eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pakiet I - serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) Pakiet II - opieka serwisowa nad kopiarką Konica-Minolta Bizhub C 360 Pakiet III - opieka serwisowa nad powielaczami Riso

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Katowice: Pakiet I - serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) Pakiet II - opieka serwisowa nad kopiarką Konica-Minolta Bizhub C 360 Pakiet III - opieka serwisowa nad powielaczami Riso
Numer ogłoszenia: 36774 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet I - serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) Pakiet II - opieka serwisowa nad kopiarką Konica-Minolta Bizhub C 360 Pakiet III - opieka serwisowa nad powielaczami Riso.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) posiadanych przez Zamawiającego, tj. Xerox WC 5655 (1 szt.), Xerox WC 5755 (3 szt.) oraz Xerox WC 5230 (1 szt.), na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenia będące własnością Zamawiającego zakupiono w latach 2008-2010. 2. Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu kopiarki Konica-Minolta Bizhub C 360, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenie będące własnością Zamawiającego zakupiono w roku 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia pakiet II i III stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu powielaczy Riso EZ 570 i Riso EZ 370, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenia będące własnością Zamawiającego zakupiono w latach 2008-2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia pakiet II i III stanowiący załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp do kwoty 16 000 zł netto.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp - wyłącznie pakiet I Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp w zakresie określonym w SIWZ (oświadczenie zawarte zostało w formularzu oferty). Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości brutto w złotych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usługi oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie: 1) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 52xx oraz 2) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 56xx oraz 3) co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 57xx, z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na wykonywaniu usług j.w. w okresie co najmniej 6 miesięcy, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę (umowa została zrealizowana). Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie (aktualne, nadal realizowane) polegające na wykonywaniu usług j.w. w okresie co najmniej 6 miesięcy, które są nadal wykonywane (umowa jest nadal zrealizowana przez Wykonawcę). Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Należyte wykonanie każdego wykazanego zamówienia (usługi) musi zostać potwierdzone stosownym dokumentem. Dokument ten winien zostać wystawiony przez odbiorcę, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane. Wskazany wyżej warunek długości trwania usługi (co najmniej 6 miesięcy) dotyczy wyłącznie usług wymienionych w pkt 1-3 owyżej. Przez przedmiot usługi należy rozumieć usługę serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych Xerox danej serii. Jeżeli zakres przedmiotowy umowy byłby szerszy (obejmowałby serwisowanie innych urządzeń, inne usługi lub inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyliczyć i podać dane dotyczące wyłącznie usług serwisowania wskazanych w pkt 1-3. W celu potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp oraz przedstawi dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 i 4. 3) Korzystanie z zasobów innych podmiotów - pakiety I, II i III Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest również zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty. Podmiot trzeci winien w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa wyżej lub w innym dokumencie winien szczegółowo opisać sposób, w jaki będzie wiedzę lub doświadczenie przy realizacji zamówienia udostępniał oraz opis ten załączyć do oferty. Szczegółowe wymagania dotyczące tego opisu wskazuje pkt 4 poniżej. 4) Opis sposobu korzystania z zasobów podmiotów trzecich - pakiety I, II i III Opis ten winien w szczególności określać: a) podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa i nazwisko lub firma oraz adres), b) zakres udostępnienia - zakres zaangażowania wiedzy i doświadczenia tj. wskazanie w jakim zakresie podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, jakie czynności będzie wykonywał, c) wskazanie sposobu, w jaki podmiot trzeci będzie uczestniczył w realizacji zamówienia w zakresie udostępnienia wiedzy lub doświadczenia - jakie obowiązki będzie wykonywał, czy będzie realizował pewien fragment przedmiotu zamówienia czy tylko będzie go nadzorował lub tylko będzie pełnił funkcje doradcze w określonym zakresie (należy wówczas wskazać w jakim). Opis, o którym mowa pod lit a-c winien zostać zawarty w pisemnym zobowiązaniu j.w. albo załączony do oferty wraz z pisemnym zobowiązaniem podmiotu trzeciego lub innym dowodem. Przy pomocy ww. opisu podmiot trzeci jest zobowiązany udowodnić, iż skorzystanie z jego wiedzy lub doświadczenia w określonym zakresie zapewni należyte wykonanie zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków spowoduje uznanie złożonego opisu za niewystarczający i w konsekwencji uznanie, iż wykonawca nie wykazał, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (art. 26 ust. 2b pzp). W przypadku, gdy wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy lub doświadczenia więcej niż jednego podmiotu, wówczas każdy z tych podmiotów odrębnie winien sporządzić opis, o którym mowa pod lit a-c powyżej. Ww. opis oraz skorzystanie z wiedzy lub doświadczenia podmiotu trzeciego nie są wymagane, jeśli wykonawca samodzielnie jest w stanie wykazać spełnianie wszystkich warunków udziału w postępowaniu opisanych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Pakiet I W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen netto za wykonanie 100 kopii dowolnego formatu podanych w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązującą na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT oznaczałaby zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 55pn2012, tj. _ złotych brutto. Suma wystawionych faktur VAT może być niższa od ceny brutto oferty. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. Pakiet II i III - Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z przeglądów dotyczących tych urządzeń, które zostaną w trakcie obowiązywania umowy przekazane do likwidacji. W takim przypadku zmiana zakresu przedmiotowego (w tym miejsca wykonywania usługi) oraz cenowego umowy zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. pakiet I, II i III W przypadku jeśli po upływie 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy suma płatności z tytułu jej realizacji nie przekroczy 80% wynagrodzenia całkowitego, o którym mowa w § 3 ust.1 wzoru umowy, Strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy w drodze pisemnego aneksu, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w pakiecie I jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) posiadanych przez Zamawiającego, tj. Xerox WC 5655 (1 szt.), Xerox WC 5755 (3 szt.) oraz Xerox WC 5230 (1 szt.), na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenia będące własnością Zamawiającego zakupiono w latach 2008-2010..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - opieka serwisowa nad kopiarką Konica-Minolta Bizhub C 360.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu kopiarki Konica-Minolta Bizhub C 360, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenie będące własnością Zamawiającego zakupiono w roku 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia pakiet II i III stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - opieka serwisowa nad powielaczami Riso.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia w pakiecie II jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu powielaczy Riso EZ 570 i Riso EZ 370, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ. Urządzenia będące własnością Zamawiającego zakupiono w latach 2008-2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia pakiet II i III stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.