eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek › Poprawa bazy rekreacyjno - turystycznej Gminy Lwówek poprzez budowę ścieżki rowerowej Pakosław - Brody nr sprawyRG.271.09.01.2014.ZJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Lwówek: Poprawa bazy rekreacyjno - turystycznej Gminy Lwówek poprzez budowę ścieżki rowerowej Pakosław - Brody nr sprawy: RG.271.09.01.2014.ZJ
Numer ogłoszenia: 367642 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327136 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bazy rekreacyjno - turystycznej Gminy Lwówek poprzez budowę ścieżki rowerowej Pakosław - Brody nr sprawy: RG.271.09.01.2014.ZJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane w projekcie pn.: Poprawa bazy rekreacyjno - turystycznej Gminy Lwówek poprzez budowę ścieżki rowerowej Pakosław - Brody - na odcinku od km 4+032,00 do km 6+079,00. Projektowana ścieżka rowerowa zlokalizowana jest poza pasem drogowym drogi powiatowej Nr 2734P Pakosław - Brody (lewa strona) i przebiega w pasie gruntów po zlikwidowanej kolejce wąskotorowej, 90% ścieżki projektowanej ścieżki usytuowanej jest poza terenem zabudowanym, droga powiatowa Nr 2734P posiada obustronne rowy zmiennej szerokości. Na szlaku projektowanej ścieżki występują liczne zakrzaczenia o zmiennej gęstości, które należy usunąć przed przystąpieniem do robót. 2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany (udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego) Zamawiający dla planowanej budowy posiada decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych, wydaną przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, decyzja nr 705/2011 z dnia 11.10.2011r., do określenia przedmiotu zamówienia służą także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót do wykonania. Zamawiający informuje, że etap I ścieżki rowerowej na odcinku Lwówek - Pakosław został wykonany w czasie od 01.06.2012r. do 31.08.2012r. 3. Dane charakteryzujące projektowaną ścieżkę rowerową: 1) projektowana ścieżka rowerowa rozciąga się na długości 2047m i szerokości 2,00m, 2) ścieżka rowerowa rozpoczyna swój bieg dowiązaniem do krawędzi drogi powiatowej Nr 2709P o nawierzchni bitumicznej, a kończy dowiązaniem do krawędzi drogi powiatowej Nr 2734P (o nawierzchni bitumicznej) w km 6+079,00 3) konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej; - warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - grubości 5cm, - związanie między warstwowe z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0,5-0,7 kg/m2, - podbudowa z kruszywa łamanego grubości 15cm stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm lub tłucznia kamiennego, - grunty poniżej warstwy konstrukcyjnej nawierzchni należy dogęścić (bez wibracji) do wskaźnika Is większe lub równe 1.0, 4) przekrój podłużny; projektowana oś niwelety przebiega po środku projektowanej ścieżki rowerowej, niwelety ścieżki wyniesiono ponad istniejący teren na wysokość od 0,5m do 0,15m, spadki podłużne niwelety wahają się od 0,128% do 2,778%, 5) przekrój poprzeczny; zaprojektowano ścieżkę rowerową dwukierunkową o szer. 2,00m ze spadkiem poprzecznym 2% skierowanym do istniejącego rowu przydrożnego, pobocza ścieżki obustronne szer. 0,50m i spadku poprzecznym 6% zaprojektowano o nawierzchni z mieszanki żwirowej 0/22mm, 6) odwodnienie nawierzchni - zastosowany spadek poprzeczny ścieżki rowerowej zapewnia grawitacyjny spływ wód opadowych z nawierzchni poprzez pobocze i skarpy do rowu, 7) nawierzchnię ścieżki rowerowej nie obramowano, występujące miejsca skrzyżowań (występujące jako dowiązania) obramowano w ciągu ścieżki krawężnikiem betonowym obniżonym 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4cm na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10. 8) w zakres przedmiotu zamówienia i prac do wykonania wchodzi także; - wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i tymczasowych (pomiarowych i towarzyszących), - obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia, - usunięcie zakrzaczeń poprzez ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń, - zabezpieczenie ewentualnych przeszkód napotkanych w wykopach itp., - roboty ziemne polegające na zdjęciu warstwy humusu grubością jego występowania pod całą koroną ścieżki rowerowej z przemieszczeniem hałdy, - wykonanie koryta pod konstrukcję oraz wykonanie nasypów (z gruntu z korytowania), - formowanie poboczy i skarp (po wykonaniu nawierzchni na ścieżce rowerowej), - humusowanie poboczy i skarp wraz z obsianiem trawą, - wywóz ziemi z niewykorzystanego humusu poza obszar inwestycyjny z przeznaczeniem do utylizacji, - roboty ziemne należy wykonać do rzędnych dna koryta, 9) organizacja ruchu; na trasie ścieżki rowerowej zaprojektowano stałą organizację ruchu, oprócz oznakowania pionowego i poziomego występującego tylko na zjazdach i skrzyżowaniach. 4. Uwagi. W wykonaniu przedmiotu zamówienia należy także ująć i przewidzieć: 1) należy przyjąć wykonanie usunięcia i utylizację występującego zakrzaczenia o zmiennej gęstości na trasie budowy ścieżki rowerowej (przewidując pozostawienie tylko największych drzew w przypadku kiedy nie będą przeszkadzać w budowie i użytkowaniu ścieżki rowerowej), 2) należy przyjąć szerokość usunięcia zakrzaczeń od krawędzi jezdni drogi powiatowej Nr 2734P na całej długości planowanej budowy ścieżki rowerowej do geodezyjnej granicy pasa ścieżki rowerowej od strony przeciwnej na całej jej szerokości (na całej szerokości działki nr ewid. 4302), 3) należy przyjąć na długości ścieżki od km 4+169,70 do końca projektowanej budowy tj.: do km 6+ 079,00 wykonanie ochronnych barier drogowych - rurowych typ olsztyński oddzielających ścieżkę rowerową od drogi powiatowej Nr 2734P (wymiary barier: wys. nad gruntem 1100mm, dł. 2000mm, średnica rur 60,3mm, wykonane ze stali, zabezpieczenie antykorozyjne - cynkowanie, oklejone folią w pasy biało czerwone, bariery winny być zabetonowane w gruncie) bariery winny być zamontowane w odległości ca 30cm od asfaltowej krawędzi ścieżki rowerowej z przerwami co 200cm. 4) w ramach zamówienia jest także wykonanie odwodnienia drogi powiatowej pod ścieżką rowerową; - przewidziano 5szt. przykanalików w oparciu o ściek pochodnikowy prefabrykowany (korytkowy) i wpusty krawężnikowe boczne, - oraz 5szt. studni chłonnych fi 1000mm gł. 2,0m połączonych z przykanalikami. 5. Przedmiary robót do wykonania. Zamawiający uznaje, że przedmiary robót do wykonania mają jedynie znaczenie pomocnicze i stanowią jedynie podstawę informacyjną dla Wykonawcy co do zakresu robót do wykonania, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy, roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w dokumentacji technicznej - projekcie budowlanym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nie są robotami dodatkowymi. 6. Wizja lokalna terenu budowy. Zamawiający zaleca i zachęca aby Wykonawcy przystępujący do postępowania dokonali wizji lokalnej terenu przyszłej budowy i jego otoczenia, a także zdobyli na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej z przeprowadzeniem ewentualnych pomiarów sprawdzających ma na celu zapoznanie się z terenem i jego warunkami, w którym będą wykonywane roboty oraz ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej budowie ścieżki rowerowej, należy zwrócić uwagę i odnieść projektowaną ścieżkę rowerową do rzędnych istniejących nawierzchni jezdni i dróg łączących się z projektowaną ścieżką, należy uzyskać wszelkie niezbędne informacje do właściwego przygotowania oferty i wykonania zamówienia. 7. Odniesienie do art. 29 ustawy Pzp. Jeżeli w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym, lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu (budowa ścieżki rowerowej), z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także w przypadku takiej potrzeby zgody i akceptacji autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w budżecie Gminy Lwówek (jeżeli zajdzie taka potrzeba)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROGOPAL Zakład Robót Drogowych Andrzej Szeszuła, ul. Przemysłowa 17, 64-330 Opalenica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 697159,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 498086,19

  • Oferta z najniższą ceną: 498086,19 / Oferta z najwyższą ceną: 1206478,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.