To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Myszków: Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów szkół ponadgimnazjalnych będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 367424 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312096 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów szkół ponadgimnazjalnych będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania staży/praktyk zawodowych dla maksymalnie 14 uczniów 2 szkół ponadgimnazjalnych tj.: Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i Zespołu Szkół w Żarkach, dla których Powiat Myszkowski jest organem prowadzącym, będących uczestnikami projektu pt. Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w maksymalnym zakresie obejmującym 5 części w niżej wymienionych branżach: 1. elektryczna, 2. informatyczna, 3. budowlana, 4. ekonomiczna, 5. hotelarska. 2. Części zamówienia: 1. Elektryk -branża elektryczna - dla maksymalnie 1 ucznia. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - poznanie struktury organizacyjnej firmy; - instalowanie urządzeń elektrycznych ; - uruchamianie urządzeń elektrycznych ; - zapoznanie się z organizacją i zadaniami działu produkcji: - nadzorowanie pracy urządzeń, - dokonywanie okresowych konserwacji, - lokalizowanie i usuwanie usterek. 2. Informatyk -branża informatyczne - dla maksymalnej liczby 6 uczniów. a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy; - konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania; - budowa i rozbudowa sieci komputerowych; - obsługa oprogramowania systemowego i użytkowego; - organizacja pracy przy projektowaniu i programowaniu 3. Budownictwa - branża budowlana - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w danym zakładzie pracy; - przestawienie organizacji pracy na poszczególnych stanowiskach wykonujących roboty budowlane; - transportowanie i ,składowanie materiałów budowlanych; - planowanie zagospodarowania terenu budowy; - dobieranie narzędzi i sprzętu do wykonywania określonych prac; - wykonywanie podstawowych robót budowlanych indywidualnie i w zespołach roboczych; 4. Ekonomia -branża ekonomiczna - dla maksymalnie 1 ucznia a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych; b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - wykonywanie poleceń służbowych z wykorzystaniem technik biurowych; - zapoznanie z oprogramowaniem służącym analizie ekonomicznej; - obsługa urządzeń biurowych 5. Hotelarz - branża hotelarska - dla maksymalnej liczby 5 uczniów a. Wymiar godzinowy stażu/praktyki - 30 godzin zegarowych b. Program stażu/praktyki powinien wykraczać poza program praktyk szkolnych i powinien obejmować m.in.: - -zapoznanie uczniów z przepisami BHP obowiązującymi w zakładzie pracy oraz ze specyfiką stanowisk i organizacją pracy ; - przygotowanie pokojów i obsługę klienta z zastosowaniem odpowiednich metod; - zapoznanie i pomoc przy obsłudze recepcji ; - organizacja i obsługa gości hotelowych ; UWAGA - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie wynikającym z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może nie zrealizować 50% zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale III pkt 2 ppkt. od 1 do 5, w szczególności w przypadku rezygnacji uczniów z uczestnictwa w przedmiotowej formie wsparcia lub rezygnacji uczniów z uczestnictwa w Projekcie, czego Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć na etapie przeprowadzania niniejszego postępowania. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do realizacji przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie opisanym w niniejszej SIWZ. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom stażu/praktyki: a. zorganizowanie stażu/praktyki w przedsiębiorstwie lub instytucji znajdującej się na terenie Powiatu Myszkowskiego lub powiatów ościennych nie dalej niż 26 km od siedziby Zamawiającego, b. zorganizowanie stażu/praktyki zgodnie z programem, którego ramy wskazano odpowiednio dla danej branży w Rozdziale III, pkt 2, ppkt. od 1 do 5. c. stałą opiekę i nadzór nad uczestnikami przez wyznaczonego przez wykonawcę pracownika - opiekuna, który posiada co najmniej 1 roczną praktykę w wykonywaniu danego zawodu, d. realizację stażu/praktyki w warunkach normalnego prowadzenia bieżącej działalności gospodarczej, e. odpowiednie warunki techniczne, w szczególności odpowiednie zaplecze techniczne oraz warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami w danej branży, f. środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w danej branży, odpowiednio dla danego stanowiska pracy; g. swobodny dostęp do materiałów, narzędzi, urządzeń, przyrządów, umożliwiający nabycie określonych umiejętności praktycznych h. swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w tym pomieszczenia do przechowywania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej i. nieodpłatne napoje przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, zgodnie z odrębnymi przepisami, j. sporządzenie, w razie wypadku podczas stażu/praktyki , dokumentacji powypadkowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia stażu w wymaganym wymiarze 30 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 18:00, przy czym dzienny nieprzerwany wymiar stażu/praktyki nie powinien być mniejszy niż 3 godziny i większy niż 6 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania stażu/praktyki w dni wolne od pracy, jeżeli wymaga tego specyfika branży/zawodu, lub za zgodą jego uczestników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu i programu stażu/praktyki w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego(wzory dokumentów i kwestionariuszy ankiet Zamawiający przekaże wykonawcy po podpisaniu umowy) W szczególności będą to następujące dokumenty: a. lista obecności - podpisywana w każdym dniu stażu/praktyki, b. dziennik praktyk - wypełnia opiekun, c. dzienniczek /staży/praktyk - wypełnia uczestnik praktyki/stażu, d. zaświadczenie i opinia o uczestniku - sporządza opiekun po zaliczeniu stażu/praktyki, e. rejestr potwierdzeń odbioru przez uczestników wszelkiego rodzaju materiałów, odzieży ochronnej itp. oraz zaświadczeń o odbyciu stażu/praktyki, Powyższe dokumenty powinny być odpowiednio oznaczone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodne z wytycznymi z dnia 4 lutego 2008 roku Departamentu zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministra Rozwoju Regionalnego - podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 5. Wykonawca na zakończenie stażu/praktyki przeprowadzi anonimową ankietę wśród uczestników na wzorze kwestionariusza przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wszystkie prowadzone dokumenty, o których mowa w pkt. 4 oraz wypełnione kwestionariusze ankiet wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu zajęć, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia ostatnich zajęć. W dniu przekazania pełnej dokumentacji stażu/praktyki podpisany zostanie protokół odbioru usługi. Podpisany bez uwag protokół odbioru usługi będzie podstawą do wystawienia faktury za jej wykonanie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. Mam zawód -mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Elektryk -branża elektryczna - dla maksymalnie 1 ucznia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.PU.H. "ELGAR" Janusz Garncarz
jakie przetargi wygrała firma
P.PU.H. "ELGAR" Janusz Garncarz
- P.P.U.H. ELGAR, ul. B. Prusa 1, 42-310 Żarki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1230,00
Oferta z najniższą ceną: 650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Budownictwa - branża budowlana - dla maksymalnie 1 ucznia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE OD A DO Z "INWEST - BUD" Konrad Wojtyla
- Usługi Remontowo- Budowlane od A do Z INWEST-BUD Konrad Wojtyla, ul. Świętej Barbary 5, 42-310 Żarki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738,00
Oferta z najniższą ceną: 650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Ekonomia -branża ekonomiczna - dla maksymalnie 1 ucznia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, 31-150 Kraków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji fotowoltaicznej o mocy do 61,2 kWp, na dachu każdego z budynków wielolokalowych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie"
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie
- ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - UL. PAWIA.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.