eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH SILNIKOWYCH OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie w skali 1 roku od dnia 01.01.2009 r., nie dłużej niż do 31.12.2009 r.,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Sopot: DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH SILNIKOWYCH OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie w skali 1 roku od dnia 01.01.2009 r., nie dłużej niż do 31.12.2009 r.,
Numer ogłoszenia: 367359 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni , al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, faks 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW CIEKŁYCH SILNIKOWYCH OLEJU NAPĘDOWEGO, BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 w systemie bezgotówkowym, sukcesywnie w skali 1 roku od dnia 01.01.2009 r., nie dłużej niż do 31.12.2009 r.,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa ciekłego - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb95, poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za pomocą identyfikacyjnej magnetycznej karty paliwowej bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy. Przewidywane zapotrzebowanie roczne poszczególnych paliw: Olej napędowy - 128 500 litrów Benzyna bezołowiowa Pb95 - 27 000 litrów Dostawa paliw realizowana będzie: a)w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych kart paliwowych, wydanych nieodpłatnie przez Wykonawcę dla pojazdów Zamawiającego, b)bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty i miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa, stanu licznika pojazdu za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do poszczególnego pojazdu, c)na terenie całego kraju, w sieci całodobowych stacji paliwowych honorujących wydane magnetyczne karty paliwowe Wykonawcy, uwzględniając w pierwszej kolejności miasto Sopot, d)sukcesywnie, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art.22 ust 1 pkt. 1-3 oraz w art.24 ust. 1 pkt.1-9 Ustawy PZP. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1)jest niezgodna z Ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt. 3 Ustawy PZP, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy PZP, 8)oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3)aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.jedn. Dz.U. z 2006 r., Nr 89, poz.625 ze zm.) wydawaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 4)wykaz posiadanych całodobowych stacji paliw na terenie całej Polski, z wyszczególnieniem w pierwszej kolejności miasta Sopotu, 5)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie będącym przedmiotem zamówienia lub dokumenty równoważne potwierdzające jakość paliw, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia, 6)jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 7)dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki od 2 do 5). Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Sopocie Zarząd Dróg i Zieleni Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Sopotu Ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.