prowadzenia dokumentacji wskazanej przez Kierownika projektu p.n. mobilny Klub Integracji Społecznej II zgodnej z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w zakresie realizowanej usługi (harmonogram zajęć, karta czasu pracy, ewidencja godzin pracy, listy obecności, ankiety, opinie, oraz sprawozdania, raporty). Przekazywanie wymienionej dokumentacji w ustalonych okresach rozliczeniowych do biura projektu;Przystosowania metodyki pracy, środków (języka) przekazu, pomocy dydaktycznych do możliwości odbiorców;bieżącym informowaniu Zamawiającego o problemach dot. Uczestnika-Uczestniczki projektu;W związku z realizacją powyższych obowiązków Wykonawca będzie:świadczyć usługę indywidualnego doradztwa zawodowego w wymiarze w sumie max. 43 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014 r.,prowadzić dokumentację doradczą zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, świadczyć usługę w dniach i miejscach wymaganych przez Zamawiającego, przedstawiać niezwłocznie na żądanie Zamawiającego informacje i wyjaśnienia dotyczące Uczestników-Uczestniczek projektu mobilny Klub Integracji Społecznej II, Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania czynności opisanych w punkcie 3, 4 i 5 opisu przedmiotu zamówienia.WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY:wykształcenie wyższe,uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego, w tym studia z zakresu doradztwa zawodowego i-lub kursy-szkolenia uprawniające do realizacji zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego-planowania kariery zawodowej, minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu poradnictwa zawodowego i planowania kariery zawodowej,w przypadku zaangażowania jako personel projektu osoby, która wykonuje zadania w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO) należy pamiętać, że wydatki związane zatrudnieniem takiej osoby są kwalifikowalne tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie wyklucza prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych tej osobie (dotyczy to zarówno zaangażowania danej osoby w realizację projektów finansowanych w ramach PO KL, jak również w ramach innych programów NSRO) oraz jeżeli łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych oraz działań finansowanych z innych źródeł (w tym ze stosunku pracy) nie przekracza 240 godzin miesięcznie.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: wykształcenie wyższe, uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego, w tym studia z zakresu doradztwa zawodowego i-lub kursy-szkolenia uprawniające do realizacji zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego-planowania kariery zawodowej, minimum trzyletnie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu poradnictwa zawodowego i planowania kariery zawodowej (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 7:00 do 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.