eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otyń › Świadczenie usług polegających na kompleksowej obsłudze urządzeń samoczynnie rejestrujących przekroczenie prędkości (tzw. fotoradar) na terenie Gminy Otyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Otyń: Świadczenie usług polegających na kompleksowej obsłudze urządzeń samoczynnie rejestrujących przekroczenie prędkości (tzw. fotoradar) na terenie Gminy Otyń
Numer ogłoszenia: 36750 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń , Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 350 58 16, faks 068 350 58 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na kompleksowej obsłudze urządzeń samoczynnie rejestrujących przekroczenie prędkości (tzw. fotoradar) na terenie Gminy Otyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zadanie polegające na: - kompleksowej obsłudze urządzeń samoczynnie rejestrujących przekroczenie prędkości (tzw. fotoradar) na terenie Gminy Otyń. - przekazaniu licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Gminnej w Otyniu,. - asyście technicznej w czasie dokonywania pomiarów, - asyście informatycznej w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania. II. Inne obowiązki Wykonawcy oraz parametry techniczno - eksploatacyjne fotoradaru. 1. W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi spełniać następujące warunki: - zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h wraz z możliwością pomiaru na dystansie do 800 metrów, - zakres temperatur pracy od 0°C do +50°C, - urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w dowolnym pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań, bez potrzeby wykonywania legalizacji pojazdu lub na statywie ustawianym na poboczu drogi, -przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi na dystansie do 500 m (kąt pomiaru do 10 stopni), podczas postoju pojazdu oraz podczas jazdy samochodem dokonującym kontroli wykroczeń, - urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 8 godz.), - w przypadku zastosowania akumulatora, musi być możliwość doładowywania w trakcie pracy silnika pojazdu, - urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy/sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym, - pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające), - rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego a) obraz min. czarno - biały w technice cyfrowej z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem kierowcy b) kamera o cyfrowym zapisie zdjęć, umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu, - prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar, - umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć, - urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym. 2. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: - wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim, - program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym, - program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe, - program musi posiadać możliwość przygotowania i nadzorowania korespondencji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania mandatowego w stosunku do wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie fotoradarowe, - program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych wykroczeń, - program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora), - program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: a) listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń, b) listy wystawionych mandatów, c) listy opłaconych i nieopłaconych mandatów oraz udzielonych pouczeń, - program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach, 3. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: - udostępnić pojazd transportujący urządzenia do rejestracji wykroczeń, - zagwarantować obecność przedstawiciela Wykonawcy oraz umożliwić obecność przedstawiciela Zamawiającego w trakcie procesu rejestracji wykroczeń, - przeprowadzić szkolenia Strażników Miejskich w zakresie obsługi technicznej urządzenia samoczynnie rejestrującego przekraczanie dozwolonej prędkości, - diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 4. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: - świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej, - zgranie za pomocą pamięci przenośnej na autoryzowane stanowisko komputerowe wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie do rejestracji wykroczeń, - wydrukowanie zdjęcia wraz ze znacznikiem czasu, - wykonanie czynności technicznych związanych z kopertowaniem wystawionych wezwań, - sporządzenie karty PRD 5/1, - wykonanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji, - bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu w ramach upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego, - inne czynności niezbędne do właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania, - do realizacji powyższych zadań należy stworzyć pełen etat pracowniczy z przeznaczeniem do pracy w pełnym wymiarze godzin na terenie Urzędu Gminy Otyń (Straż Gminna). Osoba zatrudniona do wykonywania ww. czynności musi posiadać uprawnienia odnośnie dostępu do danych osobowych zgodnie z wymagającymi przepisami prawa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia. Z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, (minimum 2 usługi). Z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pracownikiem biurowym przeszkolonym w obsłudze specjalistycznego oprogramowania, służącego do przygotowywania dokumentacji mandatowej, dysponującej zaświadczeniem o dostępie do danych osobowych - pracownikiem obsługującym fotoradar

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - należy wypełnić załącznik albo wpisać (NIE DOTYCZY) (jeśli dotyczy) 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 11:00, miejsce: ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.