eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda-Huta › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta - Etap III miejscowości Zarudnia część 1 i Ruda-Huta, ul. Polna, ul. Niepodległości część C.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Ruda-Huta: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta - Etap III miejscowości Zarudnia część 1 i Ruda-Huta, ul. Polna, ul. Niepodległości część C.
Numer ogłoszenia: 367474 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, tel. 82 5686033, faks 82 5686033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta - Etap III miejscowości Zarudnia część 1 i Ruda-Huta, ul. Polna, ul. Niepodległości część C..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Ruda-Huta - Etap III miejscowości Zarudnia część 1 i Ruda-Huta , ul. Polna, ul. Niepodległości część C. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej według przedmiaru nr 1 - koszty kwalifikowalne; 2)budowę przyłączy kanalizacyjnych według przedmiaru nr 2 - koszty niekwalifikowalne; Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami/obmiarami robót, opisem i rysunkami (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych i funkcjonalnych - równoważnych. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót wykona oraz zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu. 2. Przedłożenie na dzień odbioru końcowego zadania dokumentów potwierdzających,jakość wbudowanych materiałów i osprzętu. Materiały i osprzęt do wykonania zamówienia winny spełniać wymagania norm przywołanych w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedłoży protokoły badania szczelności kanalizacji sanitarnej oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalatorstwo Sanitarne Smyk Krzysztof, Wólka Panieńska 25 G, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1473368,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 947540,91

  • Oferta z najniższą ceną: 947540,91 / Oferta z najwyższą ceną: 1045290,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.