eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bolesław



Ogłoszenie z dnia 2016-12-15

Ogłoszenie nr 367369 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.

Bolesław: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bolesław
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335467-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bolesław, krajowy numer identyfikacyjny 53220500000, ul. Bolesław  68, 33220   Bolesław, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 415 018, faks 146 415 036, e-mail boleslaw_t@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bolesław

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZ.271.1.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1). Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bolesław w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. 2). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Bolesław na warunkach określonych w umowach zawartych pomiędzy wykonawcą a właścicielem nieruchomości niezamieszkałej. 3). Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bolesław w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), w Uchwale Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z późniejszymi zmianami, Uchwale Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bolesław uchwalonego Uchwałą Rady Gminy w Bolesławiu nr XV/119/2016 z dnia 28 lipca 2016 r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 2016 r. poz. 4679). Powierzchnia Gminy wynosi 35,7 km2, zamieszkuje ją 2759 mieszkańców (mk) w 9 sołectwach: Bolesław, Kanna, Kuzie, Pawłów, Podlipie, Strojców, Świebodzin, Samocice, Tonia. 4). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: - Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach z budynków mieszkalnych. - Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów: - Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01), - tworzywa sztuczne , metale, opakowania wielomateriałowe ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 04, 20 01 40, 15 01 05), - szkło bezbarwne i kolorowe ( kod 20 01 02, 15 01 07), - Pozostałych odpadów zbieranych: w 2017 - dwukrotnie (kwiecień i październik); w 2018 r. dwukrotnie (kwiecień i październik): odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, zużytych opon o kodzie 16 01 03, odpadów budowlanych i rozbiórkowych z bieżących remontów, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych. 5). Orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne: nieruchomości zamieszkałe - 606 gospodarstw domowych Orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m3, które będą odbierane 2 razy w miesiącu 287 pojemników, 1 raz w miesiącu 319 pojemników. Worki 120 l z folii LDPE lub HDPE, które będą odbierane jeden raz w miesiącu z 588 nieruchomości. Przewidywana liczba worków 120 l z folii LDPE lub HDPE w okresie realizacji zamówienia: worki koloru białego: papier i tektura, - 10 400 sztuk, worki koloru żółtego: tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe-10 400 sztuk, worki koloru niebieskiego: szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe - 10 400 sztuk, worki czarne- 100 sztuk dla osób zamieszkujących okresowo w gminie w sezonie letnim. Wykonawca odbierze w/w worki na polecenie Zamawiającego w terminie wywozu pojemników. Worki czarne zostaną dostarczone do Zamawiającego do dnia 16.01.2017 roku. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonania zamówienia wyposaży nieruchomości w pakiet startowy składający się z trzech worków (biały, żółty, niebieski) łącznie 1818 worków. W trakcie trwania zamówienia wykonawca będzie dostarczał do wskazanych nieruchomości worki. Powyższe wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów worków. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. 6). Orientacyjna ilość wszystkich odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie realizacji zamówienia szacuje się na: 550 Mg. Ilość wszystkich odpadów zebranych w roku 2011 - 141,97 Mg, w roku 2012 - 149,56 Mg, w roku 2013 - 228,62 Mg, w roku 2014 - 273,93 Mg, w roku 2015 - 315,00 Mg. Przewidywaną ilości odpadów 550 Mg, należy traktować szacunkowo i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągniecie innych wielkości. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, oraz workach 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 7). Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, na okres realizacji zamówienia, nieruchomości w pojemniki. Przewidywana ilość pojemników, którymi musi dysponować Wykonawca - 606 sztuk Powyższe podane wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości pojemników. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z ich posesji w okresie trwania zamówienia z częstotliwością: - 2 razy w miesiącu dla 287 gospodarstw domowych, - 1 raz w miesiącu dla 319 gospodarstw domowych. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w workach z następującą częstotliwością: - 1 raz w miesiącu dla 588 gospodarstw domowych, 8). Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w SIWZ- za każdy odebrany worek wykonawca dostarczy pusty worek. Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem. Wykonawca do dnia 1 stycznia 2017 roku wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 l, przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, oznaczonych w sposób, o którym mowa w niniejszym pkt., jakość i grubość worków musi zapewniać bezpieczny odbiór i transport poszczególnych rodzajów odpadów. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach kwietniu i październiku 2017 r. oraz w miesiącach kwietniu i październiku 2018 r. odbiór odpadów komunalnych obejmujących: - odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory), - zużyte opony, - odpady budowlane i rozbiórkowe z bieżących remontów - zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych poprzez zorganizowanie w dniu zbiórki, w jednym miejscu wskazanym przez Zamawiającego punktu odbioru tych odpadów czynnego w godz. 8.00 do 17.00 przez jeden dzień roboczy lub w formie zbiórki mobilnej. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach kwietniu i październiku 2017 r. oraz w miesiącach kwietniu i październiku 2018 r. - zbiórkę odpadów wielkogabarytowych w formie zbiórki mobilnej odpadów zgromadzonych przy nieruchomościach na trasie analogicznej do trasy, w przypadku odbierania odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach między 6.00 - 20.00. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz wyposażenie o odpowiednim stanie technicznym umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ). Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, niepowodujący niszczenia dróg (część dróg wąska z ograniczonymi warunkami manewrowania). Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bolesław Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu, w którym położona jest Gmina Bolesław. Odbioru odpadów komunalnych powinna dokonywać regionalna lub zastępcza instalacja do zagospodarowania odpadów uwzględniona w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieruchomości nieprawidłowo segregujących odpady przekaże bez zbędnej zwłoki Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do: - ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Bolesław na karcie przekazania odpadów, - terminowego zbierania i wywożenia odpadów, przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu, - niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. - rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów, - utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, - wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj. kopię karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami półroczne sprawozdanie zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 9). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wyznaczoną przez Zamawiającego działkę znajdującą się w miejscowości Bolesław, przeznaczoną na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów, która jest ogrodzona, a miejsce ustawienia pojemników wybetonowane. Wykonawca wyposaży na okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. w/w działkę w pojemniki na odpady segregowane oraz będzie odbierał zebrane tam odpady w ramach umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów. Pojemniki, o których mowa będą opróżniane 1 x w kwartale, w ciągu trzech dni od dnia otrzymania informacji, telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Obieranie i zgospodarowanie odpadów komunalnych od właśccieli nieruchomości zaszkałych na terenie gmiy Bolesław
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT264400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Conteko sp z o. o. ,  ,  ul. Woleńska 15,  33-130,  Radłów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 275511,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275511,11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 386400,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.