eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Opracowanie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Prudnik: Opracowanie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego
Numer ogłoszenia: 367833 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326259 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4381 700, faks 077 4381 701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie dotyczy Opracowania systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji kadr samorządów Powiatu Prudnickiego realizowany w ramach Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dla czterech urzędów jednostek samorządu terytorialnego (JST): Starostwo Powiatowe w Prudniku, Urząd Miejski w Białej, Urząd Gminy w Lubrzy i Urząd Miejski w Prudniku. W ramach zadania Wykonawca dokona: diagnozy stanu, opracowania oraz wdrożenie systemów służących poprawie zarządzania i jakości świadczonych usług oraz wzrostu zaufania społecznego w tym: 1) systemu zarządzania jakością 2) systemu monitorowania satysfakcji klientów, 3) procedury konsultacji społecznych 4)współpracy z organizacjami pozarządowymi i procedura aktualizowania mapy aktywności organizacji pozarządowych Zadanie będzie realizowane w następujących etapach: Etap 1 - Diagnoza stanu i opracowanie systemu zarządzania jakością, Etap 2 - Wdrożenie systemu zarządzania jakością, Etap 3 - Diagnoza stanu i opracowanie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, Etap 4 - Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, Etap 5 - Diagnoza stanu kondycji i opracowania procedury konsultacji społecznych, Etap 6 - Wdrożenia procedury konsultacji społecznych, Etap7- Diagnozy kondycji współpracy z organizacjami pozarządowymi i opracowania procedury aktualizowania mapy, Etap 8 - Wdrożenie procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych Terminy realizacji poszczególnych etapów: 1) Etap 1- do 27.12.2010 r. 2) Etap 2- do 30.01.2011 r. 3) Etap 3- do 28.02.2011 r. 4) Etap 4- do 30.03.2011 r. 5) Etap 5 - do 30.04.2011 r. 6) Etap 6- do 30.05.2011 r. 7) Etap 7- do 30.05.2011 r. 8) Etap 8- do 30.06. 2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz z budżetu krajowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nowe Motywacje Sp . z o.o., ul. Ehrenberga 15, 31-309 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97344,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97998,94

  • Oferta z najniższą ceną: 97998,94 / Oferta z najwyższą ceną: 211060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.