eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg na laboratoryjne usługi badawcze. Sprawa numer 1/2016/FPMWp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-15

Ogłoszenie nr 367405 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.

Warszawa: Przetarg na laboratoryjne usługi badawcze. Sprawa numer 1/2016/FPMWp
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320318-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324885-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej "POLSUS", krajowy numer identyfikacyjny 87268000000, ul. ul. Ryżowa  90, 02495   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 882 82 01 22 723 08 06, faks 22 723 00 83, e-mail polsus@polsus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.polsus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: rolnicze zrzeszenie branżowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg na laboratoryjne usługi badawcze. Sprawa numer 1/2016/FPMWp

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu analiz laboratoryjnych wybranego elementu tuszy wieprzowej (schabu) oraz próbek pasz w celu określenia w nich poziomu zawartości alergenów oraz zanieczyszczeń chemicznych. W ramach analiz należy oznaczyć poziom alergenów serwatki, kazeiny, ryb, soi, glutenu oraz metali ciężkich w próbkach schabu oraz w próbkach pasz a także zawartość azotanów, azotynów, fosforanów, pestycydów, pyretroidów, insektycydów, rodentycydów i karbaminianów, dioksyn i dl-PCB, w próbkach schabu i próbkach pasz. 4.2. Termin realizacji zamówienia. Badania laboratoryjne mają być zrealizowane w terminie od 1 grudnia 2016 roku do 30 kwietnia 2017 roku. 4.3. Zamawiający informuje, że usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego (FPMWp), na podstawie decyzji nr PPfp.415.2.10.2016.UW112016.3488 z dnia 13.07.2016 w sprawie udzielenia wsparcia finansowego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. 4.4. W czasie realizacji zamówienia analizie zostaną poddane próbki schabu w celu określenia w nich poziomu zawartości alergenów serwatki, kazeiny, ryb, soi i glutenu (analizy należy wykonać na 120 próbkach schabu, liczba analiz dla poszczególnych parametrów została szczegółowo przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ) oraz próbki schabu w celu określenia w nich poziomu zawartości metali ciężkich, azotanów, azotynów, fosforanów, pestycydów, pyretroidów, insektycydów, rodentycydów i karbaminianów oraz dioksyn i dl-PCB (analizy należy wykonać na 60 próbkach schabu. Szczegółowa liczba analiz dla każdego parametru została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ). W czasie realizacji zamówienia analizie zostaną poddane również próbki pasz w celu określenia w nich poziomu zawartości alergenów serwatki, kazeiny, ryb, soi, glutenu, metali ciężkich, azotanów, azotynów, fosforanów, pestycydów, pyretroidów, insektycydów, rodentycydów i karbaminianów oraz dioksyn i dl-PCB (analizy należy wykonać na 4 próbkach pasz. Szczegółowa liczba analiz dla każdego parametru została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na realizację tylko pierwszej lub tylko drugiej części zamówienia. Szczegółowy opis części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 73111000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126016.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polcargo International sp. z o.o.,  office@polcargo.pl,  ul. H. Pobożnego 5,  70-900,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124120.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT148780.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
J.S. Hamilton International sp. z o.o.,  jgiedziuszewicz@hamilton.com.pl ,  ul. Chwaszczyńska 180,  81-571,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127653.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127653.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127653.60
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.