eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-06

Bydgoszcz: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno
Numer ogłoszenia: 36764 - 2011; data zamieszczenia: 06.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie pozimowe oraz letnie ulic na terenie miast w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Część nr 1 zamówienia - m. Brodnica: - zamiatanie pozimowe - 5.246 m2 - zamiatanie letnie - 10.491 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku) Część nr 2 zamówienia - m. Golub-Dobrzyń: - zamiatanie pozimowe - 2.758 m2 - zamiatanie letnie - 5516 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku) Część nr 3 zamówienia - m. Rypin: - zamiatanie pozimowe - 5406 m2 - zamiatanie letnie - 10.811 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku) Część nr 4 zamówienia- m. Wąbrzeźno: - zamiatanie pozimowe -5 329m2 - zamiatanie letnie - 10 658m2 (pięciokrotnie w ciągu roku).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego ,o którym mowa w art.67ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.nie więcej niż 30%wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określa szczególowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przed upływem terminu składania ofert - zrealizowane usługi na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 25 000 zł przy składaniu ofert na 1 lub 2 części zamówienia. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia- zrealizowane usługi na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 40 000 zł-

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz sprzętu i jednostek transportowych w celu realizacji zamówienia-Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje następującym sprzętem: zamiatarka uliczna-1szt; samochód do wywozu bezpylnego - 1szt w przypadku składania ofert na 1 lub 2 części zamówienia. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia wymaga się: zamiatarka uliczna - 2szt; samochód do wywozu bezpylnego - 2szt zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualną polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy 1.2. Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VA); 1.3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy; 1.4. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy p.z.p.: 3.1.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego; 3.2. zmiana danych teleadresowych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzexnie ul. 1 Maja 61.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno Część nr 1 zamówienia - m. Brodnica:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamiatanie pozimowe - 5.246 m2 - zamiatanie letnie - 10.491 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno Część nr 2 zamówienia - m. Golub-Dobrzyń:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamiatanie pozimowe - 2.758 m2 - zamiatanie letnie - 5516 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno Część nr 3 zamówienia - m. Rypin:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamiatanie pozimowe - 5406 m2 - zamiatanie letnie - 10.811 m2 (pięciokrotnie w ciągu roku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast : Brodnica, Golub-Dobrzyń, Rypin ,Wąbrzeźno w 2011 roku w RDW Wąbrzeźno Część nr 4 zamówienia- m. Wąbrzeźno:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamiatanie pozimowe -5 329m2 - zamiatanie letnie - 10 658m2 (pięciokrotnie w ciągu roku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.