eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Patentowego RP w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Warszawa: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Patentowego RP w Warszawie
Numer ogłoszenia: 367734 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325720 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, faks (022) 579-03-74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Patentowego RP w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji pomieszczeń biurowych wraz z realizacją projektu aranżacji wnętrz z przeznaczeniem na pomieszczenie Info-Center oraz Call-Center w budynku Zamawiającego usytuowanym przy al. Niepodległości 188/192, w Warszawie w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klientów, w tym MSP. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zadania 16 projektu systemowego Wsparcie efektywnego wykorzystania własności przemysłowej w innowacyjnej gospodarce, nr POIG 05.02.00-00-004/10, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 5.2, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wskaźniki wielkościowe części podlegającej przebudowie: Powierzchnia całkowita (stan istniejący = stan po przebudowie tj. 58,39 m2) Biuro z aneksem kuchennym: 29,07 m2 Biuro: 20,08 m2 Pokój rozmów: 9,24 m2 Kubatura wewnętrzna: 156,33 m3 Przebudowa, adaptacja oraz realizacja projektu aranżacji wnętrz będzie obejmowała m.in.: Roboty rozbiórkowe - branża konstrukcyjna: uprzątnięcie pomieszczeń z urządzeń biurowych, demontaż drzwi wraz z futrynami, demontaż parapetów okiennych, demontaż wykładziny, listew podłogowych oraz frezowanie istniejącej posadzki betonowej, rozbiórka wyznaczonych części ścian działowych, zbicie tynków ze ścian i sufitów w pomieszczeniach podlegających robotom, Roboty rozbiórkowe - branża elektryczna: demontaż instalacji oświetleniowych sufitowych, demontaż czujników dymu wraz z instalacją, demontaż instalacji elektrycznej oraz telekomunikacyjnej, Roboty budowlane - branża konstrukcyjna wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń biurowych z wyprowadzeniem powietrza na dach budynku, wykonanie obudowy z płyt gipsowo-włóknowych ścian korytarzy wraz z malowaniem farbą silikonową, wykonanie tynków gipsowych klasy 3 na ścianach oraz sufitach pomieszczeń przebudowywanych , wykonanie posadzki samopoziomującej grubości do 1 cm, montaż ścian warstwowych z płyt gipsowo-włóknowych, wykonanie zabudowy instalacji wod.-kan., wykonanie sufitów podwieszonych - kasetonowych z płyt akustycznych, uzupełnienie płytek ceramicznych w części korytarza, dotyczących przebudowywanych pomieszczeń, montaż ścianki o konstrukcji szklano-aluminiowej w klasie EI-60, ślusarki drzwiowej w przebudowywanych pomieszczeniach, montaż wykładziny dywanowej w płytkach, montaż marmurowych parapetów okiennych i wertikali, Roboty budowlane - branża sanitarna wykonanie podłączenia instalacji wod.-kan. w aneksie kuchennym, wykonanie wymiany instalacji klimatyzacji z podłączeniem i regulacją w przebudowywanych pomieszczeniach, Roboty budowlane - branża elektryczna wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, wykonanie instalacji sieci wydzielonego zasilania (awaryjnego), wykonanie instalacji sieci zasilania administracyjnego, wykonanie instalacji zasilania oświetlenia, Umeblowanie pomieszczeń według projektu aranżacji wnętrz: wyposażenie meblowe biura (Call Center) z aneksem kuchennym wyposażenie meblowe biura (Info Center) wyposażenie meblowe pokoju rozmów (do kontaktów z interesentami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-wykonawczej, na którą składają się załączniki nr 1a-d do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zadania 16 projektu systemowego Wsparcie efektywnego wykorzystania własności przemysłowej w innowacyjnej gospodarce, nr POIG 05.02.00-00-004/10, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 5.2, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Doto Polska Spółka z o.o., ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 362946,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 370892,66

  • Oferta z najniższą ceną: 336147,08 / Oferta z najwyższą ceną: 564622,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.