eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mięsa dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-15

Ogłoszenie nr 367730 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.

Kraków: Dostawa mięsa dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333515-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie", krajowy numer identyfikacyjny 35002967900000, ul. ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa  14, 30232   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 012 4253551, 4253552, faks 124 252 710, e-mail zoo@kraknet.pl
Adres strony internetowej (URL): zoo-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Fundacja

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mięsa dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BR-271-12/2016 (290)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego (dopuszcza się mięso końskie) /ćwierćtusze/ i podrobów wołowych (dopuszcza się podroby końskie) przez okres 12 m-cy w następujących ilościach: a) mięso wołowe lub końskie (ćwierćtusze) 15 000 kg b) podroby wołowe lub końskie 260 kg Dostawy powinny być realizowane raz w tygodniu. Zapotrzebowanie tygodniowe wynosi: 280 kg mięsa, a podrobów wg. zamówienia składanego przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy, spełniającym obowiązujące normy, w godzinach 7.00-9.00. Mięso i podroby powinny spełniać następujące warunki: o pochodzić z ubojni będącej pod nadzorem weterynaryjnym (nadany numer identyfikacyjny weterynaryjny) i posiadać odpowiednie świadectwa potwierdzające przydatność do spożycia przez ludzi; o pochodzić od osobników prezentujących prawidłowy stan odżywienia; o powinny być świeże i dostarczane do Zamawiającego w stanie wychłodzonym; o tusze powinny być odtłuszczone mechanicznie z tłuszczu podskórnego. W przypadku pozostawienia tłuszczu podskórnego w dostarczonym mięsie, przy odbiorze od wagi, będzie odliczone do 15%; o każda cześć tuszy ma być opieczętowana właściwą dla mięsa spożywczego pieczątką weterynaryjną i zaopatrzona w etykietę z nazwą asortymentu, numerem kolczyka, datą urodzenia i datą uboju, krajem pochodzenia zwierzęcia oraz numerem zakładu i datą przydatności do spożycia.. Tusze powinny być dostarczane w kompletach2 ćwierci przednie, 2 ćwierci tylne, pochodzące od jednego zwierzęcia. Podroby należy dostarczać w postaci kompletów tj.: serce, wątroba, płuca, 2 nerki, ozór. W przypadku chorób lub padnięć zwierząt na skutek niewłaściwej jakości karmy dostawca będzie pociągany do odpowiedzialności materialnej. Transport dostarczanego do zamawiającego mięsa powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przewozu spożywczych produktów mięsnych. Wykonawca gwarantuje, iż przedmiot umowy został poddany wymaganym badaniom weterynaryjnym. Każda część tuszy będzie opieczętowana właściwą dla mięsa spożywczego pieczątką weterynaryjną. Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony Zamawiającego, który zastrzega prawo do wysyłki wybranego materiału do badania. Zastrzega się możliwość zmiany wielkości zamówienia, zależnej od stanu liczbowego zwierząt (ze względu na mniejszą/większą ilość zwierząt ), jednak nie więcej niż +/- 20%. Niespełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych (w tym wagowych) może spowodować nieprzyjęcie części lub całości danej dostawy. W przypadku odrzucenia dostawy, Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad w terminie do 24 godzin. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji dostawy lub jego wymiany, naliczane będą kary umowne. W przypadku powtarzających się zaniedbań ze strony Wykonawcy, możliwe będzie odstąpienie Zamawiającego od umowy. W przypadku chorób lub padnięć zwierząt ekspozycyjnych zoo na skutek niewłaściwej jakości karmy Wykonawca będzie pociągany do odpowiedzialności materialnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15111000-9
Dodatkowe kody CPV: 15118100-9, 15114000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203800
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wędzonka sp. z o.o. sp. komandytowa,  przetargi@wedzonka.com,  ul. Słowackiego 100,  32-400,  Myslenice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143577,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143577,63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143577,63
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.