eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Zakup dodatkowych modułów i licencji wraz z nadzorem autorskim oraz opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS



Ogłoszenie z dnia 2016-12-15

Ogłoszenie nr 367672 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.

Głuchołazy: Zakup dodatkowych modułów i licencji wraz z nadzorem autorskim oraz opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335428 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345428-2016, 343245-2016, 344582-2016, 345567-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, krajowy numer identyfikacyjny 53117213500000, ul. ul. Karłowicza  40, 48340   Głuchołazy, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 080 159, faks 774 393 861, e-mail przetargi@szpitalmswia-glucholazy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup dodatkowych modułów i licencji wraz z nadzorem autorskim oraz opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GAP 2374/21/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dodatkowych modułów i licencji wraz z nadzorem autorskim oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSW w Głuchołazach. 1.2. Zamówienie obejmuje: a) Zakup dodatkowych modułów i licencji wraz z nadzorem autorskim w zakresie modułów wskazanych w tabeli nr 1, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Tabela nr 1:Tabela nr 1: L.p. Moduł Ilość dodatkowych licencji 1 Ruch Chorych (AMMS) 6 2 Pracownia diagnostyczna (AMMS) 6 3 Zakażenia Szpitalne (AMMS) 1 4 Rehabilitacja (AMMS) 8 5 Gabinet (AMMS) 2 6 Dokumentacja formularzowa (AMMS) 1 7 Symulator JGP (AMMS) 1 8 Komercja (AMMS) 1 9 Finanse i księgowość 1 10 Rejestr zakupów 2 11 Budżetowanie 2 12 Grafiki czasu pracy 10 13 Zamówienia Publiczne / Zamówienia Wewnętrzne 1 14 Ewidencja Aparatury Medycznej (AMMS) 1 15 Interfejs integracyjny HIS => RTG 1 b) opiekę serwisową modułów wskazanych w tabeli nr 2 oraz opiekę serwisową modułów wskazanych w tabeli nr 1 wraz z wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i szkoleniem, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Tabela nr 2: L.p. Moduł 1 Ruch Chorych 2 Apteczka oddziałowa 3 Apteka 4 Pracownia diagnostyczna 5 Zakażenia Szpitalne 6 Rehabilitacja 7 Gabinet 8 Dokumentacja formularzowa (szkolenia, bez serwisu- dodatkowe formularze na zlecenie) 9 Symulator JGP 10 Komercja 11 Finanse i księgowość 12 Rachunek Kosztów 13 Rejestr Sprzedaży 14 Rejestr Zakupów 15 Kasa 16 Środki trwałe 17 Wyposażenie 18 Elektroniczna Inwentaryzacja Środków Trwałych i Wyposażenia 19 Gospodarka Materiałowa 20 Budżetowanie 21 Kadry 22 Płace 23 Grafiki czasu pracy 24 Zamówienia Publiczne / Zamówienia Wewnętrzne 25 Ewidencja Aparatury Medycznej (AMMS) 26 Integracja HIS => RTG 1.3. Świadczenie usługi opieki serwisowej zapewni prawidłowe funkcjonowanie oprogramowania u Zamawiającego w przypadku zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej oraz w sytuacjach awaryjnych. 1.4. Wykonawca zapewni prawidłowe przekazywanie danych pomiędzy oprogramowaniem InfoMedica/AMMS, a systemami informatycznymi wykorzystywanymi przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 1.5. Miejscem wykonywania zamówienia jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. M. Karłowicza 40; 48-340 Głuchołazy poprzez zdalny dostęp Wykonawcy do oprogramowania Zamawiającego. 1.6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72267000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT300533.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COIG S.A. ,  ,  ul. Mikołowska 100 ,  40-065 ,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300533.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300533.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300533.04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.