eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słowniedwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znakF-3054/1/09)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-06

Radgoszcz: Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znak: F-3054/1/09)
Numer ogłoszenia: 3678 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234713 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz, pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 282 500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) (sprawa znak: F-3054/1/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kredytu na pokrycie deficytu budżetowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Radgoszcz w kwocie 2.282.500 zł (słownie: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt dwa tysiące pięćset zł) na okres od 28 grudnia 2009 r. do 30 czerwca 2015 r. Warunki realizacji zamówienia: a/Uruchomienie kredytu: - transze kredytu zostaną uruchomione w terminie do 28 grudnia 2009 r. po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na środki przez zamawiającego, - dla celów oceny ofert należy przyjąć następujące terminy uruchomienia transz: - I transza - kwota 2.282.500 zł - 28 grudnia 2009 r., b/ odsetki będą płatne kwartalnie. c/ terminy spłaty i raty kredytu: 1 rata - 31 styczeń 2010 r. -59 500 zł, 2 rata - 31 maj 2010 r. -50 000 zł, 3 rata - 30 czerwiec 2010 r. -50 000 zł, 4 rata - 31 lipiec 2010 r. -50 000 zł, 5 rata - 31 maj 2011 r. -114 600 zł, 6 rata - 30 czerwiec 2011 r. -150 000 zł, 7 rata - 31 lipiec 2011 r. -150 000 zł, 8 rata - 31 maj 2012 r. -50 000 zł, 9 rata - 30 czerwiec 2012 r. -214 600 zł, 10 rata - 31 lipiec 2012 r. -100 000 zł, 11 rata - 30 wrzesień 2012 r. -50 000 zł, 12 rata - 31 maj 2013 r. -50 000 zł, 13 rata - 30 czerwiec 2013 r. -214 600 zł, 14 rata - 31 lipiec 2013 r. -100 000 zł, 15 rata - 30 wrzesień 2013 r. -50 000 zł, 16 rata - 31 styczeń 2014 r. -100 000 zł, 17 rata - 28 luty 2014 r. -100 000 zł, 18 rata - 30 kwiecień 2014 r. -100 000 zł, 19 rata - 30 czerwiec 2014 r. -114 600 zł, 20 rata - 31 styczeń 2015 r. -100 000 zł, 21 rata - 28 luty 2015 r. -100 000 zł, 22 rata - 30 kwiecień 2015 r. -100 000 zł, 23 rata - 30 czerwiec 2015 r. -114 600 zł. d) Bank nie będzie naliczał odsetek od niewykorzystanego kredytu. e) Bank nie będzie pobierał opłat od wcześniejszej spłaty kredytu. f) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 540841.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANK SPÓŁDZIELCZY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ, ul. Jagiellońska 1A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 540841.92
  • Oferta z najniższą ceną: 540841.92 oferta z najwyższą ceną: 540841.92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.