eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzedaż i dostawa specjalistycznych narzędzi pomiarowych oraz narzędzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Warszawa: Sprzedaż i dostawa specjalistycznych narzędzi pomiarowych oraz narzędzi
Numer ogłoszenia: 367882 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Transportu Kolejowego , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301880, faks 22 6301891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utk.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa specjalistycznych narzędzi pomiarowych oraz narzędzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa specjalistycznych narzędzi pomiarowych oraz narzędzi, niezbędnych w pracy inspektorów UTK podczas przeprowadzania kontroli zarządców infrastruktury, przewoźników kolejowych oraz użytkowników bocznic - zgodnie z zadaniami określonymi w ustawie z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 16, poz. 94 z późn. zm.), zwane dalej Urządzeniami. Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość zamawianych narzędzi pomiarowych oraz narzędzi, minimalne wymagania ogólne, oraz szczególne, jakie spełniać muszą w/w. - zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 2 do SIWZ Jeśli z analizy złożonej ofert Wykonawcy wynikać będzie, iż oferowane urządzenia nie spełniają minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz określonych we wzorze do umowy, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka części (dowolnie wybranych) lub na pełen pakiet wszystkich części zamówienia. Podział na części (pakiety zamówienia: część 1: Cyfrowy miernik pomiaru hałasu, sztuk: 7 część 2: Miernik pomiaru pola elektromagnetycznego ,sztuk: 7 część 3: Toromierz uniwersalny do pomiaru szerokości i przechyłki toru kolejowego, sztuk: 7 część 4: Teodolit elektroniczny wraz ze statywem oraz łatą niwelacyjną, sztuk: 7 część 5: Dalmierz laserowy ze statywem, sztuk: 7 część 6: Kątomierz elektroniczny z poziomicą laserową, sztuk: 7 część 7: Węgielnica pryzmatyczna, sztuk: 7 część 8: Taśma pomiarowa 50m, sztuk: 7 część 9: Termometr do pomiaru temperatury szyny, sztuk: 7 część 10: Elektroniczny profilomierz szynowy do pomiaru przekroju poprzecznego elementów rozjazdu wraz z niezbędnym oprogramowaniem, sztuk: 7 część 11: Szczelinomierz listkowy, sztuk: 21 część 12: Suwmiarka rozjazdowa, sztuk: 7 część 13: Fotomierz (luksomierz), sztuk: 7 część 14: Multimetr (miernik uniwersalny), sztuk: 7 część 15: Megaomomierz, sztuk: 7 część 16: Induktometr SHP, sztuk: 7 część 17: Komplet narzędzi mechanicznych, sztuk: 7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 44.51.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia|nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania umowy, jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru - o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: 1) w sytuacji zaistnienia siły wyższej 2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie. 3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia. 4) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; 5) zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utk.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Transportu Kolejowego 00-928 Warszawa ul. Chałubińskiego 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjno - Finansowego UTK (pok. 401a) - Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cyfrowy miernik pomiaru hałasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy miernik pomiaru hałasu, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miernik pomiaru pola elektromagnetycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik pomiaru pola elektromagnetycznego, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Toromierz uniwersalny do pomiaru szerokości i przechyłki toru kolejowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toromierz uniwersalny do pomiaru szerokości i przechyłki toru kolejowego, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Teodolit elektroniczny wraz ze statywem oraz łatą niwelacyjną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teodolit elektroniczny wraz ze statywem oraz łatą niwelacyjną, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dalmierz laserowy ze statywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dalmierz laserowy ze statywem, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kątomierz elektroniczny z poziomicą laserową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kątomierz elektroniczny z poziomicą laserową, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Węgielnica pryzmatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węgielnica pryzmatyczna, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Taśma pomiarowa 50m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma pomiarowa 50m, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Termometr do pomiaru temperatury szyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr do pomiaru temperatury szyny, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektroniczny profilomierz szynowy do pomiaru przekroju poprzecznego elementów rozjazdu wraz z niezbędnym oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczny profilomierz szynowy do pomiaru przekroju poprzecznego elementów rozjazdu wraz z niezbędnym oprogramowaniem, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szczelinomierz listkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczelinomierz listkowy, sztuk: 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Suwmiarka rozjazdowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suwmiarka rozjazdowa, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Fotomierz (luksomierz).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotomierz (luksomierz), sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Multimetr (miernik uniwersalny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimetr (miernik uniwersalny), sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Megaomomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Megaomomierz, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Induktometr SHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Induktometr SHP, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Komplet narzędzi mechanicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet narzędzi mechanicznych, sztuk: 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.